• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Sistaminuten julklapp till frun/sambo/flickvän/tjej/man/pojkvän

Jimpa

Panerai
Har hon fått den än? *Nyfiken*
nej blev så jävla tokigt allting så hon fick en Louis vuitton plånbok och den där locktången ist. Men jag visade henne vänskapsknuten och sa att jag även tänkt köpa den och hon gillade den verkligen men ville ha i silver? Själv gillade jag mässing mest. Men jag kommer garanterat köpa en snart. Alla hjärtans dag ist kanske. Sjdå vad blev det till frun ? Och God jul på dig Larsson!
 

Ponlarsson

Panerai
nej blev så jävla tokigt allting så hon fick en Louis vuitton plånbok och den där locktången ist. Men jag visade henne vänskapsknuten och sa att jag även tänkt köpa den och hon gillade den verkligen men ville ha i silver? Själv gillade jag mässing mest. Men jag kommer garanterat köpa en snart. Alla hjärtans dag ist kanske. Sjdå vad blev det till frun ? Och God jul på dig Larsson!
Det blev ljusstaken "Kulan" från Svenskt Tenn och en kruka i mässing från samma tillverkare. Flickvännen blev överlycklig, även om hon hade ljusstaken på känn.

God jul!
 
Topp