Vet inte, får fundera lite till
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rotari rosé är ett bra alternativ. 99 spänn och riktig bra!
Vad som finns hemma i nuläget i Champagneväg är en Diebolt-Vallois "Fleur de Passion" från 2006, En Cristal från 2004 och två Marcel Moineaux Cuvée Prestigé från 2000.
Vilken det blir är inte bestämt men det blir snarare till fördrink/förrätt och definitivt inget till slaskande till tolvslaget...
Kommentarer om att Cristal är hiphop-skumpa undanbedes...Den var en gåva och jag kan intyga att den smakar fantastiskt bra. Sen skulle jag inte köpa den själv då jag tycker det finns bättre bubbel till samma pris eller lägre.
Cristal måste dock vara en av de mest överskattade champagnesorterna, hiphop-skumpa eller ej
Ah, svennebananskumpa som bara duger till att laga mat påHaha Veuve cliquot såklart. Hänger du inte med i lingot vi kids använder nuförtiden?![]()
Antar att du druckit en del av den om du kan göra den bedömningen?
överskattad eller inte så dricker jag den fortfarande hellre än genomsnittlig Moet, Bollinger eller Mousserande på Bolaget om den är gratis.
Prisvärd...NEJ
Bättre än Moet, Bollinger, Veuve och övriga standardchampagner på bolaget under 800kr...Tveklöst!
Jag är ingen champagneexpert men bedömningen att Cristal är överskattad/icke prisvärd anser jag mig kunna göra. Därmed inte sagt att jag inte tycker den är god för det, men det är inget jag springer och köper fler än en gång.
Är den gratis är det naturligtvis en helt annan sak, men så är det ju med all champagne... kall, torr och gratis tack![]()
Kommentarer om att Cristal är hiphop-skumpa undanbedes...
Vi kör lasse som Fryken uttrycker det men så bor vi i radhus, har två barn och kör kombi
Vi inleder med en Diamant de Vranken brut till den lilla entrén och därefter rullar vi på med rödtjut och dessertvin. Efter det skiter vi i vad för smörja vi får i oss och min fru kommer som vanligt att börja blanda sommardrinkar![]()
Du behöver inte oroa dig, hiphopen har gått över till andra märken sen ett par år. Någon på den firman uttalade sig negativt över att hiphopare köpte den, och det fanns inget de kunde göra åt saken.
Här i huset blir det Gula Änkan.
Rom och lime och kokos och sånt. Det är inte smaken man är ute efter, det är yrsla. Så drick vad ni vill boys bara ni blir dragnaOch brudmagneten Ká också
Sommardrink, hemkört från blommig tallrik?
Rom och lime och kokos och sånt. Det är inte smaken man är ute efter, det är yrsla. Så drick vad ni vill boys bara ni blir dragna![]()
Vart är hit? Borås är ju så fint![]()
Ace of spades är det som gäller nu va?
Utomlands =))Vart är hit? Borås är ju så fint![]()