Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sålt!Almenacka /planerare eller Vadfan man skall kalla den. Ges ut till alla försvarsanställda, men då jag varken är med i firman längre eller använt någon av de asen jag redan fått så slänger jag ut den här. Pengar till BCF + frakt är priset.
hit me
Får tyvärr inse att dessa snygga skor inte riktigt passar min fot. Slitsula sitter på så skorna är i nyskick. Köpta förra vintern men knappt använda alls.
Kan tänka mig art byta mot ett par gardener eller några andra trevliga boots i storlek 9-9,5. Pengar + eller – är ingen omöjlighet.
Alltid använt skolbok och sprayats med saphir impregnering.
2200 kr
Kan även tänka mig en seiko skx007 eller skx009
Skorna finns i Lund, men åker till Varberg titt som tätt. Kan även postas såklart.
Vad motsvarar det (enligt dig) i Svenska storlekar? (Tycker det varierar så mycket mellan olika skotillverkare).Glömde att säga att skorna var i storlek UK9
Skulle säga att de är ett par vanliga 9or.Vad motsvarar det (enligt dig) i Svenska storlekar? (Tycker det varierar så mycket mellan olika skotillverkare).
Googla på Otterbox case.Ungj***n tyckte det var en bra idé att slänga min lur i golvet så jag köper nu en Android eller Windows.
2GB ram krav på android. 4g är kul också.
Gärna en billig/äldre då det inte var första luren som gick ett sånt öde till mötes.
Det ska jag göra när jag får tag i en lur utan sprickor i skärmen.Googla på Otterbox case.
Ramen såld,Felt footprint ramset 54cm, singlespeed/fixedgear
Gaffel, styre, tektro bromshandtag, sadel + stolpe
Pris: 3000kr
Asics Gel-Lyte III, womens
storlek: us9, euro 40,5
Oanvända, köpta av @WBergdahl men blev aldrig använda.
Pris: 500kr
Ska du lägga 15k så kan du ju ändå köpa en vettig kamera och skippa Canon!KÖPES. Nyare systemkamera (CANON) med objektiv. Alltså vi pratar inte mellanmjölk utan i 15K klassen och upp. Men ändå inte Donald Trump nivå utan där emellan nånstans, typ Kermit the frog efter arvode med lite cash på fickan efter en och en annan E.
Kram.
Ska du lägga 15k så kan du ju ändå köpa en vettig kamera och skippa Canon!
Nikon är det enda rätta
Haha, här blir vi arga med en gång!Har alltid kört Canon, och kommer alltid göra. Fotade och filmade mycket förr men köpte en kompakt för att kunna fånga alla livets stunder utan att bära med mig en rygga full av tillbehör. Så jag vet vad jag ger mig in på, och Nikon är ett sånt märke jag gärna, med dina ord, SKIPPAR. Tack.
Tänder på alla cylindrar när man trycker på brand punkterna!!!!!!! HeligtHaha, här blir vi arga med en gång!
Var ett skämt...
Till Vilka åldrar passar den?Brio babyskydd Primo inklusive basenhet med Isofix.
Köpt ny 2012. Sparsamt använd och således i mycket gott skick. Nypris ca 2 000 kr.
Finns på Kungsholmen, Stockholm.
Pris: 400 kr
College jacka från Polo Ralph Lauren. Nyskick. Två jackor i en (se bilderna). Ena sidan är mer glansig medan den andra manschster-liknande. Båda sidorna har användbara fickor och knäppning.
Oanvänd lapp som går att sy fast på jackan sitter fortfarande kvar i ena fickan.
Storleken är Small. Priset: 750 kr inkl frakt med Schenker.
OHPFBrio babyskydd Primo inklusive basenhet med Isofix.
Köpt ny 2012. Sparsamt använd och således i mycket gott skick. Nypris ca 2 000 kr.
Finns på Kungsholmen, Stockholm.
Pris: 400 kr
Helt nya Reebok 20k ben och armbågsskydd.
15" på benskydden och large på armbågsskydden.
Skulle användas vid en comeback men den uteblev. Köpte benskydden för 900 på Intersport. Båda för 900 plus frakt.
https://klocksnack.se/threads/hampuseriksson.50024/
Såld!
Upp till 6 månader brukar det vara. Beror på hur litet barnet är. Det är när huvudet sticker upp för högt man byter.Till Vilka åldrar passar den?
Eftersom jag skämde bort flickvännen i julas med en Macbook så ligger denna bara till ingen nytta:
Samsung Notebook NP355V5C 15.6"
För speccs:
https://www.netonnet.se/art/NoSection/samsung-np355v5c-s0gse/186932.8121/
Prisidé: 2k skickat och klart. Givetvis nyformaterad med Windows 7 Ultimate SP1