• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag åker alltid utan hjälm, det absolut viktigaste i backen är att man ser häftig ut. Att man sedan kan förlora livet i samband med detta är helt trivialt. Live hard and die young. :blackalien:

Jag antar att du trollar men ifall du var allvarlig så tycker jag du ska tänka om.
Hoppade rätt mkt i yngre ålder och vid ett tillfälle gick det inte riktigt som tänkt, den gången hade jag hjälm och det är jag glad för.

Har en systemkamera som används allt för lite, och som knappt använts sedan jag köpte den...
Kameran i frågan är en Nikon D60 med ett tillhörande Nikkor 18-105mm AF-S VR 1:3,5-5,6 G ED.
Alla tillbehör som följde med kameran vid köp hänger även med nu (laddare, motljusskydd, linsskydd).
Skickar även med en väska till kameran och minneskortet som sitter i.
Slänger in en bild lånad från nätet, men fixar självklart egna bilder om någon vill ha det :)
Tänkte mig typ 2000kr, låter det orimligt så kom med ett bud!
Finns i Sthlm och skickas inte
540x405_nikon-d-nikkor-582731.jpg
SÅLD!

Säljer mina Loake 1880 Munkskor i brunt kalvskinn. Inköpta på careofcarl i juli för 2799:- Sulorna ser mer slitna ut än vad de är. Storlek 8UK, 42.
Vill ha 1700, då bjuder jag på frakten.

image.jpeg

image.jpeg

Senast ändrad:
Fan, är för lat för att gå till skobutikerna i stan.. Ingen som har ett eller flera par schyssta pjucks i storlek 47/48? :rolleyes:

Köpes
Akustisk gitarr i barnstorlek, tror den minsta kallas 1/4, men även 1/2 kan fungera.
Tack på förhand

Säljer ett par av mina Red Wings, modell Beckman 9016. Sjukt snygga och perfekta i de flesta väder. Rikigt bra sula som gör att det inte blir särskilt halt, som många av Red Wings korksulor kan vara på vinterväglag.
Storlek 41 och D i lästen. Har lämnat in till skomakare som har breddat ut lite i lästen och är snarare E i läststorlek. Jag själv har 42,5 normalt och dessa är något för små för mig. Red Wings brukar normalt vara ganska stora i storleken men skulle säga att dessa passar någon med 41-42.
Inte särskilt mycket använda, i mycket gott skick!
Nypris ca 3000kr, säljes för 1700kr inkl. frakt.
reds1.jpg
red2.jpg
red3.jpg
red4.jpg
Bumpar dessa till 1600kr inkl. frakt. Vore roligare om någon från forumet köpte dessa istället för någon tjomme från Blocket. Lägger upp annons där inom kort om de inte försvinner här.
Storlek US8, förresten.

Jag har en mörkblå Barbour Beaufort till salu, storlek C42/107cm (ca M-L). Nyvaxad av förre ägaren som jag köpte den av på forumet i höstas. Jag har burit drygt 10 gånger sen inköp och finns endast en skada i innergården på höger sida (se sista bilden). Armarna är lite för korta för mig så jag behöver gå upp en storlek!

Säljer för 1500:- vilket är vad jag gav vid inköp. Finns i Sthlm eller skickar med grön postpåse!

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Bump!

Ralph Lauren skjortor i storlek S.
Rutiga = Regular Fit
Jeansskjortan = Custom Fit
Randig = Slim Fit

Inköpta under resa till USA för ca 12 månader sedan, så det bör vara fjolårets kollektion.
Samtliga tvättade 3-4 ggr, inte använda på bra länge tack vare några extra kilo så därför får de ryka!
Tänkt pris 400sek/stycket eller bud.
Föredrar F2F i Stockholm, men kan även skickas.
Ber om ursäkt för dåliga bilder.
IMG_3797.JPG IMG_3798.JPG IMG_3799.JPG IMG_3800.JPG

YSL
La Nuit De L'homme Le Parfum

Använd 1 sprut då jag kände att det inte var den jag brukade ha, har lådan kvar.

Nypris 650-800kr ( $65.00 - $80.00 ysl.com ) lite beroende vart du är, denna brukar oftast bara finnas på flygplatser / nätet .
i mitt fall kostade den 750kr

Mitt pris 600kr
Finns i Stockholm ( kan skickas )

Inköpt på Münchens flygplats så kvitto finns tyvärr inte kvar.
Yves-Saint-Laurent-La-Nuit-de-L%E2%80%99Homme-Le-Parfum_60ml.jpg

Gick ju bra detta så fortsätter sälja av lite skidgrejer. Nu dags för en hjälm! Alla behöver ju en hjälm, för ingen är väl så oförsiktig år 2016 att man åker utan?
Det är en sproilans ny vit Sweet Protection Trooper med MIPS., en värsting med andra ord! Nåväl, den har faktiskt suttit på mitt huvud en halvdag för lite bilder men det finns inte en skråma på den. Fitpads, taggar och påse kommer med så ett "full set" med andra ord :). Nypris i butik för denna vackra skapelse är 2695. Det är en grym hjälm, både estetiskt men även säkerhetssmässigt. MIPS-utrustade hjälmar är överlägsna alla andra när det gäller skydd. Ni kan läsa mer om hjälmen här: http://www.skistore.se/sv/hjalmar/1...82.html?search_query=sweet+trooper&results=11
Storlek är L/XL (59-61 cm).
Pris: 1800 kr. Finns i GBG, men kan skickas (helst inte) om du betalar frakt (helst gärna).
2016-02-01 18.06.43.jpg

2016-02-01 18.06.56.jpg
Bumpar denna. Någon här måste ju ha en skidresa planerad och är rädd om huvudet!

Jag har en mörkblå Barbour Beaufort till salu, storlek C42/107cm (ca M-L). Nyvaxad av förre ägaren som jag köpte den av på forumet i höstas. Jag har burit drygt 10 gånger sen inköp och finns endast en skada i innergården på höger sida (se sista bilden). Armarna är lite för korta för mig så jag behöver gå upp en storlek!

Säljer för 1500:- vilket är vad jag gav vid inköp. Finns i Sthlm eller skickar med grön postpåse!

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Bumpar och realiserar, nytt pris 1200:-

Säljer ett par av mina Red Wings, modell Beckman 9016. Sjukt snygga och perfekta i de flesta väder. Rikigt bra sula som gör att det inte blir särskilt halt, som många av Red Wings korksulor kan vara på vinterväglag.
Storlek 41 och D i lästen. Har lämnat in till skomakare som har breddat ut lite i lästen och är snarare E i läststorlek. Jag själv har 42,5 normalt och dessa är något för små för mig. Red Wings brukar normalt vara ganska stora i storleken men skulle säga att dessa passar någon med 41-42.
Inte särskilt mycket använda, i mycket gott skick!
Nypris ca 3000kr, säljes för 1700kr inkl. frakt.
reds1.jpg
red2.jpg
red3.jpg
red4.jpg
Sista chansen innan de åker ut på blocket. 1500kr skickat och klart. Superfina skor till vettigt pris.

Provar att slänga ut denna :) det är den ultimata träningsväskan, 2 separata fack för shake/flaska. Förvaring för 6st matlådor ingår även kylpack och matlådor(man kan köpa andra jag har tex Ikea matlådor passar perfekt. Man har ett separat fack för träningskläder och sedan ett fack bak för dator och andra elprylar eller böcker.
Jag betalade 2000:- för lite mer 1 år sedan. Skulle vilja ha 800:- och skickas inte då den är så stor :)
Skriv om ni har frågor, såg på gymgrossistens hemsida att dom inte säljer just denna längre så du kommer vara rätt unik
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

12607105_10154445940246686_894387085_n.jpg
12665746_10154445940916686_525708858_n.jpg
Pga att jag köpte en Filsonväska härigenom lägger jag ut min vanliga väska till försäljning. Det är en svart tygväska med läderdetaljer från märket Tiger of Sweden, tycker skicket är fint men finns bruksspår. Har för mig att nypriset är en bra bit över tusenlappen. Ett stort fack på baksidan, två små ytterfack, ett innerfack med dragkedja samt ytterligare två småfack på insidan. Sätter priset till 650 kr inkl. frakt.

Huawei Ascend P7
Mycket prisvärd telefon som endast används under några månader (extralur i Norge), displayplast samt skal på från dag ett, nära nyskick till det yttre. Komplett med kartong och inplastade oanvända tillbehör som hörlurar och laddare. Medföljer även två helt nya skal.

5 tum skärm 1920 x 1080
Kirin 1,8 Ghz quad core
2 GB ram
16 GB lagring
Plats för minneskort

DSC_0018.jpg

1300 Kr skickat eller hämtas i Linköping.

IMG_20160108_202352.jpg
IMG_20160108_202358.jpg
IMG_20160108_202416.jpg

Vet att många här gillar att röka cigarrer och tobakiana, så därför tänkte jag se om någon var intresserade av min fina vintage Dunhill badrock. Storleken skulle jag väl säga är L/XL.
Pris: 1500 kr. Swish eller kontanter går bra.
Finns i Nacka/Stockholm men kan även skickas, måste isf kolla upp fraktpriserna.
Bumpar samtidigt som jag sänker till 1200 kr!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp