• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Parajumpers dunfodrad skinnjacka. Strl.M bärs som en M. Men för kort model för att jag skall trivas i den.
Därav endast buren 1 dag så = Nyskick. (Pälskragen är avtagbar) Köpt på "COF" för 8.999:- säljes för 5.000:- skickad.
image.jpeg
Vi kör väl en bump då när vintern är på väg tillbaka!
Sen får den gå till "Myrorna"

Säljer ett par RMW Gardener skor. storlek 10 G, motsvarar 44,5
I princip nya, gått i dom 2 dagar ute i torrt väder. Borstat av dom efter användning och haft skoblock i dom.
Har ute dom på tradera med ett köp nu pris på 2790 + frakt. Kan tänkas säljas här istället till en klockbroder för 2400kr fri frakt

IMG_5598.JPG IMG_5605.JPG IMG_5599.JPG IMG_5607.JPG
Gör en första och sista bump då jag inte gillar att ligga längst ner på föregående sida. 2250kr fri frakt exklusivt för klocksnack!

Först till kvarn! ;)

Gjorde en chansning och klickade hem ett par Diemme sneakers helsvarta av modellen Veneto rubber low. Tyvärr är de för stora men är riktigt schyssta!
Testar om någon här vill ha dem istället för att skicka tillbaka dem.

Sista paret jag hittat på nätet. Håller dem till på söndag innan jag skickar tillbaka.
Strl UK 7

Pris 2000 kr.

Senast ändrad:
Gjorde en chansning och klickade hem ett par Diemme sneakers helsvarta av modellen Veneto rubber low. Tyvärr är de för stora men är riktigt schyssta!
Testar om någon här vill ha dem istället för att skicka tillbaka dem.

Sista paret jag hittat på nätet. Håller dem till på söndag innan jag skickar tillbaka.

Pris 2000 kr.

Strlk?

Jag vill vinna OT priset.;)

Så här kommer en Kolonistuga till salu.

I Hässleholm. 10kvm stor med 10 kvm altan. Tomt ca 250 kvm. Mkt gott skick, nyrenoverad. 3-4 sovplatser. Pentry. Vinterisolerat. Man kan bo vart som helst i landet som ägare vilket är ovanligt då man brukar behöva vara skriven i kommunen.
Bra fiske och natur runt hörnet. Gångavstånd till Ica.

Kanske någon på KS som vill ha ett trevligt sommarställe. Eller ni kanske känner någon. Hoppas på någon från KS så slipper jag blocket.

Obs KS priset är 20k vid snabb affär!!!!!
Då jag inte har tid med min kolonistuga.

Mer info och bilder på mail eller pm
:):cigar:
Grymt bra, nu kan man fylla alla sina behov på KS! ;)
För övrigt är inte det väldigt billigt? Speciellt om man kan vara bosatt var som helst.

Hoppas någon här på KS slår till!

Kollar om någon vill köpa min Marantz 1504 innan den åker ut på blocket.
Grym stärkare för pengarna. Liten och kompakt utan att tumma på kvalitet och ljud. Den får plats i vilken TV-bänk som helst.
  • 5.1-kanals hemmabioreceiver, AirPlay, DLNA, Spotify App, Audyssey MultEQ m.m
Köpt på Referenceaudio för ca två år sedan, kvitto finns. Garantin går ut 2016-02-28. Nypris 3990:-. mitt pris 1500:-
Mer info http://us.marantz.com/us/products/pages/ProductDetails.aspx?CatId=avreceivers&ProductId=NR1504
1504.jpg

Hämtas i Centrala Stockholm!

Säljer en iPhone 6 64gb silver som min flickvän använt, den är tappad och skärmen är trasig se bild.
Att laga skärmen skulle kosta runt 1000 kr enligt internet, förutom den skadade skärmen fungerar den klockrent. Bra batteritid osv. Ingen garanti kvar tyvärr.
Prisidé 2500 kr då ingår upplåsning (låst till 3) värde 350 kr samt nya hörlurar (299 kr) samt laddare (398 kr)
Finns i sthlm och gör helst affär F2F men kan även skicka då står köparen för frakten.

Bilagor

• unspecified.jpeg
    unspecified.jpeg
    63 KB · Visningar: 93
Hittade ett par ajays + i lådan. hade helt glömt att jag hade dem. Använda några gånger när de köptes (förra året någon gång kanske??) men sen har de legat i en låda. De har en knapp för att pausa låten och dubbelklickar man på den så byter man till nästa låt. Har även mikrofon. Fungerar med android och iphone enligt hemsidan .
Lånad bild
https://www.jays.se/a-jays-one-plus

Pris: 80 kr inkl frakt
retur: nej
betalning: med swish
aJays_one_plus_0529-2.jpg

Söker:

Weekendbag i läder.
Mörkbrun eller svart.
Gärna med laptopfack.
Pris: Svårt. Beror på vad du har.

