Sålda.2 st Ralph Lauren tröjor, en svart och en mörkblå. För stora för mig och inte använda många gånger.
Finns i GBG, men kan skickas på köparens bekostnad.
Storlek: L
400 kr/st
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sålda.2 st Ralph Lauren tröjor, en svart och en mörkblå. För stora för mig och inte använda många gånger.
Finns i GBG, men kan skickas på köparens bekostnad.
Storlek: L
400 kr/st
Det var den coolaste annonsen hittills! Härligt att se, kan relatera minst 10 telefoner till olika lösa relationer i tonåren memoriesEn lite udda annons här.
Retro mobiler. från 80-talet och framåt, 63 stycken. Säljer dem i ett paket. Kanske till någon som en gång i tiden arbetat med dem eller någon som är sugen på att börja samla på dem. Dem jag har testat funkar utmärkt, har dock inte laddare till samtliga så alla är inte testade. Skicket är överlag bra på dem med tanke på att vissa är 25 år gamla. Följer med en hel del olika laddare, headset, bordsladdare m,m. Vet att vissa går rätt dyrt på eBay, kanske för någon som vill göra en haka och sälja dem styckvis där.
Pris bud.
Ett par Plantronics Backbeat Pro säljes eller bytes mot något kul. (Kom med förslag) 950:- Köpare betalar frakt.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2784965
Ruggigt bra ljud, men då jag använder ett par Voyager Focus från Plantronics så blir dessa liggande. (endast provide)
BUMPHar en systemkamera som används allt för lite, och som knappt använts sedan jag köpte den...
Kameran i frågan är en Nikon D60 med ett tillhörande Nikkor 18-105mm AF-S VR 1:3,5-5,6 G ED.
Alla tillbehör som följde med kameran vid köp hänger även med nu (laddare, motljusskydd, linsskydd).
Skickar även med en väska till kameran och minneskortet som sitter i.
Slänger in en bild lånad från nätet, men fixar självklart egna bilder om någon vill ha det
Tänkte mig typ 2000kr, låter det orimligt så kom med ett bud!
Finns i Sthlm och skickas inte
Kanske! Ska rota i några lådor.. ÅterkommerEfterlysning och långskott!
Någon som har championship manager 03/04 till PC?
Kanske! Ska rota i några lådor.. Återkommer
Sorry, championship manager 4 (CM4) är det närmaste jag kommer
Finns säkert på närmaste GameStopNära men ack inte samma tyvärr, spelat cm mängder och 03/04 är grejen men mitt har försvunnit dessvärre. Tack för du kollade
Finns säkert på närmaste GameStop
http://www.amazon.co.uk/gp/aw/ol/B0000DC182/ref=mw_dp_olp?ie=UTF8&condition=allNära men ack inte samma tyvärr, spelat cm mängder och 03/04 är grejen men mitt har försvunnit dessvärre. Tack för du kollade
http://www.kaptenkrok.se/pc-championship-manager-season-03-04-begEfterlysning och långskott!
Någon som har championship manager 03/04 till PC?
Körde detsamma fast med CM 97/98. Those were the days.Ska kolla i helgen tänkte jag Väcker gamla minnen när jag och en polare körde 15h om dygnet under sportlov etc
Körde detsamma fast med CM 97/98. Those were the days.
Objektiv och "Battery grip". Båda i fint skick!
Canon zoom lens EF 55-200mm 1:4.5 - 5.6 USM
Battery grip, BG-E3
Pris: 700kr skickat för båda.
De var tänka att användas på en Canon EOS 400D men det kmr aldrig hända...
Missade denna tråden, la in en annons i kaffetråden...
Har en liten ovanlig sak att sälja, kaffe, inte vilket pisskaffe som helst, utan riktigt skitkaffe... KAFFE LUWAK, världen godaste men även världen dyraste kaffe...
Det är hela böner så man får mala själv och det är nog därför jag inte själv har druckit upp det... Fått kaffet i present av en god "vän" från Indonesien när hon var på besök på Riksbanken, hon hade 2 påsar med sig, vem som fick den andra påsen får ni själva räkna ut, så jag hoppas ni förstår att det är äkta kaffe Luwak... Är inte helt 100, men det ser ut som att kaffet exp sep 2016, se bilden... Kan fås f2f i Oslo och GBG nästa helg, eller skickas...
Pris, ingen aning, lägg ett bud...
100kr + porto?
Tänkte PRECIS bjuda samma summa! Du hann före dock
Skitbud på skitkaffe, lycka till.Då bjuder jag 101kr + porto så kan du bjuda 100kr