Lolle
Silver
Pratar du om klockan så skippade jag nämna den då den knappt syntes på bilden - men Rolex Datejust TT. Annars har jag fortfarande glömt det om du menar något annatStiligt, men du har glömt något
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Pratar du om klockan så skippade jag nämna den då den knappt syntes på bilden - men Rolex Datejust TT. Annars har jag fortfarande glömt det om du menar något annatStiligt, men du har glömt något
Ärligt talat rök kavajen ganska snabbt men visst det var en något mer mulen afton än övriga dagar.Ni ser ut att ha det kallt i Östersund.
Schyssta brallor!
HM
HM
CQP
Mer åt bomullshållet!Är de tunna, likt linne, eller mer åt bomullshållet?
Mer åt bomullshållet!
Dressat och dressat, det är ett par rätt lediga byxorUpplever du dem mer dressade än vanliga chinos? Nu blev det många frågor på billiga byxor (med fri frakt och retur...) men men
Dressat och dressat, det är ett par rätt lediga byxor
Kavajen är riktigt riktigt bra!Saman x Eidos x EG
Är jag bara dum eller ser jag inga vita sådana på hemsidan? Har KS köpt alla?
De vita är slut, letade febrilt jag medJag är bara dum eller ser jag inga vita sådana på hemsidan? Har KS köpt alla?
...Busted and guilty.Jag är bara dum eller ser jag inga vita sådana på hemsidan? Har KS köpt alla?
Byxorna är slutsålda nu?Luca Avitabile
D+LJ
Edward Green
Hade inte förvånat mig, jag ryckte ett gäng när det fanns i min storlek, men har inte varit tbx sen dess. Schyssta byxor, speciellt sett till priset!Byxorna är slutsålda nu?
Knäpp en bild på tyget när du fått hem dem, är du snäll.Grymt - blev ett köp!
Smått inspoad av denna kör jag idag:
HM
HM
CQP
Så jääääävla snygg skjorta!!!Håll i hatten
Gitman vintage
HM
Haha, så orimligt att den blir rätt! Saknas bara en isad guldsantos där.Håll i hatten
Gitman vintage
HM