Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snabb första bump! Nytt pris: 600kr inkl fraktSäljer en helt ny Eton skjorta köpt under vinterrean, kostade mig 1100kr. Nypris låg på runt 1700kr.
Storlek 38 slimfit green ribbon, bara testad aldrig använd utanför hemmet! Pris: 650kr inkl frakt
Lånar bild från nätet, men vid intresse fixar jag fram egna bilder! Då jag inte har några referenser här kan betalning ske via tradera där jag har över 100 omdömen.
Our Legacy glajjor - Sparsamt använda - 500 kr fri rek frakt. Kommer i OL fodral
Skjorta från amerikanska tillverkaren Gitman Bros från deras linje "Gitman Vintage". Helt ny. Storlek XL. 800 kr inkl. frakt. Nypris i Sverige ligger närmare 2000kr http://www.nittygrittystore.com/brands/gitmanvintage
Säljer inte, men tror att jag har en invite liggandes... Kollar när jag är hemma!Oneplus X köpes. Någon som säljer sin?
Vore schysst, tack.Säljer inte, men tror att jag har en invite liggandes... Kollar när jag är hemma!
Snabb första bump! Nytt pris: 600kr inkl frakt
Haha vem vet.. Ville hamna först på nästa sida av denna tråden, därför kom en snabb prisjusteringHur länge behöver man vänta innan du bumpar igen?
Haha vem vet.. Ville hamna först på nästa sida av denna tråden, därför kom en snabb prisjustering
Bump. Gör dig själv och BCF en tjänst.Gör ett nytt försök men nu är det inte jag som vill ha betalt utan BCF.
1500kr till BCF så är den din.
Storlek S
Ingen retur.
Säljer en helt ny Eton skjorta köpt under vinterrean, kostade mig 1100kr. Nypris låg på runt 1700kr.
Storlek 38 slimfit green ribbon, bara testad aldrig använd utanför hemmet! Pris: 650kr inkl frakt
Lånar bild från nätet, men vid intresse fixar jag fram egna bilder! Då jag inte har några referenser här kan betalning ske via tradera där jag har över 100 omdömen.
SÅLD!Snabb första bump! Nytt pris: 600kr inkl frakt
Någon som är sugen på en gammal iPod Nano 4gb med tillhörande Nike+? säljes utan lurar men medföljer ett armband och laddare!
Prisidé 350kr skickat och klart.
Morris Skjorta strl. 38 (S) 250:-
Henri Lloyd Pullover strl. S 250:-
Boomerang Pullover strl. M 250:-
Gant Pullover strl. M 250:-
Henri Lloyd Vår/Höstjacka (fodrad med fleece) strl M. 750:-
Inga priser är skrivet i sten och vid köp av fler blir det givetvis billigare fraktkostnad står köparen för!
Nåväl. Ett sista ryck. 680 kr.Säljer en Polo RL tröja i storleken SMALL. 100 % silke. Oanvänd med lapparna kvar. Levereras i originalskyddspåse. Nypris 1500. Mitt pris: 800 kr inkl frakt.
http://www.careofcarl.com/sv/artikl...w-neck-cable-tussah-silk-pullover-purple.html
SÅLD, tack för annonsplatsHar en Macbook Pro 13 tum från sent 2011 som jag tänkte kolla intresset för innan den åker upp på blocket.
Processor 2,4 ghz Intel Core i5
Minne 8gb 1333 mhz DDR3, utbyt från att original vara 4gb.
Grafik: Intel HD 3000 512mb
Hårddisk 500gb sata disk
Jag har haft daton som pluggdator men även kört photoshop utan problem. Även en del Fotboll manager 2013-2016 så det flyter utan problem.
Säljer för 3000 eller bud, gör helst upp affären f2f i Sthlm men kan skicka om det krävs.
Gryyym penna! Skulle varit snabbare, faaan :/Parfymer sålda
Penna såld
Tack för annonsplats
Och där försvann dem till en lycklig biobesökare.Bortskänkes: 2 st SF biobiljetter som går ut idag 27/1. Först till kvarn. Skickar koderna över PM.
Den som får dem får gärna göra en liten insättning på valfri summa till BCF i gengäld.