• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Outfit of the day - Dagens klädsel

herr_raev

Omega
2-Faktor
Dagens svampjagaroutfit.
Tröja: Houdini
Byxor: Revolution race
Skor: Salomon
37DEA7E0-454F-455E-AE4B-CE628B99A438.jpeg
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor

Korsvold

Omega
Bra tips, tack!
@Älvkvarn hur mycket har du gått i dem? Verkar de mjuka upp sig eller har de förblivit hårda?

Jag har haft mina i tre år. Det är inte mina bekvämaste skor, men jag har aldrig upplevt det som något större problem. Hälen blir aldrig riktigt mjuk eftersom det är plastkappa, men i övrigt tycker jag det är som vilka kängor som helst i den prisnivån.
 

Lolle

Panerai
Meermin är just ett märke mina fötter inte kommer särskilt väl överens med. Har skor från både Skolyx, Yanko, Loake, Barker, cheaney, crocket&jones, Vass, Velasca mfl. De två par Meermin jag haft har tyvärr helt enkelt inte varit särskilt sköna, så för de pengarna väljer jag hellre annat.

Så min rekommendation är att prova eller köpa med tanke på att eventuellt byta dem ifall du upplever samma problem som jag och många andra med mig.
 

Txistorra

Omega
Meermin är just ett märke mina fötter inte kommer särskilt väl överens med. Har skor från både Skolyx, Yanko, Loake, Barker, cheaney, crocket&jones, Vass, Velasca mfl. De två par Meermin jag haft har tyvärr helt enkelt inte varit särskilt sköna, så för de pengarna väljer jag hellre annat.

Så min rekommendation är att prova eller köpa med tanke på att eventuellt byta dem ifall du upplever samma problem som jag och många andra med mig.
Ibland undrar jag varför folk dissar meermin så hårt. Jag har två par skor därifrån, bland annat ett par dubbelmonks jag köpte när det var inne (5-6år sedan), dessa skor har hållet sjukt bra kvalitet. Inte behövt klacka om ens än. Kanske haft tur, eller så har de gått ner sig?
 
Topp