Ingen som vill ha en mer eller mindre oanvänd Yale-skjorta? Den är ju skitsnygg!Mer överflöd till salu... Sparsamt använd Oxfordskjorta. Givetvis inga fläckar eller slitage.
Gant Yale storlek M. Regular passformen. 250 kr skickat i Postens gröna.
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen som vill ha en mer eller mindre oanvänd Yale-skjorta? Den är ju skitsnygg!Mer överflöd till salu... Sparsamt använd Oxfordskjorta. Givetvis inga fläckar eller slitage.
Gant Yale storlek M. Regular passformen. 250 kr skickat i Postens gröna.
![]()
![]()
Lite osäker på prisbilden på Adidasdojjor. Ge mig ett schysst bud!Rotade lite på vinden och hittade dessa Adidasskor. Köpte dem för 7-8 år sedan. För små för mig och därmed aldrig använda. Storlek 44 2/3. Svarta (kan vara jävligt, jävligt mörkbrunt också) och bruna. Kommer i en Adidasbox (från ett annat par). 1000 spänn inklusive frakt med Schenker.
![]()
![]()
![]()
![]()
bumpis bud?Här kommer en bild bump på sneakers:
Här kommer en bild bump på bootsen.
Hej!
Crockett and Jones swansea storlek UK 8 1/5 i mörkbrun mocka med dainite sula säljes då de är för stora för mig.
Nypris 4500:- NU 3000:-
![]()
Säljes även ett par Alfred Sargent. Svart läder med grain bitvis. Storlek UK 9. Samma här, för stora för mig.
Nypris 4500:- NU 2700:-
![]()
Skorna finns i Uppsala / Stockholm för påsyn.
Har fler bilder att skicka.
Observera att skorna är oputsade / ej rengjorda för närvarande.
Säljer en resa till Mexico (Playa Del Carmen).
15 dagars semester i paradiset säljes då jag och sambon ska splittra på oss och inte vill åka.
Flyg från Köpenhamn sista November.
Total kostnad för båda biljetter köpte vi för ca 26000:-, priset kan diskuteras i PM (finns givetvis en del spelrum här).
Mvh
/J
Jag har en resa som jag vill kika intresset på - Puerto Rico. Jag kom över resan snorbilligt med direktflyg men jag och tanten råkade köpa en enormt jävla dyr lägenhet och gifter oss nästa år (Vilket är helt sinnessjukt jävla dyrt. Allt kostar en mindre förmögenhet i samband med bröllop) så någonstans måste jag prioritera och då försvann tyvärr resan till paradiset.
26 januari 16.00 går direktflyget med dream liner och Norwegian och semestern är på 2 veckor (Hem går flyget 9 februari (också direkt).
Vi betalade 9000 SEK för två(!) biljetter (Nej, jag skojar inte).
Jag vill såklart få tillbaks så mycket som möjligt av pengarna. Skicka ett erbjudande per PM.
Lite motiverande bilder:
![]()
![]()
![]()
Jag har en resa som jag vill kika intresset på - Puerto Rico. Jag kom över resan snorbilligt med direktflyg men jag och tanten råkade köpa en enormt jävla dyr lägenhet och gifter oss nästa år (Vilket är helt sinnessjukt jävla dyrt. Allt kostar en mindre förmögenhet i samband med bröllop) så någonstans måste jag prioritera och då försvann tyvärr resan till paradiset.
26 januari 16.00 går direktflyget med dream liner och Norwegian och semestern är på 2 veckor (Hem går flyget 9 februari (också direkt).
Vi betalade 9000 SEK för två(!) biljetter (Nej, jag skojar inte).
Jag vill såklart få tillbaks så mycket som möjligt av pengarna. Skicka ett erbjudande per PM.
Lite motiverande bilder:
![]()
![]()
![]()
Enbart flyg?
Enbart flyg?
Det korta svaret: Yes!
Det långa svaret: Det finns enormt mycket att göra på Puerto rico, bl.a åka till närliggande öarna Culebra och Vieques, besöka regnskogen och åka till Ponce eller till västkusten. (Utöver storstaden San Juan dvs). Om man har möjlighet skulle jag kika in bioluminescent bay som är ett naturfenomen som får vattnet att självlysa:
![]()
Med det sagt så skulle jag inte vilja ha en förbestämd semester till Puerto Rico. Jag skulle antingen hyra bil och resa runt, eller hyra via Airbnb (eller VRBO.com som är USA's version).
2000kr, skickat.Köpte en Boglioli kavaj modell coat som tyvärr är för lång för mig i ärmarna.
mörkbrun/olivgrön skulle jag säga att färgen är. Är bara provad. storlek 50
Säljer den för samma pris som jag köpte den för, 2200kr skickat.
![]()
![]()
Provar med dessa igen (finns på sidan 6 i denna tråd). Priser inkl frakt. PM:a för fler bilder.
1. Rock från Mackintosh i storlek medium. Använd en gång. Brungrå färg. Pris 2500:-
![]()
2. Galoscher från Swims, aldrig använda, storlek medium, blå. Pris 300:-
![]()
3. Ljusgrå kavaj J Lindeberg, modell Hopper. Ofodrad i ull (mycket tunn), storlek 48. Använd kanske 10 gånger. Pris 500:-
![]()
Varsågod!Hur har jag missat den här tråden!? Grymt bra!
Synd att ni är så små bara
Inväntar med spänning kläder i 52-54 och skor i 44+.
![]()
Kamakura linneskjorta strl L säljes. Helt ny med lappen kvar. 700 kr inkl frakt. Kommer härifrån: http://www.kamakurashirts.net/shop/g/gLD970323L/
Var lite trängre över bröstet än uppgifter från hemsidan, vilket gör att den inte passar mig. Den är snarare 59-60cm vid bröstet.
![]()
LOAKE 1880 EDWARD strl UK10,5G
Säljes: ett par Loake Edward (från 1880-serien). För mer bilder se här (dock lite mörkare bilder än verkligheten). Använda max 10 ggr. Har en del skavanker (se bilder), men inget som inte går att fixa med lite schysst skokräm.
PRIS: 1300 kr inkl frakt med Schenker (vill du ha skoblock från Loake, lägg på 200 kr)
Mina referenser: https://klocksnack.se/threads/m-l.10275/
https://klocksnack.se/threads/goodguys-och-badguys.223/page-8#post-8561
![]()
![]()
![]()
![]()
LUDWIG REITER WHISKY SHELL CORDOVAN strl UK10
Många nya skor på ingång nu i höst. Därför måste jag göra mig av med några par också. Till salu ett par Ludwig Reiter i Shell Cordovan. Köpte dessa beggat på eBay i våras för €300 plus frakt. Har dock bara använt skorna en gång sen dess så lika bra att låta de gå vidare. Ludwig Reiter är en österrikisk tillverkare och nypriser på deras hemsida verkar vara €500+ för skor med vanligt kalvläder och enligt denna annons €750 för Shell Cordovan.
Skorna är enligt eBayannonsen i färgen whisky, mellanbrunt (bild 1 och 2 återger den verkliga färgen bäst). De har de för Shell Cordovan de karaktäristiska "vågorna" på ovansidan. Det finns naturligtvis spår av användning i lädret (se bilder). Lädersula med ditsatta utanpåliggande tåjärn. Längd/bredd på sulan: c:a 310mm/110mm. Skoblock ingår.
PRIS: 2000 kr inkl frakt med Schenker
Mina referenser: https://klocksnack.se/threads/m-l.10275/
https://klocksnack.se/threads/goodguys-och-badguys.223/page-8#post-8561
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rotade lite på vinden och hittade dessa Adidasskor. Köpte dem för 7-8 år sedan. För små för mig och därmed aldrig använda. Storlek 44 2/3. Svarta (kan vara jävligt, jävligt mörkbrunt också) och bruna. Kommer i en Adidasbox (från ett annat par). 1000 spänn inklusive frakt med Schenker.
![]()
![]()
![]()
![]()
Converse och Stenströms skjortan sålt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1. Converse 26.5, 4.5, UK8 Nya
2. Whyred storlek 46
3. Whyred storlek 46
4. Nike Flyknit Racer Oreo 2.0 UK8, 27cm (TTS smal fot annars 0.5 upp). Helt nya och kan skickas tillbaka till Nike. Bud börjar på 1600kr, slutsålda och restock har redan varit.
5. Morris Offwhite chinos 28/33
6. Stenströms Slimline storlek 38(casual kollektionen)
Skorna är nya och kläderna är använda MAX 5 gånger om ens det.
Bud på allt utom skorna. Säljer när jag fått det bud jag vill ha, så är det inget skambud så accepterar jag förmodligen. För mer info bara fråga.
Tömmer övernattningslägenheten och hittade lite godis. Först ut är dessa Carmina string loafers i storlek 8. Väldigt sparsamt använda under en sommar (2014), skulle höfta på ca. tio tillfällen, stått i garderoben sedan dess. Tvättade en gång och påsprejade med Saphirs Renovateur efteråt. Skickar med skopåsarna samt original skoblock från Carmina. Lådan finns tyvärr inte kvar. Pris: 2 000kr hämtat i centrala Sthlm, vill någon ha dessa skickade så står köparen för transporten. Ser gärna en betalning via Swish och säger nej till bytesrätt.
![]()
![]()
![]()
Bumpar dessa. Någon som kanske kan vara intresserade av ett par fina String Loafers från Carmina.
Tiger kängor, använda en gång. Högerskon är lite "provad" i butiken så den ser lite mer använd ut, det går man nog igen på några dar. Storlek 43. Äkta skinn, goodyear-svetsade sulor... bra skor!
Pris: 700kr inkl frakt.
![]()
![]()
![]()
![]()
Säljer min Acne Oliver strlk 52 (M/L) gen:2 från ca 2011. Sparsamt använd skick 3/5 i mjukt och fint läder. Denna modell är en klassiker och har ett högt andrahandsvärde.
Nypris ca 9'. KS pris 3500:- alt. byte mot en storlek mindre. Har tydligen tappat en del :/
Nya bilder:
![]()
![]()