• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Snygg blå sunburstfärg!
Matchar klockan ;)
image.jpeg

Får tyvärr inse att dessa snygga skor inte riktigt passar min fot. Slitsula sitter på så skorna är i nyskick. Köpta förra vintern men knappt använda alls.

Kan tänka mig art byta mot ett par gardener eller några andra trevliga boots i storlek 9-9,5. Pengar + eller – är ingen omöjlighet.
Alltid använt skolbok och sprayats med saphir impregnering.

2200 kr

Kan även tänka mig en seiko skx007 eller skx009

Skorna finns i Lund, men åker till Varberg titt som tätt. Kan även postas såklart.

IMG_1074.jpg

Köpes: RL Polo button down skjortor i någorlunda diskreta färger. Medium slim, custom.
Kvalitetsskor. Strl UK 7. Bruna broughes, kängor, oxfords. PM.

Får tyvärr inse att dessa snygga skor inte riktigt passar min fot. Slitsula sitter på så skorna är i nyskick. Köpta förra vintern men knappt använda alls.

Kan tänka mig art byta mot ett par gardener eller några andra trevliga boots i storlek 9-9,5. Pengar + eller – är ingen omöjlighet.
Alltid använt skolbok och sprayats med saphir impregnering.

2200 kr

Kan även tänka mig en seiko skx007 eller skx009

Skorna finns i Lund, men åker till Varberg titt som tätt. Kan även postas såklart.

IMG_1074.jpg

Glömde att säga att skorna var i storlek UK9

Ungj***n tyckte det var en bra idé att slänga min lur i golvet så jag köper nu en Android eller Windows.
2GB ram krav på android. 4g är kul också.
Gärna en billig/äldre då det inte var första luren som gick ett sånt öde till mötes.

Hej på er!

Vi rensar ur i gömmorna men innan jag lägger ut prylarna på diverse andra sajter testar jag här då jag misstänker att vi har några designintresserade individer här?
Känns lite roligare att annonsera här än på Tratten eller Buckan mfl.

Först ut är en ljusstake i mässing från Skultuna. Design Pierre Forsell nr 69. Mycket fint skick. Klockan följer inte med!;)
1100 spänn skickat inom Sverige. Eventuella returer diskuterar vi via PM.

IMG_4894.JPG
IMG_4895 2.JPG
IMG_4897.JPG
IMG_4898 2.JPG

Lampa Hemi i mässing. Bra bruksskick eller bättre förutom att den är lite bucklig på baksidan. 550 spänn skickat. Returer enligt ovan.

IMG_4899 2.JPG
IMG_4901.JPG
IMG_4902 2.JPG

Lampa i mässing från Bröderna Johansson i Skellefteå. Finit skick men "armen" är lite patinerad. 550 spänn skickat. Returer enligt ovan.

IMG_4908.JPG
IMG_4910.JPG
IMG_4909.JPG
IMG_4911 2.JPG

Ask för skjortknappar eller manschettknappar kanske? Svenskt 30-tal tror jag. Försilvrad i fint skick men har patina. Märkt W&D på baksidan. 1000 spänn skickat. Retur enligt ovan.

IMG_4905 2.JPG

IMG_4903.JPG
IMG_4904.JPG

Svart paraplyställ dryga 50 cm i riktigt fint skick med bara små spår av användning exteriört. Röd invändigt. 1200 skickat. Returer enligt ovan.

IMG_4906.JPG
IMG_4907.JPG

Hör av er via PM vid intresse. Priserna är inte huggna i sten men skambud undanbedes vänligen men bestämt.
Jag finns i norra Östergötland men kan leverera till Norrköping ev Linköping efter avtal. Jag skall också till Stockholm inom kort och kan då ta med prylarna dit.

Tack KS för möjligheten att annonsera!!

Jim

College jacka från Polo Ralph Lauren. Nyskick. Två jackor i en (se bilderna). Ena sidan är mer glansig medan den andra manschster-liknande. Båda sidorna har användbara fickor och knäppning.
Oanvänd lapp som går att sy fast på jackan sitter fortfarande kvar i ena fickan.
Storleken är Small. Priset: 750 kr inkl frakt med Schenker.
DSC_0291.jpg DSC_0293.jpg DSC_0292.jpg DSC_0294.jpg DSC_0295.jpg

Säljer en PS3 Super Slim Azurite Blue edition 500gb, 2 år gammal men inte använt på 1 år. Fungerar felfritt.
Medföljer en kontroll, laddningskabeln, strömkabeln, 4 st spel.
Spelen är:
-GTA V
-Assassins Creed IV:Black Flag
-Uncharted 3
-Battlefield 4

Inga box eller papper kvar, tyvärr. Nedan bifogar jag en bild som är snodd från nätet men kan skicka fler bilder vid intresse.

Priset är 1000kr,kan bytas mot enklare ur(SKX00?/Citizen/g-shock/Sea-gull 1963) med pengar upp eller ned, föredrar f2f i Stockholm, om du vill ha den skickad så kan vi lösa det på något sätt.

sda.jpg

KÖPES. Nyare systemkamera (CANON) med objektiv. Alltså vi pratar inte mellanmjölk utan i 15K klassen och upp. Men ändå inte Donald Trump nivå utan där emellan nånstans, typ Kermit the frog efter arvode med lite cash på fickan efter en och en annan E.
Kram.

KÖPES. Nyare systemkamera (CANON) med objektiv. Alltså vi pratar inte mellanmjölk utan i 15K klassen och upp. Men ändå inte Donald Trump nivå utan där emellan nånstans, typ Kermit the frog efter arvode med lite cash på fickan efter en och en annan E.
Kram.
Ska du lägga 15k så kan du ju ändå köpa en vettig kamera och skippa Canon!
Nikon är det enda rätta

Ska du lägga 15k så kan du ju ändå köpa en vettig kamera och skippa Canon!
Nikon är det enda rätta

Har alltid kört Canon, och kommer alltid göra. Fotade och filmade mycket förr men köpte en kompakt för att kunna fånga alla livets stunder utan att bära med mig en rygga full av tillbehör. Så jag vet vad jag ger mig in på, och Nikon är ett sånt märke jag gärna, med dina ord, SKIPPAR. Tack.

Har alltid kört Canon, och kommer alltid göra. Fotade och filmade mycket förr men köpte en kompakt för att kunna fånga alla livets stunder utan att bära med mig en rygga full av tillbehör. Så jag vet vad jag ger mig in på, och Nikon är ett sånt märke jag gärna, med dina ord, SKIPPAR. Tack.
Haha, här blir vi arga med en gång!
Var ett skämt...

College jacka från Polo Ralph Lauren. Nyskick. Två jackor i en (se bilderna). Ena sidan är mer glansig medan den andra manschster-liknande. Båda sidorna har användbara fickor och knäppning.
Oanvänd lapp som går att sy fast på jackan sitter fortfarande kvar i ena fickan.
Storleken är Small. Priset: 750 kr inkl frakt med Schenker.
DSC_0291.jpg DSC_0293.jpg DSC_0292.jpg DSC_0294.jpg DSC_0295.jpg

Bump 550 kr.
----
Tvingas erkänna att dessa inte passar mig.
Church's Ely i storlek 7G. Ingår i Church's Custom Grade. Använda 2 ggr. Kartongen slängd, men dust bags medföljer.
Gummisula. Brun mocka. Perfekt skick. Något stötmärke på mockan som går att få bort med en mockaborste.
Pris: 2200 kr inkl frakt. Nypris: 3700 kr. Ingen retur.
churchs-brown-ely-chelsea-boots-product-1-22192001-0-397421187-normal.jpg

Lånad bild.
---

Skjorta från Hilditch & Key. Storlek 39 slim fit. Tycker den i alla avseenden är som en strl 38. Använd, men i perfekt skick.
Pris: 450 kr (nypris ca 2100 kr). Ingen retur.
DSC_0296.jpg DSC_0297.jpg

Eftersom jag skämde bort flickvännen i julas med en Macbook så ligger denna bara till ingen nytta:
Samsung Notebook NP355V5C 15.6"
För speccs:
https://www.netonnet.se/art/NoSection/samsung-np355v5c-s0gse/186932.8121/

Prisidé: 2k skickat och klart. Givetvis nyformaterad med Windows 7 Ultimate SP1

SÅLD!

Har en Seagate 2TB extern HDD som aldrig blivit använd, endast uppackad ur förpackningen(som dessvärre inte finns kvar)
Riktigt liten,slimmad och smidig! (Iphonen är med på bild för storleksjämförelse!) krävs ingen separat strömförsörjning utan drivs enbart via USB.
image.jpeg

nypris var 1k så prisidé på 700kr skickat o klart?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp