Hade varit pricken över i:et!Haha, så orimligt att den blir rätt! Saknas bara en isad guldsantos där.
Och ja, skjortan är rätt orimlig. Men rolig. Får tacka @Fabian att han övertalade mig att behålla den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade varit pricken över i:et!Haha, så orimligt att den blir rätt! Saknas bara en isad guldsantos där.
Håll i hatten
Gitman vintage
HM
Ser ut som att vi delar arbetsplats.
Är det 35grader får man gå till jobbet med linnebyxor och linneskjorta
Trevligt!Ser ut som att vi delar arbetsplats.
Sjukt snyggt! Skjortan kräver sin bärare dock..Håll i hatten
Gitman vintage
HM
Var är byxorna köpta?Hade varit pricken över i:et!
Och ja, skjortan är rätt orimlig. Men rolig. Får tacka @Fabian att han övertalade mig att behålla den
Mazzarelli
Stoffa
CQP
116234
HMVar är byxorna köpta?
Åh, enhörnings-skjorta! Mina döttrar hade älskat om jag hade en sådan. Fungerar förvånansvärt bra på dig och bildsamanhanget/matchning - kudos!Håll i hatten
Gitman vintage
HM
Åh, enhörnings-skjorta! Mina döttrar hade älskat om jag hade en sådan. Fungerar förvånansvärt bra på dig och bildsamanhanget/matchning - kudos!
Det var det jag visste, ni ÄR en och samma!Tack så mycket!
Jag är väldigt nöjd med den!
Inskolning. Kostym eller slips känns extremt.
No name skjorta och Nudie jeans. G shock.
Det var det jag visste, ni ÄR en och samma!
Körde tshirt, chinos och Speedmaster på vår andra inskolning. Funkade bra det med.
Hehe... ja det är inte lätt sånt där..Första gången vi skolar in en unge så jag var lite osäker på ev dresskod.
Kul tråd som jag hoppas lyfter till hösten. För min del har det inte varit någon idé att posta här, har sett exakt likadan ut hela sommaren.
Däckt out!Kul tråd som jag hoppas lyfter till hösten. För min del har det inte varit någon idé att posta här, har sett exakt likadan ut hela sommaren.
Hehe... ja det är inte lätt sånt där..
Casual kindergarden tror jag den heter fö..
Är det du, Martinus?Kul tråd som jag hoppas lyfter till hösten. För min del har det inte varit någon idé att posta här, har sett exakt likadan ut hela sommaren.
Du klär dig snyggt så tolka det inte som någon kritik. Men det ser lite stort ut imho, speciellt sista bilden. Både byxor och lupon ser ut att vara lite stora, men du kanske gillar lite luftigare kläder?Några av de senaste dagarna
Nej.det ser lite stort ut imho, speciellt sista bilden. Både byxor och lupon ser ut att vara lite stora
Den stilen hade ju sett fruktansvärt märklig ut om kläderna var tajta??Du klär dig snyggt så tolka det inte som någon kritik. Men det ser lite stort ut imho, speciellt sista bilden. Både byxor och lupon ser ut att vara lite stora, men du kanske gillar lite luftigare kläder?
Stort? Tycker det ser ut som rätt storlek över lag, eller vad syftar du på?Du klär dig snyggt så tolka det inte som någon kritik. Men det ser lite stort ut imho, speciellt sista bilden. Både byxor och lupon ser ut att vara lite stora, men du kanske gillar lite luftigare kläder?
Den stilen hade ju sett fruktansvärt märklig ut om kläderna var tajta??
Stort? Tycker det ser ut som rätt storlek över lag, eller vad syftar du på?
Du klär dig snyggt så tolka det inte som någon kritik. Men det ser lite stort ut imho, speciellt sista bilden. Både byxor och lupon ser ut att vara lite stora, men du kanske gillar lite luftigare kläder?