• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: Vilken är din drömbil?

Läcker!
Min vän hade för något år sen en röd m3e30. Snygg men effektmässigt är det idag en slö bil tyvärr.

Håller med.. Man får betala sjukt mycket för "lite" bil.
Anser att M3E30 är övervärderade. Visst är den en samlarbil, men om man är ute efter en som är rolig att köra. Kan man ju få mycket mer bil för dom pengarna.

En sån här för den är så jävla rätt
image.jpg

Lånad bild

Hade en folkabuss och gled runt i hela Europa för väldigt många år sedan. Var borta på roadtrip i nästan 6 månader. Bästa tiden i livet, så jäffffla skönt!

Den här har varit en drömbil ända sedan jag samlade på klistermärken i mitt bilalbum som liten, countachen och Jalpan var också coola men denna........
288gto.jpg

Jag är ju white trash, så en Ford F-650 skulle sitta som en smäck. Rimligare är nog att skaffa en K3500 dubbelhytt dually med 8-fotsflak. Då slipper jag byta märke också.
Annars Buick Le Sabre -59 i mexarstuk. Nyare bilar är bara bilar, vill jag ha prestanda kör jag MC.

Är ingen bilfanatiker
Men har "bokat" min 50 årskris och det är en sån som bumbelbee i transformers!
Den får gärna vara som i filmen och köra själv med :)

Det finns alldeles för mycket fina bilar som man vill ha. Och de flesta av dem är alldeles för dyra.

Ett annat problem är att de allra flesta av bilarna man vill ha är gamla och därmed svåra att få tag på.

Bland moderna bilar så har jag omvärderat, det här är min nya, hyffsat uppnåeliga, drömbil:

Jäkla bra gjort av Porker. Har väntat på den där modellen.

...men inte kommer jag att köpa en för det. Tror jag.

Alla bilar man kan tänka sig ha höst upp på önskelistan är redan omnämnda, bläddrade snabbt igenom men såg ingen Maserati? Skulle gärna ha en som ingångsportis, innan man bildar familj liksom.

Dock har en/flera missats.

Detta är eller har åtminstone varit en drömbil för oss flesta.

Vilken väljer ni?
IkK5b0l.jpg

Tillbaka
Topp