Macbook.
Några år på nacken gör inget.
Slit och släng jobbdator.

iPad
Gärna en mini.

Något av ovanstående som ligger?
Skrik till!

Hittade ett par ajays + i lådan. hade helt glömt att jag hade dem. Använda några gånger när de köptes (förra året någon gång kanske??) men sen har de legat i en låda. De har en knapp för att pausa låten och dubbelklickar man på den så byter man till nästa låt. Har även mikrofon. Fungerar med android och iphone enligt hemsidan .
Lånad bild
https://www.jays.se/a-jays-one-plus

Pris: 80 kr inkl frakt
retur: nej
betalning: med swish
aJays_one_plus_0529-2.jpg
Sålda

Slänger ut en chansning här..

Söker en barbour bristol eller ashby i storlek M eller motsvarande. Hör av dig om du har en liggandes!

Säljes: Lagom schysst MSI-speldator.
Spec på länken
http://www.webhallen.com/se-sv/dato...b128gb_ssd-gtx860_2gb-win_8&atcl=external:ref

En vän tog ut den från sitt jobb i övertidskompensation i somras men använde den knappt.
Jag köpte den i vintras i tanke att börja spela igen.
Tyvärr så har spelutvecklingen hunnit ifrån mig och något spelintresse har inte infunnit sig utan den har använts för att kolla NFL men nu är säsongen slut och har ingen användning för den.
Sparsamt använd och inget som helst fel på den, endast fel personer som ägt den.
Slut på dagboksinlägget.

Tänkte sälja allt som ett paket för 6500:- och det är det som ligger på bordet som ingår, inga kartonger eller kvitton finns att tillgå.
Finns i Stockholmsområdet och även en bit in i Sörmland.
Inte så sugen på att skicka den men kan eventuellt leverera den inom angivet område.
Frågor tas på PM. Tack KS för att jag slipper börja med blocket.
DSC_0203.JPG

Bumpar denna till 5.500:- då den bara kommer samla damm.

Tänkte kolla här innan jag lägger ut det på någon spelsida eller blocket...

Finns intresse för antingen en Xbox 360 med ett 70-tal spel eller en PS3 med ett 50-tal spel? Säljer billigt vid smidig affär.

Eftersom jag inte har rakat mig på ett par år så börjar det kännas överflödigt att ha en jäkla massa dyra rakborstar...

Någon som är sugen på att testa rakning med högkvalitativa rakborstar? PM i så fall, så får ni mer information där :)

De jag säljer är följande:

20160214_110655.jpg

Från vänster till höger: Simpsons Chubby 2 best badger, Simpsons Chubby 2 2-band, Thäter 30 mm silvertip, Rooney Heritage 3XL, Thäter 24 mm silvertip, Morris and Forndran 24 mm 2-band, Shavemac 24 mm silvertip

:)

Updaterade mina gamingprylar så tänkte avverka de gamla:
Logitech MX518: 200kr
IMG_2202.JPG

Corsair Vengeance 1500 7.1 Headset
400kr
IMG_2198.JPG

Eller 500kr för båda!

Grejerna är givetvis använda men fullt fungerande utan bekymmer! Priserna är inklusive frakt

Edit: Har även en Ipad 2 16gb (wifi only) som jag tänkt avverka, PM vid intresse.

iPhone 6 plus 64GB guld. Säljes komplett i kartong med alla tillbehör. Fullset Mao. Någon liten oundviklig repa på skärmen som alltid uppstår. I övrigt inga andra repor/stötar/skador på telefonen då den förvarats i skal sedan dag 1. Olåst. 5000:- inkl rek. Bild lånad men kan självklart ordna vid intresse. Skal medföljer. Har massor av referenser.
image.jpeg

Senast ändrad:
Eftersom jag inte har rakat mig på ett par år så börjar det kännas överflödigt att ha en jäkla massa dyra rakborstar...

Någon som är sugen på att testa rakning med högkvalitativa rakborstar? PM i så fall, så får ni mer information där :)

De jag säljer är följande:

20160214_110655.jpg

Från vänster till höger: Simpsons Chubby 2 best badger, Simpsons Chubby 2 2-band, Thäter 30 mm silvertip, Rooney Heritage 3XL, Thäter 24 mm silvertip, Morris and Forndran 24 mm 2-band, Shavemac 24 mm silvertip

:)
Pris?

RM Williams Blaxland i strl 6.5 (G)
Köptes för några veckor sedan här på forumet, men är tyvärr lite små.
Bra skick, (se bilder).
1300 spänn, ingen retur.

FullSizeRender.jpg
FullSizeRender-1.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp