• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tjena,

Den väskan du söker heter Abbesses, kanske underlättar jakten något. Jag hade en som såldes i förra veckan tyvärr. Det enda den har till sin nackdel är att man fäster "flappen" med ett elastiskt band under väskan. Detta kan nötas ut ganska enkelt och då fladdrar locket fritt sedan. Dom med magnetlock är ju något mera pålitliga :).

Detta är det närmsta jag kan hjälpa dig med för tillfället.
http://www.delicatevintage.se/vasko...aubourg-mm-monogram-canvas-messenger-bag.html
Härligt med medlemmar som är kunniga inom sitt område och hjälpsamma:)

Lite garderobsrensning hemma. Först ut:

Carmina Oscar Marron Strl UK 7.5 (felköp av mig, använda en gång, för lågt insteg för mig samt lite små). Inköpta på Skoaktiebolaget, nypris 3400kr. Mitt pris 2000kr (+frakt). F2F i Stockholm. (Obs, skoblocken ingår ej).
IMAG0387.jpg
IMAG0388.jpg

IMAG0389.jpg

Ny i obruten förpackning Steelseries Sensei Rubberized Raw, trevlig mus med gummerad yta, nypris 550kr. Mitt pris 300kr (+frakt). F2F i Stockholm. (http://www.inet.se/produkt/6606395/steelseries-sensei-raw-rubberized#/specs)
IMAG0391.jpg

IMAG0392.jpg

Bilagor

• IMAG0387.jpg
    IMAG0387.jpg
    81.2 KB · Visningar: 12
Tjena! Hade ett jackproblem innan jag fick ett klockproblem. Kollar här till KS-priser innan det läggs ut på blocket:

Penfield dunjackor. Blå (M), svart (L). 475,- st
IMG_2716.jpg IMG_2720.jpg
Fjällräven Greenland ofodrad (M). 745,-
IMG_2712.jpg
Nike ACG Gore-Tex, tunn och lätt skaljacka (M) svart. Huvan kan rullas in i kragen. 575,-
IMG_2714.jpg
H&M dunjacka, blå (M). 245,-
IMG_2718.jpg
Weekday svart skinnjacka (M): 795,-
IMG_2722.jpg
Betalning via Swish. Kan väl postas men föredrar F2F. Retur enl. överenskommelse.

Vad är det för size på dig, -ish.

Sugen på Greenland om du kan skicka.

Provar att slänga ut denna :) det är den ultimata träningsväskan, 2 separata fack för shake/flaska. Förvaring för 6st matlådor ingår även kylpack och matlådor(man kan köpa andra jag har tex Ikea matlådor passar perfekt. Man har ett separat fack för träningskläder och sedan ett fack bak för dator och andra elprylar eller böcker.
Jag betalade 2000:- för lite mer 1 år sedan. Skulle vilja ha 800:- och skickas inte då den är så stor :)
Skriv om ni har frågor, såg på gymgrossistens hemsida att dom inte säljer just denna längre så du kommer vara rätt unik
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Om det nu är den ULTIMATA träningsväskan... Varför ska du sälja den? Ledsnat på att träna? ;-)

Slänger ut en köpesannons tänkte jag.

Är ute efter en weekendbag/gymväska för runt 1000 lappan i handbagage storlek, tyvärr inte en som Linkan har, önskemålet är att den ska tåla stryk.

Slänger ut en köpesannons tänkte jag.

Är ute efter en weekendbag/gymväska för runt 1000 lappan i handbagage storlek, tyvärr inte en som Linkan har, önskemålet är att den ska tåla stryk.

Granit har ju rätt sjyssta tygväskor. Har en som jag kört som gymväska länge och den har funkat ypperligt till ändamålet och har även åkt i tvättmaskin en gång.

Granit har ju rätt sjyssta tygväskor. Har en som jag kört som gymväska länge och den har funkat ypperligt till ändamålet och har även åkt i tvättmaskin en gång.
Tänkte att jag kollar ifall någon har en väska övers innan jag börjar leta efter väskor att köpa i butik:)

TAck för tipset!

Tänkte att jag kollar ifall någon har en väska övers innan jag börjar leta efter väskor att köpa i butik:)

TAck för tipset!

Fullt förståeligt. Det är ju inte den roligaste väskan men den funkar i nästan alla sammanhang då den är så anonym. Helst vill man ju ha en Clipper i cognac. :cool:

*****Sålda*****

image.jpeg

Helt nya Nike Air Strl 41. Grabben fick dom men kände sig inte salt nog att bära upp dem, så säljes för grabbens räkning. Ge mig ett rimligt bud!?

Senast ändrad:
Knomo datorväska.
Passar 15,4" laptops - har själv använt den till en MBP i denna storleken.
Chokladbrun med turkost innandöme. Quiltad "skyddsväska" för datorn, som går att lyfta ut separat.
Det enda som är lite tråkigt är att kudden på själva remmen börjat bli lite sliten (se bild), annars är väskan i löjligt fint skick.

Gav runt 2.500kr för några år sedan...
Ska vi säga en femhundring plus frakt?

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Bumpar denna en gång, annars får den stanna. Även om jag har dåligt med behov för den...
300kr plus frakt?

Allmänröjningen här hemma resulterade i ytterligare en pryl...

Sony Ericsson W900i, i (så gott som) nyskick!
Inser att detta är en ohyggligt smal grej att försöka sälja... Egentligen är det väl bara @Af Sjodahl som jag kan hoppas på.
Sugen?

Komplett i kartong, sånär som på laddare (tydligen). USB-kabel finns dock, och batteriet verkar faktiskt riktigt hyggligt.

Pris?
Ja du... Det har jag ungefär lika bra koll på som varför jag faktiskt stoppade undan den - för tiotalet år sedan.
Hit me! ;)

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Jo, jag inser det hopplösa i att bumpa en annons för en femton(?) år gammal mobil.
Men en liten bump är den värd!
...annars dumpar jag min iPhone och blir någon slags halvhipster med min gamla W900:a

Säljes: Lagom schysst MSI-speldator.
Spec på länken
http://www.webhallen.com/se-sv/dato...b128gb_ssd-gtx860_2gb-win_8&atcl=external:ref

En vän tog ut den från sitt jobb i övertidskompensation i somras men använde den knappt.
Jag köpte den i vintras i tanke att börja spela igen.
Tyvärr så har spelutvecklingen hunnit ifrån mig och något spelintresse har inte infunnit sig utan den har använts för att kolla NFL men nu är säsongen slut och har ingen användning för den.
Sparsamt använd och inget som helst fel på den, endast fel personer som ägt den.
Slut på dagboksinlägget.

Tänkte sälja allt som ett paket för 6500:- och det är det som ligger på bordet som ingår, inga kartonger eller kvitton finns att tillgå.
Finns i Stockholmsområdet och även en bit in i Sörmland.
Inte så sugen på att skicka den men kan eventuellt leverera den inom angivet område.
Frågor tas på PM. Tack KS för att jag slipper börja med blocket.
DSC_0203.JPG

WTB: Bluetooth hörlurar av modell utanpåliggande, alltså inte snäckor. Typ Beats by dreeee. Har fått ett par förslag men inga som varit opti. PM. Tack.

Skortor båda för 200kr inkl frakt
Fint skick
Skjorta 1:
Weekday button down stl M, oxfordtyg. Rätt tight medium. Blir fin efter en strykning :)
DSC_0132.JPG

Skjorta 2:
Dieselskjorta med kontrasterande innertyg. Gjord för att vara uppvikta ärmar på den på något sätt, rolig sommarskjorta.
Storlek L men är mer som en M, lite längre än vanligt
DSC_0133.JPG
DSC_0134.JPG

2 st Ralph Lauren tröjor, en orange och en röd. För stora för mig och inte använda många gånger.

Finns i GBG, men kan skickas på köparens bekostnad.
Storlek: L
400 kr/st

Orange SÅLD.

9gEy771.jpg

2 st oanvända pikéer, en rosa från Henri Lloyd (strl M) och en vit från Fred Perry (strl L)

Finns i GBG, men kan skickas på köparens bekostnad.
250 kr/st

PDNj98l.jpg
Kör en bump på denna med sänkta priser på pikéerna.

