Vad motsvarar 6,5 när det kommer till R.M Williams?RM Williams Blaxland i strl 6.5 (G)
Köptes för några veckor sedan här på forumet, men är tyvärr lite små.
Bra skick, (se bilder).
1300 spänn, ingen retur.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad motsvarar 6,5 när det kommer till R.M Williams?RM Williams Blaxland i strl 6.5 (G)
Bra skick, (se bilder).
1300 spänn, ingen retur.
Prismässigt hade jag tänkt ungefär:
40.5 skulle jag säga....Vad motsvarar 6,5 när det kommer till R.M Williams?
Sålda!RM Williams Blaxland i strl 6.5 (G)
Bra skick, (se bilder).
1300 spänn, ingen retur.
Sålda!Städning av garderoben resulterade i att att par oanvända brogues från Massimo Dutti hittades. Storlek 42, mäter 27,5 cm.
Efter lite sökande verkar det vara 2013-års kollektion.
Prisbild: 500kr exkl. frakt, skickas billigt med Schenker alternativt avhämtas i Kalmar.
OT! Detta förkastar tesen "ju mer man vet desto mindre förstår man" totalt . För en oinvigd ter sig raddan av 7, typ exakt likadana rakborstar, totalt oförståelig men jag antar att man som utomstående skulle kunna säga detsamma om de flestas klocksamling på detta forum. Att sedan toppa detta med "det saknas ett hårstrå så jag släpper den billigt" är bara för bra! All respekt klockbroder, alltid med stil!Eftersom jag inte har rakat mig på ett par år så börjar det kännas överflödigt att ha en jäkla massa dyra rakborstar...
Någon som är sugen på att testa rakning med högkvalitativa rakborstar? PM i så fall, så får ni mer information där
De jag säljer är följande:
Från vänster till höger: Simpsons Chubby 2 best badger, Simpsons Chubby 2 2-band, Thäter 30 mm silvertip, Rooney Heritage 3XL, Thäter 24 mm silvertip, Morris and Forndran 24 mm 2-band, Shavemac 24 mm silvertip
Prisbumpar till 1100:- som gäller endast under dagen (fort ska det gå). Går inte solpistolerna innan mörkret lägger sig behåller jag tillsammans med ett nytillskott som är på väg in.Persol 3059 med lite mer rättvisa bilder.
Ha en förbannat trevlig måndag alla KSare.
Prisbumpar till 1100:- som gäller endast under dagen (fort ska det gå). Går inte solpistolerna innan mörkret lägger sig behåller jag tillsammans med ett nytillskott som är på väg in.
Kul att du skrev, skulle precis skriva att båda glasögonen blev sålda & därmed ingen onödig bump.Av ren nyfikenhet? Vad är nytillskottet?
Kan inte förbarma sig över den här? 220 spänn skickat, jag gav 700 spänn och den är i stort sett ny...Fortfarande kvar!
240kr inkl frakt
Kul att du skrev, skulle precis skriva att båda glasögonen blev sålda & därmed ingen onödig bump.
Här är nytillskottet. Garrett Leight Hampton.
iPhone 6 plus 64GB guld. Säljes komplett i kartong med alla tillbehör. Fullset Mao. Någon liten oundviklig repa på skärmen som alltid uppstår. I övrigt inga andra repor/stötar/skador på telefonen då den förvarats i skal sedan dag 1. Olåst. 4500:- inkl frakt. Bild lånad men kan självklart ordna vid intresse. Skal medföljer. Har massor av referenser.
såld!Kan inte förbarma sig över den här? 220 spänn skickat, jag gav 700 spänn och den är i stort sett ny...
walk on water bogart 13 svart
BumpKöpes: IPhone 5 eller 5s
Snyggt! Jag har de som vanliga glasögon, sjukt bekvämaKul att du skrev, skulle precis skriva att båda glasögonen blev sålda & därmed ingen onödig bump.
Här är nytillskottet. Garrett Leight Hampton.
Jag har en mörkblå Barbour Beaufort till salu, storlek C42/107cm (ca M-L). Nyvaxad av förre ägaren som jag köpte den av på forumet i höstas. Jag har burit drygt 10 gånger sen inköp och finns endast en skada i innergården på höger sida (se sista bilden). Armarna är lite för korta för mig så jag behöver gå upp en storlek!
Säljer för 1500:- vilket är vad jag gav vid inköp. Finns i Sthlm eller skickar med grön postpåse!
Två st coola vintage portföljer. Roliga och med karaktär . Båda rymmer en 13 tums macbook i skyddsfodral. Inga nycklar.
Betalning med Swish, ingen retur. Se min goodguy tråd för referenser.
Priserna är inklusive spårbar frakt.
1: Svart i tjockt patinerat läder. Går säkert att få polera upp, men som den ser ut nu bygger mer på karaktären och patinan så jag har låtit den vara som den är. Det kan medfölja en axelrem som inte matchar helt hundra vid intresse. Flera fack som bilderna visar.
Pris: 750 kr inkl frakt
2: Mörkbrun. Vet inte om det är läder. Kanske? Hur som helst är det fint skick. Denna är väldigt bra stuktur på, rigid och bra för att transportera ömtåliga papper och rymmer mycket. Diverse innerfack och mörkgrönt randigt foder.
Pris: 700kr inkl frakt