Nyfödd till 13 kg eller till hjässan sticker upp ovanför stolskanten. Tror att vi bytte när vårt barn var runt 10-11 månader.Upp till 6 månader brukar det vara. Beror på hur litet barnet är. Det är när huvudet sticker upp för högt man byter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nyfödd till 13 kg eller till hjässan sticker upp ovanför stolskanten. Tror att vi bytte när vårt barn var runt 10-11 månader.Upp till 6 månader brukar det vara. Beror på hur litet barnet är. Det är när huvudet sticker upp för högt man byter.
BumpSäljer en PS3 Super Slim Azurite Blue edition 500gb, 2 år gammal men inte använt på 1 år. Fungerar felfritt.
Medföljer en kontroll, laddningskabeln, strömkabeln, 4 st spel.
Spelen är:
-GTA V
-Assassins Creed IV:Black Flag
-Uncharted 3
-Battlefield 4
Inga box eller papper kvar, tyvärr. Nedan bifogar jag en bild som är snodd från nätet men kan skicka fler bilder vid intresse.
Priset är 1000kr,kan bytas mot enklare ur(SKX00?/Citizen/g-shock/Sea-gull 1963) med pengar upp eller ned, föredrar f2f i Stockholm, om du vill ha den skickad så kan vi lösa det på något sätt.
BumpKöpes: IPhone 5 eller 5s
Köpes: Samsung galaxy S6 till vettigt KS pris. Grabben pajjade sin och behöver en ny. skicka ett PM med förslag om du har en!
Sålda. Tack!Skinnhandskar i lammskinn med mjukt foder av lammull. Provade under promenad men tyvärr för små. Storlek 8, vad nu det innebär. Mindre medium eller hur man nu benämner handstorlek. Färg: Mörk choklad. Mjuka som attans.
Pris: 200 kr skickat.
Ingen retur.
Föredrar Swish.
PM så gör vi affär.
Tack!
VAB ger tillfälle till reflektion och till rensning. Därav dundrar jag in följande objekt till försäljning.
Mulberry six ring agenda. Inköpt i London för ca 20 år sen. Mycket lite använd (gilla kaoz). Bra skick, lite lite slitage i kanterna och en liten scuff på baksidan, se bilder.
(1300) nu 1100 kronor.
RayBan piloter. Sent 90-tal och big size. Skalmar med krok, sitter skönt men kan behöva en rengöring och en del kärlek.
250 kronor SÅLDA
American optics. Köpta för ca fem år sen. Rätt små, 140 mm.
250 kronor SÅLDA
Davidoff cigarretui. Spontaninköpt på Kastrup för några år sen. Använt max fem gånger då jag tyckte det var ballt med cigarrer men mår enormt illa av att röka.
(600) nu 500 kronor
Savinelli snoppare i ädelträ. Använd en gång, samma tema som ovan.
(250) nu 175 kronor
Mont Blanc rollerball refills, sex stycken blå. Har ingen rollerball kvar så dessa är överflödiga.
(100) nu 50 kronor
Ni får ursäkta bilderna!
Alla priser är exklusive frakt. Vad för sorts frakt du vill ha är upp till dig. Vettiga bud tas gärna emot men please, inga skamligt och fånigt låga
Alla grejer finns i västra Stockholm så det går även bra att komma förbi och hämta
/Kristofer
HITTAT!Tjena,
Måste hålla koll på sambon, så jag efterlyser en Apple Watch 38mm. Vit/Rosè/guld. PM!
Jobbar med råvaruhandel på bank Hade kavaj en dag och fick frågan om kostymerna var på kemtvätt av min chefOT: Får man fråga vad du jobbar med där udda-kavaj inte fungerar till vardags?
Och han var allvarlig? Ingen annan som använder tvådelat ibland? Nån ultrakonservativ chef finns ju alltid överallt men det låter tämligen extremt om du jobbar i Sverige.Jobbar med råvaruhandel på bank Hade kavaj en dag och fick frågan om kostymerna var på kemtvätt av min chef
Inte särskilt konservativ (riktigt skön faktiskt) men det kan bli spontana kundmöten och då måste jag ha kostym. Jag kan dock ha typ blå kavaj och gråa kostymbyxor, men sådana softare kavajer blir det inteOch han var allvarlig? Ingen annan som använder tvådelat ibland? Nån ultrakonservativ chef finns ju alltid överallt men det låter tämligen extremt om du jobbar i Sverige.