Carmina Oscar Marron Strl UK 7.5 (felköp av mig, använda en gång, för lågt insteg för mig samt lite små). Inköpta på Skoaktiebolaget, nypris 3400kr. Mitt pris 2000kr (+frakt). F2F i Stockholm. (Obs, skoblocken ingår ej).
IMAG0387.jpg
IMAG0388.jpg

IMAG0389.jpg
Bumpar annonsen då skorna finns kvar! Nytt pris 1500:- (+ frakt). F2F i Stockholm. Ett kap för ett par skor använda en gång. "Full set" med kartong och skopåse.

Såld........ Såld........ Såld........ Såld.......

Har en ny oanvänd MC-hjälm: Nolan N86 i strl XL (jag har 60 cm runt pannan och den passar perfekt) som är inköpt augusti 2015. Har ej blivit någon MC-övningskörning så den är bara testad hemma och har legat hemma sen dess.
Säljes för 1000:- skickat och klart. (nypris 1.999:-, kvitto från MC-Boden Sthlm medföljer)

Info:
Mattsvart, med Microlock2, Pinlock imfritt visir och avtagbart innerfoder för tvätt.
Nedfällbart solvisir.
01.jpg
02.jpg
03.jpg

Senast redigerad av en moderator:
Säljer ett par RMW Gardener skor. storlek 10 G, motsvarar 44,5
I princip nya, gått i dom 2 dagar ute i torrt väder. Borstat av dom efter användning och haft skoblock i dom.
Har ute dom på tradera med ett köp nu pris på 2790 + frakt. Kan tänkas säljas här istället till en klockbroder för 2400kr fri frakt

IMG_5598.JPG IMG_5605.JPG IMG_5599.JPG IMG_5607.JPG

Säljer ett par RMW Gardener skor. storlek 10 G, motsvarar 44,5
I princip nya, gått i dom 2 dagar ute i torrt väder. Borstat av dom efter användning och haft skoblock i dom.
Har ute dom på tradera med ett köp nu pris på 2790 + frakt. Kan tänkas säljas här istället till en klockbroder för 2400kr fri frakt

IMG_5598.JPG IMG_5605.JPG IMG_5599.JPG IMG_5607.JPG

Synd på storleken.. :( hade klippt dem annars.

Finns det något intresse för en:

Barbour Lifestyle Bristol Olive

Storlek XL

nypris 3299
mitt pris 2000kr
inköpt för ca 4 mån sedan använd ett 10 tal gånger.

10004511r_1.jpg

Jag vill vinna OT priset.;)

Så här kommer en Kolonistuga till salu.

I Hässleholm. 10kvm stor med 10 kvm altan. Tomt ca 250 kvm. Mkt gott skick, nyrenoverad. 3-4 sovplatser. Pentry. Vinterisolerat. Man kan bo vart som helst i landet som ägare vilket är ovanligt då man brukar behöva vara skriven i kommunen.
Bra fiske och natur runt hörnet. Gångavstånd till Ica.

Kanske någon på KS som vill ha ett trevligt sommarställe. Eller ni kanske känner någon. Hoppas på någon från KS så slipper jag blocket.

Obs KS priset är 20k vid snabb affär!!!!!
Då jag inte har tid med min kolonistuga.

Mer info och bilder på mail eller pm
:):cigar:

Jag vill vinna OT priset.;)

Så här kommer en Kolonistuga till salu.

I Hässleholm. 10kvm stor med 10 kvm altan. Tomt ca 250 kvm. Mkt gott skick, nyrenoverad. 3-4 sovplatser. Pentry. Vinterisolerat. Man kan bo vart som helst i landet som ägare vilket är ovanligt då man brukar behöva vara skriven i kommunen.
Bra fiske och natur runt hörnet. Gångavstånd till Ica.

Kanske någon på KS som vill ha ett trevligt sommarställe. Eller ni kanske känner någon. Hoppas på någon från KS så slipper jag blocket.

Obs KS priset är 20k vid snabb affär!!!!!
Då jag inte har tid med min kolonistuga.

Mer info och bilder på mail eller pm
:):cigar:
Du borde ha titeln "Kolonisatör" i stället för "Bonde"...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp