• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Outfit of the day - Dagens klädsel

Men jag hade avlidit av värmeslag långt innan jag kommit fram till jobbet. Kör utan rock fortfarande. :)

Lite så jag känner med. Knappt börjat med jacka än, en tunnare overshirt har räckt. Är ju knappt under 15grader ute ens i norr på dagen. Förvisso många trevliga outfits men en del ger mig med värmeslag bara av att titta på :pompus:

Senast ändrad:
IMG_1024.JPG

IMG_1014.JPG

Kul att du dressar upp dessa skor! Sitter i köptankar men blev väldigt osäker hur väl dem skulle kunna fungera med en klädstil som inte är jeans, flanellskjorta och hipsterskägg :)
En allsidig sko som funkar till det mesta imo.
Jeans, chinos, flanell och manchesterbyxor.
Till mer dressade byxor i tunnare material så blir de lite för kraftiga.
Bara att slå till:)

Kul att du dressar upp dessa skor! Sitter i köptankar men blev väldigt osäker hur väl dem skulle kunna fungera med en klädstil som inte är jeans, flanellskjorta och hipsterskägg :)
Håller med @stigge , så länge du inte ska köra dem till tunna dressade byxor är det bara att åka. Med grain, brougemönster och gummisula är de givna höstfavoriter till kläder i lite mörkare toner, funkar kanon till manchester till exempel.

Tillbaka
Topp