• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Billig TV 60" köpes i Stockholmsområdet. Möjligtvis även 55" vid riktigt bra deal. Skicka PM med vad du har samt pris.

Säljer ett gäng playstation 3-spel och en arcade fightstick. Säljs endast tillsammans!

Call of Duty Black Ops (i plastficka, originalfodralet bortslarvat)
Battlefield Bad Company
Battlefield Bad Company 2 - Ultimate edition (i ett battlefield 3-fodral, av okänd anledning)
Skate 2
Assassins Creed

Madcatz Arcade Fightstick Tournament Edition. Funkar till PS3 och PC (och PS4? oklart hur PS3-kontroller funkar till fyran). Har artwork från Street Fighter 4. Jag betalade cirka 1800 kr en gång i tiden.
Zjeo1Rr.jpg

Tänker mig 500 kr för allt. Hämtas i centrala stockholm och betalas med swish.
Fightstick borta. 100 kr för de fem spelen?

Säljer en helt oanvänd vit Iphone 5 S 16 G. Tyvärr inga tillbehör alltså endast mobil!
Mobilen är bunden till Tre men går att låsa upp över internet för runt 300 kr!
Pris: 2500 kr
Helst F2F i Stockholm.

Marshall Monitor hörlurar säljes pga för mycket ljudprylar och fru som ledsnat på samlingen...
Nypris/nupris typ 1400:-, ca 1,5 år gamla.
Sparsamt använda och i riktigt bra skick pga att jag har flertalet lurar. Har bara använt dem lite lätt hemma, inte som en "springapåstanaccessoar" :)
Marshalls toppmodell, sköna lurar som är riktigt bra ihopskruvade med flertalet trevliga lite rockigare detaljer.
Mic och play/pause på kabeln.
Förvaringspåse med Marshalltryck.
Originallåda kvar men tyvärr inget kvitto.

Mitt KS-pris 750:- plus ev frakt, vilket är riktigt mycket ljud för pengen. Finns i Halmstad för den som vill hämta här.
Betalning med fördel via Swish.
Ingen retur.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1843851

IMG_1331.JPG IMG_1332.JPG IMG_1330.JPG
Fortfarande kvar!

De hade varit konstigt, är inget proffs när de kommer till LV så hjälp mig gärna. Inköpt här http://thevintageboutique.se/

Vi lägger oss ogärna i den här tråden eftersom den bara är inofficiellt sanktionerad. Men försäljning av varumärkesförfalskningar är inte ok, även om det sker utan uppsåt. Jag tar därför bort inläggen och ber dig att ta reda på hur det ligger till med den aktuella produkten. När du säkerställt att den är legit kan du lägga upp den igen.

Vi lägger oss ogärna i den här tråden eftersom den bara är inofficiellt sanktionerad. Men försäljning av varumärkesförfalskningar är inte ok, även om det sker utan uppsåt. Jag tar därför bort inläggen och ber dig att ta reda på hur det ligger till med den aktuella produkten. När du säkerställt att den är legit kan du lägga upp den igen.
Tack, försökte själv ta bort inlägget :) Har mailat ÅF och inväntar svar. Återkommer med utfall.

Inte för att vara sån, men ska inte monogram canvas vara helt symetriskt? Mönstret på plånboken är inte det.
Hoppas den inte är fejk, men jag har aldrig sett den modellen förr... LV multiple modellen har en helt annorlunda design på höger sida. Den är heller inte så hög och har lite färre kortfack på vänster sida.

Almenacka /planerare eller Vadfan man skall kalla den. Ges ut till alla försvarsanställda, men då jag varken är med i firman längre eller använt någon av de asen jag redan fått så slänger jag ut den här. Pengar till BCF + frakt är priset.
DSC_0864.JPG
DSC_0865.JPG
hit me:)

1. Bommerang Voxnan vändbar lättviktsdunjacka. Mörkblå på ena sidan och kamouflagefärgad på andra. Storlek medium. Nyskick. Nypris runt 2000:- din för 500:- inkl frakt.
IMG_6792.JPG
IMG_6793.JPG

2. Swims galoscher, klarblå i storlek medium (42-43). Aldrig använda. Dina för 250: inkl frakt.
IMG_6794.JPG

PM:a vid frågor. Referenser finns.

• Like
Reactions: SSL
Ingen gentleman utan fickkniv.
Fullt set, small sebenza med cocobolo inlay.
Titan handtag.
S35vn stål.
Oanvänd, nyskick kanske lite fingeravtryck.
IMG_20160116_170511.jpg

IMG_20160116_170542.jpg
IMG_20160116_170618.jpg

IMG_20160116_170829.jpg

Läderfodral följer med, hemmagjort ser bättre ut i verkligheten än på bild.
Nypris idag 5462kr
4500kr skickat
Eller bytes mot?
IMG_20160116_170734.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp