Jag säger fake.Inte för att vara sån, men ska inte monogram canvas vara helt symetriskt? Mönstret på plånboken är inte det.
Men, vem är jag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag säger fake.Inte för att vara sån, men ska inte monogram canvas vara helt symetriskt? Mönstret på plånboken är inte det.
Fightstick borta. 100 kr för de fem spelen?Säljer ett gäng playstation 3-spel och en arcade fightstick. Säljs endast tillsammans!
Call of Duty Black Ops (i plastficka, originalfodralet bortslarvat)
Battlefield Bad Company
Battlefield Bad Company 2 - Ultimate edition (i ett battlefield 3-fodral, av okänd anledning)
Skate 2
Assassins Creed
Madcatz Arcade Fightstick Tournament Edition. Funkar till PS3 och PC (och PS4? oklart hur PS3-kontroller funkar till fyran). Har artwork från Street Fighter 4. Jag betalade cirka 1800 kr en gång i tiden.
![]()
Tänker mig 500 kr för allt. Hämtas i centrala stockholm och betalas med swish.
Bumpar denna
[/QUOTE]Säljer en Canon G1X (ej senaste mark II modellen) i mycket fint skick, inkl. väska, två extra batterier och 32 gig ultra minneskort. Prislapp: 3500 kr inkl. rekad frakt.
![]()
http://www.canon.se/for_home/product_finder/cameras/digital_camera/powershot/powershot_g1_x/
Fortfarande kvar!Marshall Monitor hörlurar säljes pga för mycket ljudprylar och fru som ledsnat på samlingen...
Nypris/nupris typ 1400:-, ca 1,5 år gamla.
Sparsamt använda och i riktigt bra skick pga att jag har flertalet lurar. Har bara använt dem lite lätt hemma, inte som en "springapåstanaccessoar"
Marshalls toppmodell, sköna lurar som är riktigt bra ihopskruvade med flertalet trevliga lite rockigare detaljer.
Mic och play/pause på kabeln.
Förvaringspåse med Marshalltryck.
Originallåda kvar men tyvärr inget kvitto.
Mitt KS-pris 750:- plus ev frakt, vilket är riktigt mycket ljud för pengen. Finns i Halmstad för den som vill hämta här.
Betalning med fördel via Swish.
Ingen retur.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1843851
![]()
![]()
![]()
De hade varit konstigt, är inget proffs när de kommer till LV så hjälp mig gärna. Inköpt här http://thevintageboutique.se/
Tack, försökte själv ta bort inläggetVi lägger oss ogärna i den här tråden eftersom den bara är inofficiellt sanktionerad. Men försäljning av varumärkesförfalskningar är inte ok, även om det sker utan uppsåt. Jag tar därför bort inläggen och ber dig att ta reda på hur det ligger till med den aktuella produkten. När du säkerställt att den är legit kan du lägga upp den igen.
Hoppas den inte är fejk, men jag har aldrig sett den modellen förr... LV multiple modellen har en helt annorlunda design på höger sida. Den är heller inte så hög och har lite färre kortfack på vänster sida.Inte för att vara sån, men ska inte monogram canvas vara helt symetriskt? Mönstret på plånboken är inte det.
Haha, galetFår man sälja kolonilotter får man väl sälja hus?
Funktionellt radhus (full set) mitt i Båstad, originalskick med trevlig patina. Service har utförts efter behov. Pris: 5,5msek (mer info förslagsvis i PM).
![]()
Bump och prissänkt till 250 kr!Tvåpack kortlek från Tiffany & Co. Helt oanvända, fortfarande inplastade. Något för den pokerintresserade?
![]()
![]()
![]()
Pris: 400 kr eller bud
Jävlar, hur lång är du?
189. Hög vevhushöjd på en sån där rackare dock, därav sadelhöjden. Tror jag höjt den ytterligare några cm sen den där bilden togs.Nu har jag dåligt minne här och bara träffat @Apansson en gång, men runt 185cm skulle jag gissa att han är.
Slänger ut en köpesannons tänkte jag.
Är ute efter en weekendbag/gymväska för runt 1000 lappen i handbagage-storlek, önskemålet är att den ska tåla stryk.
Säljer mina Loake 1880 Munkskor i brunt kalvskinn. Inköpta på careofcarl i juli för 2799:- Sulorna ser mer slitna ut än vad de är. Storlek 8UK, 42.
Vill ha 1700, då bjuder jag på frakten.
![]()
![]()
Finns det något intresse för en:
Barbour Lifestyle Bristol Olive
Storlek XL
nypris 3299
mitt pris 2000kr
inköpt för ca 4 mån sedan använd ett 10 tal gånger.
![]()
Snygg blå sunburstfärg!Har sett att vissa andra har annonserat sina bilar här så drar iväg ett långskott:
BMW 335i -07
-Aut
-ca 12.400 mil
![]()
PM vid intresse så tar vi all infon där!