Salesmayne
Silver
Fair enough gents!
I bid you farewell
I bid you farewell
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ströms
Arket
Sperry
Det där var för jäkla snyggt!Ströms
Arket
Sperry
Mitt tips är att sprätta bort den ditsydda näsduken och fixa en riktig!Kostym - Zara
Skjorta - Hugo
Den ska bort men har inte hunnit än.Mitt tips är att sprätta bort den ditsydda näsduken och fixa en riktig!
Vet du vad det är för märke på skor, skjorta, slips, kavaj och byxor? De såg trevliga utFår försöka fylla på med min outfit, udda kavaj denna gång...
Vet du vad det är för märke på skor, skjorta, slips, kavaj och byxor? De såg trevliga ut
Sen kan man ju debattera slipsens nödvndighet under en v-ringad tröja och till jeans...Knäpp alla knappar eller kör utan slips. Min högst personliga åsikt iof ( @johpe ) men ser slafsigt/bara fel ut annars.
Är slipsen marinblå eller svart?
Luca Avitabile bespoke
PS Finest Knitwear
Edwin jeans
C&J Clifford
(och en Omega AT under manschetten)
Knäpp alla knappar eller kör utan slips. Min högst personliga åsikt iof ( @johpe ) men ser slafsigt/bara fel ut annars.
Tanken med lite uppknäppt och slafsigt är att det ska matcha det informella i jeansen, skulle t.ex. aldrig ha det så till en kostym.Sen kan man ju debattera slipsens nödvndighet under en v-ringad tröja och till jeans...
Marinblå.Är slipsen marinblå eller svart?
Grymma brallor!Min dagliga uniform;
- Caruso
- A Days March
- PT01
Tkr det funkar fint, även med slirren. Bekväm/trygg kroppshållning. Mannen gör kläderna!
Luca Avitabile bespoke
PS Finest Knitwear
Edwin jeans
C&J Clifford
(och en Omega AT under manschetten)
dåligt med bilder på sistone.
Bra kavaj på nedersta. Finns hos ”dig”?dåligt med bilder på sistone.
yes!Bra kavaj på nedersta. Finns hos ”dig”?
Tack
Vad betyder det? Vilken butik menas? Om det klassas som reklam kan du väl skicka dm. Den var jäkligt snygg.
Vad betyder det? Vilken butik menas? Om det klassas som reklam kan du väl skicka dm. Den var jäkligt snygg.