• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Huawei Ascend P7
Mycket prisvärd telefon som endast används under några månader (extralur i Norge), displayplast samt skal på från dag ett, nära nyskick till det yttre. Komplett med kartong och inplastade oanvända tillbehör som hörlurar och laddare. Medföljer även två helt nya skal.

5 tum skärm 1920 x 1080
Kirin 1,8 Ghz quad core
2 GB ram
16 GB lagring
Plats för minneskort

DSC_0018.jpg

1300 Kr skickat eller hämtas i Linköping.

Finns kvitto från Netonnet, köpt sep-14 så mer än ett halvår garanti kvar.

YSL
La Nuit De L'homme Le Parfum

Använd 1 sprut då jag kände att det inte var den jag brukade ha, har lådan kvar.

Nypris 650-800kr ( $65.00 - $80.00 ysl.com ) lite beroende vart du är, denna brukar oftast bara finnas på flygplatser / nätet .
i mitt fall kostade den 750kr

Mitt pris 600kr
Finns i Stockholm ( kan skickas )

Inköpt på Münchens flygplats så kvitto finns tyvärr inte kvar.
Yves-Saint-Laurent-La-Nuit-de-L%E2%80%99Homme-Le-Parfum_60ml.jpg

bUmp :
500kr

Säljer ett par av mina Red Wings, modell Beckman 9016. Sjukt snygga och perfekta i de flesta väder. Rikigt bra sula som gör att det inte blir särskilt halt, som många av Red Wings korksulor kan vara på vinterväglag.
Storlek 41 och D i lästen. Har lämnat in till skomakare som har breddat ut lite i lästen och är snarare E i läststorlek. Jag själv har 42,5 normalt och dessa är något för små för mig. Red Wings brukar normalt vara ganska stora i storleken men skulle säga att dessa passar någon med 41-42.
Inte särskilt mycket använda, i mycket gott skick!
Nypris ca 3000kr, säljes för 1700kr inkl. frakt.
reds1.jpg
red2.jpg
red3.jpg
red4.jpg
1500kr..

Är sugen på att testa Creeds dofter därav kollar jag om det är någon här som har någon av dessa att sälja, med fördel Aventus/Santal/Royal oud/Himalaya men även dom andra sorterna kan vara av intresse.
PM vad du har :)

Blev sjukt sugen på att köpa denna nu efter din extremt säljande text :)
Du är ärlig i alla fall.

Är den inte såld nästa vecka tar jag med den till GTGn och vaskar den...

Riktigt vidrig..
Har en likadan hemma i 100ml som du kan få med dig och vaska :D
Sprutar man ett sprut med den så luktar man "raggardusch" i 48 timmar även om man duschar tre gånger.. :D
Fan, jag som använde den för flera år sedan och tyckte den var riktigt trevlig...

Hej alla, vill minnas att vi har en hel del fiske intresserade medlemmar här och hoppas därför att någon av er kanske "nappar" på min fiskeutrustning som jag ska byta ut mot en UL-utrustning. Våren är ju på G så hoppas att någon här vill byta upp sig lite :)

Säljer ett Shimano Yasei 8" 240M Dropshot spö med tillhörande Shimano Stradic C14 2500F rulle. Sitter 110 meter 0,2 mm Spiderwire på rullen. Otroligt härlig kombo som är perfekt för abborre fiske.

- Både spöt & rullen är i mycket fint skick och har använts sparsamt de senaste två åren. Totalt fiskat med det i ca 10-15 timmar.
- Inga fula märken, skador eller funktionsfel. Kan finnas nån mindre repa på rotorn men inget som syns. Samtliga spöringar är felfria utan sprickor.

Spöt har förvarats i tub under transport & förvaring. Likaså rullen har legat i ett fodral.

Kvittona & kartongen till rullen har jag tyvärr inte kvar men de är köpta på Söder Sportfiske på Lignagatan i Sthlm.
Nytt kostade spöt 1899.- & rullen 1695.- Säljer detta för 2350 SEK inkl. frakt.

Jag bor i Huddinge i Sthlm och finns på plats för F2F affär vardagar efter 18.00. Kan även skickas som REK med PostNord.

Bifogar bild från webben. Aktuella bilder kan jag maila vid intresse.
IMG_0945-0.jpg

Senast ändrad:
Bump! Kom med ett bud om du är intresserad, känner mig givmild idag. Snälla låt mig slippa gå till Blocket....
Gick ju bra detta så fortsätter sälja av lite skidgrejer. Nu dags för en hjälm! Alla behöver ju en hjälm, för ingen är väl så oförsiktig år 2016 att man åker utan?
Det är en sproilans ny vit Sweet Protection Trooper med MIPS., en värsting med andra ord! Nåväl, den har faktiskt suttit på mitt huvud en halvdag för lite bilder men det finns inte en skråma på den. Fitpads, taggar och påse kommer med så ett "full set" med andra ord :). Nypris i butik för denna vackra skapelse är 2695. Det är en grym hjälm, både estetiskt men även säkerhetssmässigt. MIPS-utrustade hjälmar är överlägsna alla andra när det gäller skydd. Ni kan läsa mer om hjälmen här: http://www.skistore.se/sv/hjalmar/1...82.html?search_query=sweet+trooper&results=11
Storlek är L/XL (59-61 cm).
Pris: 1800 kr. Finns i GBG, men kan skickas (helst inte) om du betalar frakt (helst gärna).
2016-02-01 18.06.43.jpg

2016-02-01 18.06.56.jpg

Har en Samsung 40 tum, UE40B8000, LCD 100 hz, smart TV, full HD, med fjärrkontroll och väggfäste ej fot, 3 cm tjock. Säljes för 2 tkr hämtas vid Zinken (Södermalm). Tv:n är NOS :) kostade ca 18 tkr för några år sedan

Kostym från Oscar J. Säljes pga att jag måste omprioritera garderoben, jag använder helt enkelt inte kostym så ofta som jag vill/hade hoppats.

