Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Detta är väl egentligen inte OT men börjar lägga ut det här:
22mm gummiband från Singularstraps om jag inte minns helt fel, använt typ 2-3dagar bara då jag inte klickade riktigt med det!
OBS! medföljer en stark doft av vanilj
100kr
-
Timex Ironman GPS träningsklocka med pulsband! Köpt här på forumet, endast använt den en gång men känner att jag hellre vill ha en G-shock så säljer den för samma som jag gav..
500kr
Pacon är såld till den muskiga killen i hörnet...Paco Rabanne 1 million EdT 50ml säljes pga noter såsom ättika, kamel, varm besk och brinnande kläder... Fick den i present, tyvärr.
Testad okänt antal ggr men mycket kvar, se bild.
200:- m frakt. Ingen retur då den doftar förfärligt.
Det här var den bästa annonsen jag någon sin läst! Skrattade rakt ut!Paco Rabanne 1 million EdT 50ml säljes pga noter såsom ättika, kamel, varm besk och brinnande kläder... Fick den i present, tyvärr.
Testad okänt antal ggr men mycket kvar, se bild.
200:- m frakt. Ingen retur då den doftar förfärligt.
Förlåt, ser att den du fått heter "Intense". Jag hade den andra som inte luktar soprum och långvård.
Sista chansen innan blocket nu. 1500kr inkl. frakt.Säljer ett par av mina Red Wings, modell Beckman 9016. Sjukt snygga och perfekta i de flesta väder. Rikigt bra sula som gör att det inte blir särskilt halt, som många av Red Wings korksulor kan vara på vinterväglag.
Storlek 41 och D i lästen. Har lämnat in till skomakare som har breddat ut lite i lästen och är snarare E i läststorlek. Jag själv har 42,5 normalt och dessa är något för små för mig. Red Wings brukar normalt vara ganska stora i storleken men skulle säga att dessa passar någon med 41-42.
Inte särskilt mycket använda, i mycket gott skick!
Nypris ca 3000kr, säljes för 1700kr inkl. frakt.
Jag har en mörkblå Barbour Beaufort till salu, storlek C42/107cm (ca M-L). Nyvaxad av förre ägaren som jag köpte den av på forumet i höstas. Jag har burit drygt 10 gånger sen inköp och finns endast en skada i innergården på höger sida (se sista bilden). Armarna är lite för korta för mig så jag behöver gå upp en storlek!
Säljer för 1500:- vilket är vad jag gav vid inköp. Finns i Sthlm eller skickar med grön postpåse!
Orange RL såld.2 st Ralph Lauren tröjor, en orange och en röd. För stora för mig och inte använda många gånger.
Finns i GBG, men kan skickas på köparens bekostnad.
Storlek: L
400 kr/st
Kan kolla om jag kan fixa något roligt pris på ett par på jobbet imorgon om du villKöpes!
Vettiga snowboardboots köpes i Sthlms-trakten omgående. Jag har 43,5/44 i vanliga skor. Hit me!
Köpes!
Vettiga snowboardboots köpes i Sthlms-trakten omgående. Jag har 43,5/44 i vanliga skor. Hit me!
@Gripenbro.se
tur att någon har koll!
@Chattras : https://klocksnack.se/threads/ot-ks-torget-köp-och-sälj.34890/page-90
bUmp :
500kr
Tack, han hade dock inte den jag letar..
Tyvärr inte
Gick ju bra detta så fortsätter sälja av lite skidgrejer. Nu dags för en hjälm! Alla behöver ju en hjälm, för ingen är väl så oförsiktig år 2016 att man åker utan?
Det är en sproilans ny vit Sweet Protection Trooper med MIPS., en värsting med andra ord! Nåväl, den har faktiskt suttit på mitt huvud en halvdag för lite bilder men det finns inte en skråma på den. Fitpads, taggar och påse kommer med så ett "full set" med andra ord . Nypris i butik för denna vackra skapelse är 2695. Det är en grym hjälm, både estetiskt men även säkerhetssmässigt. MIPS-utrustade hjälmar är överlägsna alla andra när det gäller skydd. Ni kan läsa mer om hjälmen här: http://www.skistore.se/sv/hjalmar/1...82.html?search_query=sweet+trooper&results=11
Storlek är L/XL (59-61 cm).
Pris: 1800 kr. Finns i GBG, men kan skickas (helst inte) om du betalar frakt (helst gärna).
Såld!Huawei Ascend P7
Mycket prisvärd telefon som endast används under några månader (extralur i Norge), displayplast samt skal på från dag ett, nära nyskick till det yttre. Komplett med kartong och inplastade oanvända tillbehör som hörlurar och laddare. Medföljer även två helt nya skal.
5 tum skärm 1920 x 1080
Kirin 1,8 Ghz quad core
2 GB ram
16 GB lagring
Plats för minneskort
1300 Kr skickat eller hämtas i Linköping.
Tjena,Tack, han hade dock inte den jag letar..
Tyvärr inte
Letar efter denna bag