• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Säljer ett par nya oanvända Axel Arigato i Black Grain Leather med vita sulor.
Produkten har utgått ur deras sortiment men kostade 1390kr inkl frakt.
Storlek 44, skulle säga att storleken stämmer rätt bra!
De är fullset med boxen, skopåsen och de ikoniska "kinapinnarna"
Pris: 900kr inkl. frakt
pure-black-2.jpg
850 skickat annars returneras de, priset gäller inte många dagar :)
 
Vad spelar det för roll vad han köpte skorna för? Om någon köper en klocka för T.ex 10k så har han ju fortfarande rätt att sälja den för 50k? Frågan är vad köparen är beredd att betala? Om köparen vill betala "överpris" så är det ju upp till han.
 
Tror att han syftade på att du skrev "kostade 1390 kronor inklusive frakt". Det låter då som att du köpte skorna för den summan vilket verkar missvisande.
Men nu är du ju öppen med att du köpte dem på rean vilket är bra.
Såg nu att jag hade skrivit lite klumpigt! Skulle ha skrivit Nypris 1400, my bad! Försökte inte direkt dölja att de är köpta på rea! :p
 
Acne jeans finns kvar. Alla är oanvända, flesta har prislapp, tags m.m. kvar. 500kr st. Skicka PM.
Har följande storlekar, waist/length -
29/32
30/32
30/34
31/32 (1par)
31/34
 
BYTES: jag har en iPhone 6 64gb rymdgrå olåst men saknar iPhone 5 storleken så har du en IP 5/5s i bra skicka så byter jag gärna med pengar åt mitt håll.
 
Till Salu en Subwoofer !
Audio Pro Mondial Sub S.1

Den är lite sliten i lädret?! men fullt fungerande.
Funkar kanon till film, inte lika rapp till musik.


Basreflex med 6,5 tum baselement

Lågpass och högpass Lågpassfilter: 50-100 Hz

Väldigt liten och smidig. 250 × 250 × 250 mm

Vikt 8,5 kg

Pris 500:-
Hämtas i Stockholm City
Retur: Ingen
SUB1.jpg
SUB2.jpg
SUB3.jpg
Bump 400:-
 
Säljer tre tycken jeans från märket Edwin och av modell ED-55 (Relaxed Tapered) Alla tre är bara testade, tyvärr för små för mig. Alla är 31x32 men är betydligt större,
skulle gissa på 33x32 (sök runt lite på google så är Edwin jeansen lite större än vad som står)

F8.GL.32 (Tror det är Glover Wash)
F8.BC.32 (Bronco Wash)
F8.PZ.32

Nypris per styck var 1000-1200.
Mitt pris: 400 styck eller 1000 för alla tre. Finns i Lund men kan säkert skickas.

Alla tre par är nu sålda!
 
Köpes: Barbour jacka gärna international eller liknande. Bär vanligtvis M. Kanske ett långskott men jag testar.
 
Lite mer till salu:

Pelle P skjorta. Perfekt skick. Storlek M. 225 kr skickad.
DSC_0261.jpg
Lyle & Scott piké. Knappt använd. Storlek L. Perfekt skick. 210 kr skickad.
DSC_0262.jpg

Diesel skjorta. Perfekt skick. Storlek M. 225 kr skickad.
DSC_0263.jpg

J. Lindeberg oxford-skjorta. buttondown. Storlek L. Lindeberg märke vid revbenet. Perfekt skick. 250 kr skickad.
DSC_0260.jpg

Filofax Finsbury (tror jag). Äkta läder. Minimalt slitage vid ena ryggkanten. 200 kr skickad.
DSC_0264.jpg DSC_0265.jpg
 

Bilagor

  • DSC_0266.jpg
    DSC_0266.jpg
    141.6 KB · Visningar: 79
Senast ändrad:
Köpes: Barbour jacka gärna international eller liknande. Bär vanligtvis M. Kanske ett långskott men jag testar.
Jag har en Barbour int vaxad mc-jacka som jag tänkt ta och lägga upp här men har inte orkat. Tror den är storlek 48 vilket ska vara M. Jag är inte hemma i helgen men kan kolla upp den på måndag och återkomma. Den är cirka två år gammal men väldigt lite använd.
 
Två st coola vintage portföljer. Roliga och med karaktär :). Båda rymmer en 13 tums macbook i skyddsfodral. Inga nycklar.
Betalning med Swish, ingen retur. Se min goodguy tråd för referenser.
Priserna är inklusive spårbar frakt.

1: Svart i tjockt patinerat läder. Går säkert att få polera upp, men som den ser ut nu bygger mer på karaktären och patinan så jag har låtit den vara som den är. Det kan medfölja en axelrem som inte matchar helt hundra vid intresse. Flera fack som bilderna visar.
Pris: 750 kr inkl frakt
DSC_0128.JPG
DSC_0134.JPG DSC_0135.JPG DSC_0132.JPG DSC_0131.JPG DSC_0129.JPG DSC_0128.JPG DSC_0130.jpg
2: Mörkbrun. Vet inte om det är läder. Kanske? Hur som helst är det fint skick. Denna är väldigt bra stuktur på, rigid och bra för att transportera ömtåliga papper och rymmer mycket. Diverse innerfack och mörkgrönt randigt foder.
Pris: 700kr inkl frakt
DSC_0136.JPG
DSC_0137.JPG DSC_0138.JPG DSC_0139.JPG DSC_0140.jpg DSC_0139.JPG DSC_0142.JPG
Bump
Bara den svarta kvar, nu 500kr inkl frakt!
 
Peak lamulls tröja
600kr+ frakt eller rakt av vid f2f
Skick: 4/5
Färg: marinblå
Storlek: Large (normal)
Ptp: 55cm (armhåla till armhåla)
Nth: 75cm (nacke till muddens slut)
100% fine lambswool (lammull)

Köpt av mig på Ski total i Uppsala för 1.4k. Väldigt varm och skön. Inga hål, väldigt bra skick osv.
2016-01-24 12.41.57-1.jpg
2016-01-24 12.42.03.jpg
2016-01-24 12.42.08.jpg
 
Säljer en helt ny Eton skjorta köpt under vinterrean, kostade mig 1100kr. Nypris låg på runt 1700kr.
Storlek 38 slimfit green ribbon, bara testad aldrig använd utanför hemmet! Pris: 650kr inkl frakt

847-10065-015176617_BLUE_M.jpg
Lånar bild från nätet, men vid intresse fixar jag fram egna bilder! Då jag inte har några referenser här kan betalning ske via tradera där jag har över 100 omdömen.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp