Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket sant, g-serien är galet prisvärd. Nog de mest prisvärda på marknaden idag ^^Precis som sagt tidigare, Panasonic som gäller sedan Pioneer slutade
Även G-serien är grym!
Tack för länken. Nu blir det till att lusläsa. Tar gärna tips på seriösa test och jämförelsesiter. Tack alla för er input. Panasonic ligger just nu bra till eftersom jag har en pdp serie pioneer idag. Btw den blir snart till salu för en struntsamma. Grym bildkvalitet som alla säger
Som redan påtalats så är Panasonic grymma, jag har kört Panasonic i många år, mest för jag gillar deras plasma tv, kör just nu deras VT30 55" i tv/film rummet. Kör även en Philips 55PFL7007T i sovrummet, den är helt OK men inte i närheten av Panasonic enligt mig, Samsung är väl OK i mina ögon, men inte dom du köper för 6-8k, LG också helt OK nu för tiden men enligt mig så är det även där dom lite dyrare.
Tråkigaste med LED tv apparaterna är att dom har så dålig svarta, därför gillar jag fortfarande Plasma tv, även när man kollar på sport så slår plasma LED på fingrarna alla dagar i veckan. Skall jag ge dig ett råd och det är ett riktigt bra råd. Så skall du köpa 65" har ångrat mig som FAN att jag inte köpte 65 på en gång. Lycka till där ute i djungeln, läs mycket på nätet innan köp för det finns mycket matnyttigt därute.
Ta och läs detta också så du vet att de som hyllar 4k bör tas med en nypa salt... Sony själva rekommenderar att man sitter 1,5 meter från en 65" för att kunna uppskatta de mindre pixlarna. Men om ett par år lär det vara den nya standarden så bara att haka på, dock tycker jag det är lite tidigt idag!
https://blog.sony.com/2013/04/4k-faq/
Jag sitter 180 cm ifrån min 4k 65 tum. Bilden är grym! Jag har hållit på med hemmabio sedan 92 och har bla den sista pioneern men ingen av de apparater eller projektorer jag haft innan går att jämföra med Sonyn. Pioneern är i sovrummet idag..
Är Sony så bra? Har en vän med en 40 Sony som han köpte samtidigt då jag la 30k för min 42 Pioneer och Sony sög i jämförelse. Han hatade den också. Men de kanske har blivit bättre på senare tid? Vinner Sony tester? Du får gärna överbevisa mig
Kan intyga att den var helt ok.Fråga Per om bilden..
Denna står högst upp på min önskelista, väntar på att den ska dyka lite i pris
http://www.hembiobutiken.se/produkt.asp?pgrpnr=202610
Hur många av er som uttalare er har skärmarna och inte bara uttalare er om andrahandsinfo?
Egen erfarenhet av Pioneer, Panasonic, Sony och Samsung så jag känner mig trygg i min rekommendation av Panasonic som förstahandsval och Sony om man inte vill ha plasma
Har kollat på alla Panasonics vt modeller från de senaste 2-3 åren och var i våras hos Sony i Tokyo och blev demad alla deras senaste.Hur många av er som uttalare er har skärmarna och inte bara uttalare er om andrahandsinfo?