Det är alltså en OJ kostym modell Edmund i mörkblå med grå överruta i lättare flanell. Storlek är 50 och buren max 10 ggr skulle jag tro.
Fler/bättre bilder ordnas vis intresse!!
20160205_061307.jpg
20160205_061336.jpg

Pris: 3.500 kr
Nypris vill jag minnas var 6.700 kr.

SÅLDA.

Oliver Peoples Gregory Peck OV5186 färg 1011 strl 45/23/150. Oanvända.

DSC_0231.JPG
DSC_0229.JPG
DSC_0226.JPG
DSC_0228.JPG
DSC_0227.JPG
DSC_0224.JPG

Nypris runt 3500:- hos svensk återförsäljare, Strax över 3000:- hos gråhandlare online utomlands.

Pris: 2000:-, inklusive frakt givetvis - kan dra av en hundring vid snabb affär. Skickas samma dag som betalningen inkommer (PostNord).

Fantastisk modell med många salta bärare, denna modell var mina trotjänare förra sommaren & kommer även att bli denna. Säljs av den enkla anledningen att två par Gregory Peck blir lite överflödigt.
e0f29afee7783b9fa66fece81b8fb15c.jpg

Senast ändrad:
Oliver Peoples Gregory Peck OV5186 färg 1011 strl 45/23/150. Oanvända.

DSC_0231.JPG
DSC_0229.JPG
DSC_0226.JPG
DSC_0228.JPG
DSC_0227.JPG
DSC_0224.JPG

Nypris runt 3500:- hos svensk återförsäljare, Strax över 3000:- hos gråhandlare online utomlands.

Pris: 2000:-, inklusive frakt givetvis - kan dra av en hundring vid snabb affär. Skickas samma dag som betalningen inkommer (PostNord).

Fantastisk modell med många salta bärare, denna modell var mina trotjänare förra sommaren & kommer även att bli denna. Säljs av den enkla anledningen att två par Gregory Peck blir lite överflödigt.
e0f29afee7783b9fa66fece81b8fb15c.jpg

Jag kan inte låta bli. Jag måste bara uttrycka hur nöjd jag är med mina OP. De är väldigt sköna att bära, de är fantastiskt glas och dem är "originalet" som alla andra efterapar idag.

Jag vet att du vill ha den! 1100 kr skickat.

Huawei Ascend P7
Mycket prisvärd telefon som endast används under några månader (extralur i Norge), displayplast samt skal på från dag ett, nära nyskick till det yttre. Komplett med kartong och inplastade oanvända tillbehör som hörlurar och laddare. Medföljer även två helt nya skal.

5 tum skärm 1920 x 1080
Kirin 1,8 Ghz quad core
2 GB ram
16 GB lagring
Plats för minneskort

DSC_0018.jpg

Finns kvitto från Netonnet, köpt sep-14 så mer än ett halvår garanti kvar.

Senast ändrad:
Fick hem denna från Caliroots idag & den passar tyvärr inte, min erfarenhet från senaste returen till Caliroots var fyra veckor innan återbetalning, kastar därför ut den här.

Blue De Paname - La Vie En Blue. Tillverkad i Frankrike, storlek M.

bleu-de-paname-la-vie-en-bleu-p15-11-004-rose-guimauve.jpg

http://caliroots.com/bleu-de-paname-la-vie-en-bleu-p15-11-004/p/36184

250:- inklusive frakt med PostNord, (1000:- ord, jag gav 350:- ink frakt). Låter någon här hugga den, annars returnerar jag på måndag.

Jag köpte en kostym och blev sedan tjock. Så tänkte se om någon vill bytta en oanvänd kostym i strl 52 mot en i strl 54 (alt en snygg kavaj).

Den är som sagt oanvänd men har sytts upp. Men kan förlängas igen eftersom de inte skar i textilen.

Kostymen är en Tiger of Sweden kostym med tillhörande byxor. Strl 52. Om ingen har något att bytta så säljs den för 1 750 kr eller annat förslag.

image.jpg
image.jpg

Jag köpte en kostym och blev sedan tjock. Så tänkte se om någon vill bytta en oanvänd kostym i strl 52 mot en i strl 54 (alt en snygg kavaj).

Den är som sagt oanvänd men har sytts upp. Men kan förlängas igen eftersom de inte skar i textilen.

Kostymen är en Tiger of Sweden kostym med tillhörande byxor. Strl 52. Om ingen har något att bytta så säljs den för 1 750 kr eller annat förslag.

image.jpg
image.jpg

---------------------------------------

Den finns kvar! Som sagt byter gärna. Alternativt 1000 kr nu.

Fick hem denna från Caliroots idag & den passar tyvärr inte, min erfarenhet från senaste returen till Caliroots var fyra veckor innan återbetalning, kastar därför ut den här.

Blue De Paname - La Vie En Blue. Tillverkad i Frankrike, storlek M.

bleu-de-paname-la-vie-en-bleu-p15-11-004-rose-guimauve.jpg

http://caliroots.com/bleu-de-paname-la-vie-en-bleu-p15-11-004/p/36184

250:- inklusive frakt med PostNord, (1000:- ord, jag gav 350:- ink frakt). Låter någon här hugga den, annars returnerar jag på måndag.
Såld!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp