Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
RM Williams!!!!!!!!Härligt!
På med ett par vuxenskor också så är du good to go
Aldrig!!Härligt!
På med ett par vuxenskor också så är du good to go
Barban förresten, vilken är det? Ser mjuk och fin ut.Aldrig!!
Det är Dandy life. Inköpt för några säsonger redan. Den är lika mjuk dom den ser ut!Barban förresten, vilken är det? Ser mjuk och fin ut.
Mycket bra! Ser bekvämt ut!
Kavaj: Lardini
Tröja: morgano
Skjorta: Barba
Byxor: Rota
Hade kavajen och byxorna bytt färg och mönster hade det blivit bra.Min kusin fyller år så hon fick bestämma vad jag skulle ha på mig (hon är 8). Mönstrena och färgerna känns lite fel eller äre bara jag?
Skor - Pier one
Strumpor - Volt
Byxor - Topman
Skjorta - Dressmann
Kavaj - Zara
Aa, hade det blivit bättre men skulle ju fortfarande inte se 100 ut.Hade kavajen och byxorna bytt färg och mönster hade det blivit bra.
Riktigt fin jacka!Casual.
Mocka från 70-talet
Sweatshirt från H&M
Byxor från Luxire
Sneakers från Reebook
Tack! Sjukt nöjd med den, måste lägga upp ärmarna något baraRiktigt fin jacka!
Jo då!Aa, hade det blivit bättre men skulle ju fortfarande inte se 100 ut.
Gillar hela looken MEN varför har du inte jeans el slappa chinos till det där? Ett par råa denimbrallor hade ju gift sig kalas.Casual.
Mocka från 70-talet
Sweatshirt från H&M
Byxor från Luxire
Sneakers från Reebook
Snyggt! Men du klär ju i allt!! Det är ju dock inte bara byxor och kavaj som skär sig i min outfit
Tycker det ser ut som pyjamasbyxorMin kusin fyller år så hon fick bestämma vad jag skulle ha på mig (hon är 8). Mönstrena och färgerna känns lite fel eller äre bara jag?
Skor - Pier one
Strumpor - Volt
Byxor - Topman
Skjorta - Dressmann
Kavaj - Zara
Det har du fan rätt i här har du en annan bild där de inte ser ut som pyjamas byxor lika mycket.Tycker det ser ut som pyjamasbyxor
Äger inga, men letar ständigt efter, sköna jeans som jag trivs i. Detta är ett par lössittande bomullsbrallor, ser ingen anledning till att köra chinos istället.Gillar hela looken MEN varför har du inte jeans el slappa chinos till det där? Ett par råa denimbrallor hade ju gift sig kalas.
De där stövlarna är skitsnygga verkligen. Blev riktigt sugen så jag kollade upp vad dom kostar. Dog litegrann... Skulle gärna hitta något liknande men gärna till en femtedel av prisetJacka: Barbour
Skjorta: Drake’s
Tröja: Gieves & Hawkes
Byxor: OJ
Skor: EG Galway
De där stövlarna är skitsnygga verkligen. Blev riktigt sugen så jag kollade upp vad dom kostar. Dog litegrann... Skulle gärna hitta något liknande men gärna till en femtedel av priset
Tack! Hittade direkt något intressant!Kolla Meermin.
Kolla andra märken som Löf & Tung, Carlos Santos och typ skolyx. Har ett par likadana från Meermin och hårdheten i skon är påtaglig, minst sagt.Tack! Hittade direkt något intressant!
https://myrqvist.se/collections/aw18-collection/products/abiski-brown-country-calf-pre-orderDe där stövlarna är skitsnygga verkligen. Blev riktigt sugen så jag kollade upp vad dom kostar. Dog litegrann... Skulle gärna hitta något liknande men gärna till en femtedel av priset
Kolla andra märken som Löf & Tung, Carlos Santos och typ skolyx. Har ett par likadana från Meermin och hårdheten i skon är påtaglig, minst sagt.
Bra tips, tack!
Bra tips, tack!
@Älvkvarn hur mycket har du gått i dem? Verkar de mjuka upp sig eller har de förblivit hårda?
Precis som Korsvold säger så är mina inte de skönaste men aldrig så hårda som flertalet upplevt och därför sålt. Det märks dock att hälkappan inte ger med sig. Har haft mina i ca 3 år tror jag. Snygga är dom dock!Bra tips, tack!
@Älvkvarn hur mycket har du gått i dem? Verkar de mjuka upp sig eller har de förblivit hårda?
Ibland undrar jag varför folk dissar meermin så hårt. Jag har två par skor därifrån, bland annat ett par dubbelmonks jag köpte när det var inne (5-6år sedan), dessa skor har hållet sjukt bra kvalitet. Inte behövt klacka om ens än. Kanske haft tur, eller så har de gått ner sig?Meermin är just ett märke mina fötter inte kommer särskilt väl överens med. Har skor från både Skolyx, Yanko, Loake, Barker, cheaney, crocket&jones, Vass, Velasca mfl. De två par Meermin jag haft har tyvärr helt enkelt inte varit särskilt sköna, så för de pengarna väljer jag hellre annat.
Så min rekommendation är att prova eller köpa med tanke på att eventuellt byta dem ifall du upplever samma problem som jag och många andra med mig.