Nej, det är sant men vi kommer vandra en del innan vi åker upp med .Snyggt, men inte behöver ni vattenrena längs leden i Abisko? Renare vatten får du leta efter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej, det är sant men vi kommer vandra en del innan vi åker upp med .Snyggt, men inte behöver ni vattenrena längs leden i Abisko? Renare vatten får du leta efter
Då är jag medNej, det är sant men vi kommer vandra en del innan vi åker upp med .
Jäkligt nöjd med handskarna faktiskt.Hestrahandskar, toapapper, djungelolja = oumbärligt
Ja, blåsor, flisor och brännskador kan sabba onödigt mycket. Jag körde vanliga arbetshandskar förr men har på senare år lyxat till detJäkligt nöjd med handskarna faktiskt.
Riktigt fint!Tillbaka i Luleå efter 11 dagar i Sarek!
helt magisk upplevelse.
Riktigt fint!
Ett riktigt äventyrMäktig upplevelse, vi valde att gå helt ospårat. Minnen för livet
Vackert! Vakade det något i ån?Körde en spontanare igårkväll
Passade på att utforska och röja nån gammal stig. Hittade även nya tältplatser.
Vackert! Vakade det något i ån?
Lite sent svar...Tänkte ta en tur på bohusleden i helgen. Blir nog etapp 8 och 9. Nån som har erfarenhet? Har inte gått den själv än, men har hört att den ska vara trevlig.
Jodå, jag kom iväg. Gick fram och tillbaks på etapp 8 och en liten bit in på etapp nio för att kunna övernatta i vindskyddet mellan lilla o stora Iglekärr.Lite sent svar...
Finaste etappen jag gått av Bohusleden skulle jag nog säga. Tog du dig iväg och vad tyckte du isåfall?
Busväder skapar roliga minnen att titta tillbaka påNational Geographic säger att toppturen upp på Helags är den tredje vackraste i världen.
Inte idag... På toppen hade vi mindre än 15 meters sikt, 8 grader varmt, vind på 16 meter per sekund (betydligt mer i byarna) och kraftigt regn och hagel från alla håll.
På vägen upp innan det riktiga busvädret drog in
Ja jag tror att det är en bra inställning.Vad kul att ta med sig barnenn ut. Jag kör samma strategi med sonen, tar det lite smålugnt med alla minna intressen för att inte skrämma honom.
Första bilden är rätt kul, barnen ser helt totalt slutkörda och färdiga ut
Nu har du förvisso redan köpt, men kan tipsa om att man som medlem i friluftsfrämjandet får 25% på bergarns hos outnorth (och 20% på det mesta i övriga sortimentet)Fick hem en Bergans Helium 55 till sambon idag. 1000 g och riktigt fin verkar det som.
På måndag drar vi förmodligen till Abisko i ca 9 dagar med hela familjen.
Tack, bra tips! Tror jag fick denna för ca 1500:- så det var bra rabatt med .Nu har du förvisso redan köpt, men kan tipsa om att man som medlem i friluftsfrämjandet får 25% på bergarns hos outnorth (och 20% på det mesta i övriga sortimentet)
Hur mycket vikt har ni i bara mat?Såhär kan det se ut när en barnfamilj på 5 Pers skall till Abisko och äta kolhydrater i en vecka . En del kommer förmodligen rationaliseras bort innan avresan på måndag och lite vikt från sås/ketchupförpackningar skall bort med.
Allt packat i måltidspåsar. Vore inte en del av barnen så kräsna hade det nog blivit mer frystorkade färdigrätter.
Ca 7 kg lunch och middag + frukost och snacks .Hur mycket vikt har ni i bara mat?
Det är många frystorkade måltider detCa 7 kg lunch och middag + frukost och snacks .