• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Säljer en gråmelerad tröja från RL. Köpt på Mr Porter rean. Gav 600, vill ha 500 + porto. Finns i Ljungskile.
DSC_0297[1].JPG

DSC_0296[1].JPG

DSC_0295[1].JPG

DSC_0294[1].JPG

En lite udda annons här.
Retro mobiler. från 80-talet och framåt, 63 stycken. Säljer dem i ett paket. Kanske till någon som en gång i tiden arbetat med dem eller någon som är sugen på att börja samla på dem. Dem jag har testat funkar utmärkt, har dock inte laddare till samtliga så alla är inte testade. Skicket är överlag bra på dem med tanke på att vissa är 25 år gamla. Följer med en hel del olika laddare, headset, bordsladdare m,m. Vet att vissa går rätt dyrt på eBay, kanske för någon som vill göra en haka och sälja dem styckvis där.
Pris bud.
DSC_0444.JPG
DSC_0449.JPG
DSC_0450.JPG
DSC_0451.JPG
DSC_0452.JPG
Det var den coolaste annonsen hittills! Härligt att se, kan relatera minst 10 telefoner till olika lösa relationer i tonåren :woot: memories

Säljer en skinnjacka från Nudie storlek medium, modell Jonny. Ny med tags från Mr Porter. Nypris 4000 kr, säljes för 2000 kr inkl frakt. Prutbart vid snabb affär.
09-03-2015_nudie_jonnyleatherjacket_black_1_dl.jpg

Dessa finns nu till försäljning. Det är den sista "batchen" jag har. Det är 28 stycken bitar telefonhistoria. Jag vill bli av med dem så kom gärna med ett bud. Det är inga stora pengar vi talar om. Perfekt sätt att starta en samling på :D Ett tillfälle som troligen aldrig kommer igen.

Mobil (1).JPG
Mobil (2).JPG
Mobil (3).JPG
Mobil (4).JPG

image.jpeg
Apple TV gen 2 (dvs den som går att jailbreaka). Perfekt skick.

Pris 500 kr hämtad i Stockholm. Skickas gärna men då tillkommer fraktkostnad.

Har en systemkamera som används allt för lite, och som knappt använts sedan jag köpte den...
Kameran i frågan är en Nikon D60 med ett tillhörande Nikkor 18-105mm AF-S VR 1:3,5-5,6 G ED.
Alla tillbehör som följde med kameran vid köp hänger även med nu (laddare, motljusskydd, linsskydd).
Skickar även med en väska till kameran och minneskortet som sitter i.
Slänger in en bild lånad från nätet, men fixar självklart egna bilder om någon vill ha det :)
Tänkte mig typ 2000kr, låter det orimligt så kom med ett bud!
Finns i Sthlm och skickas inte
540x405_nikon-d-nikkor-582731.jpg
BUMP
Kan tänka mig att skicka den trots allt.
Sänker även priset till 1750kr eller bud

God afton!
Säljer en sprillans ny Marmot dunväst som fortfarande är inplastad. Färgen är Stellar blue i storlek Large. Dålig bild men vill inte ta ut den ur plasten, se här för bättre: http://marmot.com/products/details/zeus-vest. Finns inget kvitto då jag fått den av en leverantör och jag behöver den inte då jag redan har en. Nypris är runt 1500 kr. Tänkte mig 800 kr + eventuell frakt.
Grymt skön väst som sitter bra på kroppen och värmer bra utan att vara otymplig.
2016-01-29 16.24.51.jpg

Har även dessa varma skidhandskar från Marmot, modellen heter Armageddon och storlek är medium. Aldrig använda heller, fått dem på samma sätt som västen. Dessa är dock från förra säsongen.
Nypris runt 1200 kr, tänkte mig 500 kr eller kom med ett bud.
1.png

Tack för annonsplatsen!

Missade denna tråden, la in en annons i kaffetråden...
Har en liten ovanlig sak att sälja, kaffe, inte vilket pisskaffe som helst, utan riktigt skitkaffe... KAFFE LUWAK, världen godaste men även världen dyraste kaffe...
Det är hela böner så man får mala själv och det är nog därför jag inte själv har druckit upp det... Fått kaffet i present av en god "vän" från Indonesien när hon var på besök på Riksbanken, hon hade 2 påsar med sig, vem som fick den andra påsen får ni själva räkna ut, så jag hoppas ni förstår att det är äkta kaffe Luwak... Är inte helt 100, men det ser ut som att kaffet exp sep 2016, se bilden... Kan fås f2f i Oslo och GBG nästa helg, eller skickas...
Pris, ingen aning, lägg ett bud...

Bilagor

• Kaffe1.png
    Kaffe1.png
    122.6 KB · Visningar: 191
  • Kaffe2.png
    Kaffe2.png
    173.2 KB · Visningar: 174
  • kaffe3.png
    kaffe3.png
    111 KB · Visningar: 174
Missade denna tråden, la in en annons i kaffetråden...
Har en liten ovanlig sak att sälja, kaffe, inte vilket pisskaffe som helst, utan riktigt skitkaffe... KAFFE LUWAK, världen godaste men även världen dyraste kaffe...
Det är hela böner så man får mala själv och det är nog därför jag inte själv har druckit upp det... Fått kaffet i present av en god "vän" från Indonesien när hon var på besök på Riksbanken, hon hade 2 påsar med sig, vem som fick den andra påsen får ni själva räkna ut, så jag hoppas ni förstår att det är äkta kaffe Luwak... Är inte helt 100, men det ser ut som att kaffet exp sep 2016, se bilden... Kan fås f2f i Oslo och GBG nästa helg, eller skickas...
Pris, ingen aning, lägg ett bud...

100kr + porto?

Såg att jag inet lagt in vikten på kaffet (tyckte hon sa typ 200 g), återkommer när jag vet exakt vad paketett väger :).
En riktlinje hur mycket pakettet bör kosta är att en kopp ligger på typ 35-80 dollar... och jag lovar att det är mer än en kopp, så "lite" mer än 100 kr... ;-)
Sägas skall att jag har själv druckit Luwak och äkta Luwak har en smak som alla borde smaka en gång i livet, precis som att alla borde äga en (fyll i själva)...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp