Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aecht Schlenkerla Rauchbier
Rököl, lite udda. Gillar man lukten av ånglok och tjära så kan det inte gå felLåter intressant, vad är det?
Ser god utMin favoritöl just nu är Helsingborgs Pilsner, en mellanöl med härlig beska som går att beställa styckvis på ditt närmsta bolag.
http://helsingborgsbryggeri.se/
Nu är jag kanske lite partisk eftersom jag bor i Helsingborg och äger en liten liten andel av bryggeriet
Hur häftigt är inte det? jämfört med att äga en del i ett whiskeyfat
Klocklänken nere i ölen gör att skummar lite extraSer god ut
Coopers Pale Ale samt Sparkling Ale saknar jag, fångar du dem på systemet?Coopers Premium Lager, Coopers Sparkling Ale, Hunter Lager, Young's Double Chocolate Stout och blå Chimay är några favoriter.
Beställningssortimentet...Coopers Pale Ale samt Sparkling Ale saknar jag, fångar du dem på systemet?
Visste inte att det fanns. Däremot en "Solsidan" slinker ner då o då. Fantastisk? Nja....Någon som provat Värmdö Bryggeri? Fantastisk öl enligt mig
Coopers Pale Ale samt Sparkling Ale saknar jag, fångar du dem på systemet?
Rököl, lite udda. Gillar man lukten av ånglok och tjära så kan det inte gå fel
http://www.systembolaget.se/Sok-dryck/Dryck/?varuNr=1359
Klocklänken nere i ölen gör att skummar lite extra
Hela Sverige, bara beställ
Har letat efter de där men trodde inte det gick att handla de styckvis. Gäller det hela Skåne eller till och med hela Sverige?
Det har skiftat som fan. Först drack jag bara ale, sedan var det bara porter. Just nu är favoriterna Pistonhead plastic fantastic och Fullers ESB även Bedarö bitter fungerar fin fint. När jag är ute beror det lite på vad jag äter till. En burgare kombineras helst med en porter och därefter några olika ales. Bästa ölen alla kategorier är dock Järntorgets arbetarporter som enbart säljs på Bishops på Järntorget i GBG. Den är väl 8% tror jag, så det räcker med en.
-Då ska du testa den senaste portern de släppt. Mycket godare. I den nya tar inte den sura rökigheten över så brutalt mycket.
What? De är ju grymma ju! Ska dock som all öl inte drickas ljummen.Seriöst...? Pistonhead? Så Jävla vidrig, hällde ut en back på midsommar. Inte ens raggarna i nacka-doorslammers dricker den skiten.
ESB'n är dock finfin.
Vilken är godast? Såg att där var ett tiotal olikaHela Sverige, bara beställ
Pm:a mig din adress så skickar jag dig en ölöppnare från Helsingborgs bryggeri.
Hm, "tydligt rökig smak med inslag av charkuterier, dadlar, tjära, mörk choklad, kavring och lakrits", allt som är gott på en gång. Måste provas!