Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Strumpor - också ganska oklaraKavaj - Jack and Jones
Skjorta - Dressmann
Byxor - burton menswear
Väska - oklart
Strumpor - HappysocksKavaj - Jack and Jones
Skjorta - Dressmann
Byxor - burton menswear
Väska - oklart
Barbour
A Days March
C.O.F.
Loake 1880
Tack!!!Trevlig ”enkel” outfit! Skulle kunna bära det själv rakt av
Vilken modell är det på jeansen?Barbour
A Days March
C.O.F.
Loake 1880
Tror det är dessa:Vilken modell är det på jeansen?
Najs! Vilken Barbour är det?Barbour
Ralph Lauren
H&M
Loake
COF gör otroligt trevliga jeans. Har slitit mina svarta så in i helvete, börjar nästan se ut som ett par paradise hotel-jeans med hål från butik.Tror det är dessa:
https://www.careofcarl.com/sv/artik...tapered-fit-selvedge-jeans-unwashed-blue.html
Köpte dom på Gabucci men minns ej modell.
Beaufort! En något längre modell.Najs! Vilken Barbour är det?
Kavaj - Lardini
T-shirt - Sunspel
Skjorta - barba
Klocka - rolex 114270
Byxor - Rota
Brukar inte använda T-shirt under men du antar helt rätt. Praktiska skäl Den syns ju inte förutom på fotoRiktigt snyggt! Hade iof skippat t-shirten men antar att den finns där av praktiska skäl?
Jag skulle dock önska en lite högre midja. Tror mina är M3? dvs den raka klassiska modellen.. tyget är iaf tipp-topp!!!COF gör otroligt trevliga jeans. Har slitit mina svarta så in i helvete, börjar nästan se ut som ett par paradise hotel-jeans med hål från butik.
Tackar! Misstänkte det, just den modellen jag funderar på.Beaufort! En något längre modell.
Kavaj
hur går det till när den osynliga t-shirten enbart syns genom kameran?Brukar inte använda T-shirt under men du antar helt rätt. Praktiska skäl Den syns ju inte förutom på foto
Näe, fixa v-ring eller nåt om du är frusen/svettig/har styva bröstvårtor. Det sabbar en i övrigt riktigt fin outfit, nästan lika illa som vita tubsockor.
@Carlf du som är motståndare mot fler än en knapp uppknäppt, kan du försvara din ståndpunkt även i detta fall?
Man vet ju att det har något att göra med att vara en riktig/fullvuxen man i alla fall.@Carlf du som är motståndare mot fler än en knapp uppknäppt, kan du försvara din ståndpunkt även i detta fall?
Nej, jag gillar stilen (och klockan) men här hade det nog passat bättre att släppa upp en knapp. Men till dressat och kavaj är det en helt annan sak.@Carlf du som är motståndare mot fler än en knapp uppknäppt, kan du försvara din ståndpunkt även i detta fall?
Det ska ska aldrig vara helt braNej, jag gillar stilen (och klockan) men här hade det nog passat bättre att släppa upp en knapp. Men till dressat och kavaj är det en helt annan sak.
Med den klockan är du ursäktadDet ska ska aldrig vara helt bra
Tack!Snyggt! Vad är det herrn har på sig?
Hahah ja om det vore så välDu som köpte Björklunds skjorta för 42k?
Jag gjorde ungefär samma med mina Levis, eller de blev för stora efter en deff i våras där jag gick ned ungefär 5kg. Var det midjan som var för stor och som blev mindre efter tvätten? Tänkte att jag kunde göra likadant med mina jeans.Jag skulle dock önska en lite högre midja. Tror mina är M3? dvs den raka klassiska modellen.. tyget är iaf tipp-topp!!!
Köpte tyvärr mina en size för stora så efter bla en 60 graders tvätt sitter dom bra..