Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Originellast hittills !! Undrar om spinners skulle göra susenDenna, dock med andra fälgar.
Mannen, spinners var min tanke också! Tänk dig på vägen till jobbet, baaaallin' över essingeleden!Originellast hittills !! Undrar om spinners skulle göra susen
Great minds.... Du vet !!Mannen, spinners var min tanke också! Tänk dig på vägen till jobbet, baaaallin' över essingeleden!
Tar du bud?
Rejäl motor helt klart. Vad är det för bil?Denna var inte helt fel!
Goodwood Revival förra året! OMG !
/J
En gång så var jag ute och åkte med en välkänd Klocksnackprofil i hans Maserati Granturismo.
Fniss. Fnitter.
Självklart villl man ju ha en Ferrari eller Lamborghini, men om man får tid att tänka över alla variabler som lastutrymme, hästkrafter, pålitlighet och utrustning så blir det ändå en RS6:a
Är ändå inte kriteriet med drömbilar att de ska vara totalt opraktiska och inte uppfylla några andra kriterier än att vara lite av en gral? RS6 och liknande bilar likt E63s kombi är ju grymma bilar men inte direkt något jag drömmer om under natten likt..
Med manuell låda, eller..
Eller..
Eller..
Tar en av alla ovan (och en E63s 4-motion sedan som brukis).
Maserati från 30-talet! Ack, det var tider...Rejäl motor helt klart. Vad är det för bil?
De verkar köra hårt med Maseratis på Goodwood Revival. Hoppas föraren klarade sig.
Porsche Carrera GT, så fantastiskt brutal.
Jag har aldrig kört en, men har hört att den ska vara väldigt speciellt med kopplingen.Lika brutal att köra som att titta på!
Dock är kopplingen oerhört speciell...
Han klarade sig bra...Fyy fan, det där såg inte bra ut!
Sent svar, men jag kopplade! Var det inte det programet på tv3? Killen som sa det sportade en M3'a?"360 Modena. Ferrari. Svart"
Tror inte någon kopplade det där... hur som: Ferrari 360 Modena, men gul eller röd sådan
Jag har aldrig kört en, men har hört att den ska vara väldigt speciellt med kopplingen.
Just det gör att jag vill ha den ännu mer, tänk om en polare vill låna bilen så säger man självsäkert "Haha varsågod, här är nycklarna. Du kommer ändå aldrig komma iväg med den."