• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Sistaminuten julklapp till frun/sambo/flickvän/tjej/man/pojkvän

Maxim

Cartier
Jag saknar en present till min far!

Hade köpt en förra helgen, men insåg att den inte blir tillräckligt bra, så lämnade tillbaka den. Och nu sitter jag här utan en julklapp! Får ta och köpa något imorgon :)
 

seikoswede

Panerai
Hittade inget tillräckligt fint så hon får min Seiko Bullhead.

Anar iofs kvinnlig list här, då hon tyckte den såg "fjollig" ut på mig!

Men vad gör man inte för kvinnan i sitt liv?

Bullheaden sitter dessutom som en smäck på henne!

(Bilden är på mig!)

mPG2p9H.jpg



God Jul!

Jim
 

Stomatologen

Patek
2-Faktor
Ge henne en varm kram och en puss på pannan så blir hon glad. Glöm inte att det är tanken som räknas, lätt glömt i dessa hektiska tider.
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Ger denna till svärmor/svärfar efter lite miss i leveransen.
null_zpsadae0a0f.gif

Kitchenaid är bra skit, eftersom du hört att de skall ha taskig motor utgår jag ifrån att du ej äger en. Tjejen har haft en i 4 år, fungerar bra och svärmor fick en förra julen. Och hon bakar hur mkt som helst.


Ska du välja en assistent för köket är Ankarsrum att föredra före en Kitchenaid, samma pengar men du får en långt mycket mer komplett maskin där både motorn är starkare, bunken större osv.. Sen är Kitchenaiden snyggare, I do agree.. :) Men sen är smaken som baken, Kitchenaiden är mer designad :)
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Det blev ett nagellacksset med UV lampa som var så populärt för tjejerna i år, ett par stövlar och en tredje grej jag har glömt bort.

Angående matberedaren så ville hon hellre ha den nya Electrolux varianten som liknar Kitchenaid, men som har starkare motor och som man också kan använda till större degar.
 

Jimpa

Panerai
Jaha då var det dags igen .. Befinner mig i sthlm över helgen och lär köpa något, rolle runt armen har hon och mullberryväska osv, läste tråden och en plånbok ev nagellack låter som något hon skulle gilla , har ni några fler förslag , vad har ni köpt till er bättre hälft ? God jul!
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Jaha då var det dags igen .. Befinner mig i sthlm över helgen och lär köpa något, rolle runt armen har hon och mullberryväska osv, läste tråden och en plånbok ev nagellack låter som något hon skulle gilla , har ni några fler förslag , vad har ni köpt till er bättre hälft ? God jul!
Vad har hon för telefon? LV iPhone 6 Folio är en rätt trevlig julklapp
louis-vuitton-iphone-6-plus-folio-monogram-canvas-technical-cases--M61423_PM2_Front%20view.jpg
louis-vuitton-iphone-6-plus-folio-monogram-canvas-technical-cases--M61423_PM1_Interior%20view.jpg
 
Senast ändrad:

Ponlarsson

Panerai
Jaha då var det dags igen .. Befinner mig i sthlm över helgen och lär köpa något, rolle runt armen har hon och mullberryväska osv, läste tråden och en plånbok ev nagellack låter som något hon skulle gilla , har ni några fler förslag , vad har ni köpt till er bättre hälft ? God jul!
Du min vän borde styra stegen till Strandvägen och Svenskt Tenn. Har hon inte en Vänskapsknuten så är den ett givet köp. Har hon redan en rekommenderar jag istället Dagg-vasen, Tre kulor eller Kulan
 
Topp