David Eriksson
Guld
Ferrari 500 TRC Spider
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
AC Cobra med 427:a ......och ett par nya skor med lädersula!
Provkör innan du slänger ut pengar på dyra skor !
Har haft den tveksamma glädjen att köra denna ikon om än vad som anses dom top 3 av de som tillverkas i modern tid.
Fasansfull är ordet, livsfarlig men framförallt extremt svårKÖRD med betoning på köra.
Koppling hård som bromspedalen och med 7 liters vridstark motor utan någon hjälp var det växelvis tjuvstopp och rundpall på flygfälten vi körde på.
Jag kan drömma mardrömma om att jag kör BirgerJarlsgatan.
Det finns goda skäl till att det knappt går att köpa något värre än Porsche Boxster med manuell låda.
Hjälpsystem för broms och gas lite som Quarts men det är tillräckligt med lite stenålder på handleden.
Brutal!!Tobias Eriksson 80s
Kommer ni ihåg Singern jag pratade om? Här är en bild på bilen i svensk trafik i Sthlm, taget från http://www.zatzy.com/forum/showthre...-med-bilder)&p=4740816&viewfull=1#post4740816
Dags att de gör en kort 3 dörrars Panamera, skulle kunna bli riktigt snygg!Har svårt att släppa taget om denna bilen, Porsche 928. Hade gärna glidit runt med en sådan.
Komplett duo sett till design, kraft och interiör!
Mercedes S550 till jobbet
Mercedes ML350 till utflykter
En gång så var jag ute och åkte med en välkänd Klocksnackprofil i hans Maserati Granturismo.Alltid velat ha dessa:
Ford Mustang "Eleonore"
Jaguar E-type
Maserati Granturismo (vevar ner rutan varje gång jag är nära en maserati, dat engine noise!)
Vad kan det vara för bil här? California?Screenshot.