Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade en sån en gång i tiden. Grym!NOKIA 8800 SCIROCCO EDITION
FULLSET!! Aldrig bruksanvänd!
Box, CD, manual, BT-headset, trådheadset, laddställ med plats för extra batteri, 3 nya batterier, läderetui.
1 900:- exl. Frakt
Mvh Lars
Underbar! Var för lyxig för att användas!Hade en sån en gång i tiden. Grym!
Absolut inte. den tålde ju allt! (förutom vatten)Underbar! Var för lyxig för att användas!
Ping @Af Sjodahl !NOKIA 8800 SCIROCCO EDITION
Box, CD, manual, BT-headset, trådheadset, laddställ med plats för extra batteri, 3 nya batterier, läderetui.
Mvh Lars
Skjorta från amerikanska tillverkaren Gitman Bros från deras linje "Gitman Vintage". Helt ny. Storlek XL. 800 kr inkl. frakt. Nypris i Sverige ligger närmare 2000kr http://www.nittygrittystore.com/brands/gitmanvintage
SÅLD!!NOKIA 8800 SCIROCCO EDITION
Mvh Lars
Till herr Sjodahl?
Bästa telefonen någonsin! Lätt värt att "gå tillbaka" ett steg från sin smartphone i förmån för denna!Till herr Sjodahl?
Jag hann inte besluta mig för om det var något jag ville. Var ruggigt sugen.Bästa telefonen någonsin! Lätt värt att "gå tillbaka" ett steg från sin smartphone i förmån för denna!
Jag hann inte besluta mig för om det var något jag ville. Var ruggigt sugen.
Nej!Till herr Sjodahl?
Bumpar denna till 250kr+frakt.Säljer denna vita button-down skjortan från Morris. Storlek 37, något slimmad modell, inköpt på Zgander i Hbg. Priset sätts till 300kr+frakt.
Bumpar denna till 250kr+frakt.Säljer en ljusblå button-down skjorta från Morris i storlek 37/38, något slimmad modell, upplevs mycket ljusare i verklighet. Priset sätts till 300kr+frakt.
Bumpar denna till 1500kr+frakt.Säljer en beige jacka från Bomboogie, storlek L. Inköpt på Zgander i Helsingborg för något år sedan men endast använd en säsong. Priset sätts till 2000kr+frakt, PM för fler bilder.
Jo, jag kom att tänka på att du var Ericsson fan-boy se'n, men trodde nog att ett finskt fullset kunde kittla den Sjodahlska köptarmen!Tack för pinget BRO , men jag köper bara svenskt , nu var den dock såld så att det gör inget trots att den gav lite ha begär...
"Finsk fullset", är det en kvinna som äger en bastu och en kniv, och som bjuder på sprit?Jo, jag kom att tänka på att du var Ericsson fan-boy se'n, men trodde nog att ett finskt fullset kunde kittla den Sjodahlska köptarmen!
Affe, farsan har en fullset Nokia 6100 inklusive den externa kameran. Ligger bara och skräpar i en låda. Om du är intresseradTack för pinget BRO , men jag köper bara svenskt , nu var den dock såld så att det gör inget trots att den gav lite ha begär...
Affe, farsan har en fullset Nokia 6100 inklusive den externa kameran. Ligger bara och skräpar i en låda. Om du är intresserad
SÅLD!Rensar lite i garderoben och hittade bland annat denna tröja som ska bort. Vit hoodie från Prada, använt 4-5 gånger max, storlek XL.
Prisidé 300 kr. Finns i Göteborg.
550kr skickad, Ralph lauren köpt i Sverige , storlek large, slim fit.
1100:- ?Säljer mina Plantronics Backbeat PRO lurar.
Endast provade, http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2784965
1200:-
Tänkte försöka bli av med lite kläder som ändå bara samlar damm. Alla är i bra skick utan hål och dylikt.
Brun kavaj ifrån Boomerang i ett tweedliknande material. Lite tjockare än en vanlig. Cirka 2 år gammal, dock knappt använd, fortfarande i bra skick. Nypris cirka 2500kr. Säljer min för 400kr. Storlek M.
Röd kavaj ifrån Gant. Köptes förra sommaren men har endast blivit testad en gång. Alla tags kvar. Nypris cirka 2800kr. Säljer för 500kr. Storlek 48.
Röd skepparkavaj/jacka ifrån Gant. Modell tjockare. Köpt förra sommaren men endast testad, alla tags kvar. Tyvärr trasigt "hänge". Nypris 3000kr. Mitt pris är 500kr. Storlek M.
Två pikéer. Ralph Lauren och Henri Lloyd. Använda men i bra skick. 200kr/styck. Båda i storlek M
Priserna är exkl frakt. Om du köper fler så kommer vi såklart överens om ett bättre pris. Om du tycker priserna är helt åt skogen så kom med ett bud, vill bli av med dom.
/Anton