• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tantal

Omega
2-Faktor
NOKIA 8800 SCIROCCO EDITION
FULLSET!! Aldrig bruksanvänd!
Box, CD, manual, BT-headset, trådheadset, laddställ med plats för extra batteri, 3 nya batterier, läderetui.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

1 900:- exl. Frakt
Mvh Lars
 

Bramserud

Advertising
2-Faktor
EDIT: Om det inte framgick, GRATIS!
Har en soffa jag vill slippa köra till tippen. Beige Howardsoffa med dunkuddar. Skickar med en matchande fåtölj och fotpall.
Soffan är lite sliten men fullt duglig.
Fåtöljen är i bra skick
Fotpallen är något vinglig men fyller sin funktion, inget som syns.

Finns i Fålhagen, Uppsala.

OBS! Måste hämtas idag/imorgon

Soffa4.jpg
Soffa 3.jpg
Soffa2.jpg
Soffa1.jpg
 

meo_swe

Audemars
Jag har ett antal gipsplattorna hemma. De skulle användas för att göra en provisorisk vägg, men det blev aldrig av. Bortskänkes till den som vill ha skiten. Lätt kantstötta, ca 11mm tjocka. Saknar bild då jag är fastän jobbet.
Skiten finns i Sumpan
 

Camo00

Patek
unspecified (17).jpg

Finnes:
Två nygjorda läderskärp.
Allt handgjort utom spännet.
Tillverkade av en vegetabiliskt garvad, svensk kohud. Tillskurna för hand. Färgade med Fiebing's Oil Dye Light Brown. Ytbehandlade med ROC Gold Quality Läderfett, med bla vaselin och bivax.
Kanterna är polerade för hand med rent, svenskt bivax. Sömmarna handsydda med nylontråd vaxad med bivax.
Valfri längd! Välj själv längd på skärpet, längd till hål och antal hål. Sedan fixar jag till änden såhär:
unspecified (18).jpg


Sökes: 400 kronor. Självklart med 100% Bli-Nöjd-Garanti...
unspecified (19).jpg
 

Parkbank

Omega
Barbour Bristol, navy i storlek S inkl. foderväst, navy i storlek S. Bra skick då den mest hängt på klädhästen, som synes på mittersta bilden har dragkedjan där västen fästs skavt upp delar av "fodret" som skyddar dragkedjan, är nog ingen större problem för den händige att sy fast det igen. Det är inte hål i fodret utan den delen som sitter över dragkedjan som är skavd.

Prisidé för hela paketet: 1800kr, frakt ingår ej (försöker lösa ett billigt fraktalternativ). Går även att hämta upp i Kalmar.

2Mh3O3r.jpg

kRyBUhz.jpg

lBfXXWo.jpg
 
Senast ändrad:

Anti

Cartier
Tänkte försöka bli av med lite kläder som ändå bara samlar damm. Alla är i bra skick utan hål och dylikt.

Brun kavaj ifrån Boomerang i ett tweedliknande material. Lite tjockare än en vanlig. Cirka 2 år gammal, dock knappt använd, fortfarande i bra skick. Nypris cirka 2500kr. Säljer min för 400kr. Storlek M.
IMG_7751.JPG



Röd kavaj ifrån Gant. Köptes förra sommaren men har endast blivit testad en gång. Alla tags kvar. Nypris cirka 2800kr. Säljer för 500kr. Storlek 48.
IMG_7752.JPG



Röd skepparkavaj/jacka ifrån Gant. Modell tjockare. Köpt förra sommaren men endast testad, alla tags kvar. Tyvärr trasigt "hänge". Nypris 3000kr. Mitt pris är 500kr. Storlek M.
IMG_7755.JPG




Två pikéer. Ralph Lauren och Henri Lloyd. Använda men i bra skick. 200kr/styck. Båda i storlek M
FullSizeRender kopia.jpg



Priserna är exkl frakt. Om du köper fler så kommer vi såklart överens om ett bättre pris. Om du tycker priserna är helt åt skogen så kom med ett bud, vill bli av med dom.

/Anton

BUMP. Kavajerna 300kr/st och pikéerna 150kr/st. :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp