• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Outfit of the day - Dagens klädsel

Sommarkontor!

Solemare Maus Hoffman i LP Siden/Cash
La Chemise Royal Oxford
Luxire Ecru Denim
Portia i brun mocka
Loake Lincoln i Polo Suede
IMG_4188.jpeg
Som vanligt, en ikon 😎

Under helgens get away åkte hängslen på för första gången. Vad tycker ni om hängslen, onödigt, snyggt eller OK men endast vid behov?

Kavaj Maurizio Baldazari
Skjorta, slips, hängslen John Henric
Byxor vintage ull Myrorna
Skor Myrqvist Granhult
1000011876.jpg

1000011912.jpg
Snyggt! Jag gillar hängslen. Men du verkar ha fått den till höger i bild lite långt in mot mitten?

Under helgens get away åkte hängslen på för första gången. Vad tycker ni om hängslen, onödigt, snyggt eller OK men endast vid behov?

Kavaj Maurizio Baldazari
Skjorta, slips, hängslen John Henric
Byxor vintage ull Myrorna
Skor Myrqvist Granhult
1000011876.jpg

1000011912.jpg
Gillar outfiten men tycker man kan jobba med slipsknuten, en tight four-in-hand med riktigt smal slipsknut hade höjt helheten ett steg till

Gillar outfiten men tycker man kan jobba med slipsknuten, en tight four-in-hand med riktigt smal slipsknut hade höjt helheten ett steg till
2025 är året då jag började ha slips utanför bröllop så är fortfarande i teststadie. Har funderat just på det med smal vs bred knut och tidigare har jag kört på en vanlig hederlig knut, vet inte vad den heter. Denna gång blev det en Windsor för första gången. Ska testa four in hand nästa!

2025 är året då jag började ha slips utanför bröllop så är fortfarande i teststadie. Har funderat just på det med smal vs bred knut och tidigare har jag kört på en vanlig hederlig knut, vet inte vad den heter. Denna gång blev det en Windsor för första gången. Ska testa four in hand nästa!
Oavsett vilken knut du väljer är det viktigaste att dra åt den TIGHT!

Fortsätter på gammal (billig) skit håller-temat. Min outfit för höstens hundpromenader i horisontellt göteborgsregn.

Keps - gratis giveaway
Jacka - Beaufort från tradera 1000kr
Byxor - No name från Röda korset 30(!)kr
Skor - Bean boots från Erikshjälpen (oanvända) - 300kr

IMG_7767.jpeg

Tillbaka
Topp