D
Deleted member 4412
Guest
Stenströms
Drake’s
Olof82 MtM
C&J Handgrade
Drake’s
Olof82 MtM
C&J Handgrade
Senast redigerad av en moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket snyggt, samtliga bilder!! .... och nu vill jag låta håret växa ut igen..Några av de senaste dagarna
Ingen fara alls, bara positivt med kritik! Gillar absolut luftiga kläder, men tycker inte de här är speciellt stora, speciellt inte byxorna. Byxorna på sista bilden är exakt samma mått som den första, men ett mycket lättare tyg så de faller inte på samma sätt. Sedan gillar jag raka byxor som inte har någon taper efter knät. Lupon skulle jag kunna ha en storlek mindre också, men gillar det mer så här.Du klär dig snyggt så tolka det inte som någon kritik. Men det ser lite stort ut imho, speciellt sista bilden. Både byxor och lupon ser ut att vara lite stora, men du kanske gillar lite luftigare kläder?
Tack för din förklaring.Ingen fara alls, bara positivt med kritik! Gillar absolut luftiga kläder, men tycker inte de här är speciellt stora, speciellt inte byxorna. Byxorna på sista bilden är exakt samma mått som den första, men ett mycket lättare tyg så de faller inte på samma sätt. Sedan gillar jag raka byxor som inte har någon taper efter knät. Lupon skulle jag kunna ha en storlek mindre också, men gillar det mer så här.
Absolut, har 46 cm axlar, 56 cm p2p, har inte måtten för byxorna i huvudet men har 48 i midjan med större lår så brukar ta 50 och sy in. Kavajer är jag 50/52. Är 193 cm och strax under 80kg.Tack för din förklaring.
Får jag vara så fräck att jag frågar om dina mått? Anledningen till frågan är att du ser ut att ha samma mått som mig själv (187cm och 78-80kg) och jag drar stl 50(150)/M och går jag upp till 52/L så funkar det bra över axlarna men övrigt blir lite för stort på mig.
Som sagt, du klär dig bra så tolka det inte som kritik utan mer nyfikenhet på hur vi uppskattar olika passformer.
Blir bra sen när du knäppt färdigt skjortan.
Suitsupply
Hiltl
CQP
Det är bringan som gör hela outfiten, ju!Blir bra sen när du knäppt färdigt skjortan.
Du tänker nog på damer och deras byst.Det är bringan som gör hela outfiten, ju!
Förväntade mig inget annat svar från dig!Blir bra sen när du knäppt färdigt skjortan.
...en riktig man med skjortan knäppt.Förväntade mig inget annat svar från dig!
Snyggt! (trots att du inte är en riktig man, tydligen..)
Suitsupply
Hiltl
CQP
Hade intre trott det själv, då pannan är fin i sig, att jag skulle sakna Cartiern så mycket på bilden...
Suitsupply
Hiltl
CQP
Suitsupply
Hiltl
CQP
Är beredd att hålla med. Men samtidigt lite kul att bryta av med ett stort urHade intre trott det själv, då pannan är fin i sig, att jag skulle sakna Cartiern så mycket på bilden...
Snygga plagg i sig men dina skjortärmar är ju alldeles, alldeles för långa.
Stenströms
Drake’s
Olof82 MtM
C&J Handgrade
Uppsydda men kommer att krympa nån cm vid tvätt så därav lite långa..Snygga plagg i sig men dina skjortärmar är ju alldeles, alldeles för långa.
Tack för din förklaring.
Får jag vara så fräck att jag frågar om dina mått? Anledningen till frågan är att du ser ut att ha samma mått som mig själv (187cm och 78-80kg) och jag drar stl 50(150)/M och går jag upp till 52/L så funkar det bra över axlarna men övrigt blir lite för stort på mig.
Som sagt, du klär dig bra så tolka det inte som kritik utan mer nyfikenhet på hur vi uppskattar olika passformer.
187cm RulesÄr också med i klubben för män på 187 cm och 78-80 kg. Drar dock 148 i kavajer (150 från OJ:s E-modeller), M i långärmade plagg och S-M i kortärmade.
Köpt mina senaste tre skjortor från Shirtonomy med måtten nedan. Jämfört med riktmåtten alltså bredare axlar, smalare midja och längre armar.
Första arbetsdagen idag och då såg outfiten ut såhär.
Kavaj- Jack and Jones
Resten är ifrån Zalando
Sen en vintage Omega Seamaster runt armen.
Sorry @MasterChief”Från Zalando”, är alltså resterande plagg från deras egen kollektion?
Sorry @MasterChief
Latheten tog över, men hoppas du är nöjd nu?
Visste faktiskt inte att de hade ett eget märke.Haha. Ingen fara. De har faktiskt ett eget märke. Köpte två par sneakers inför sommaren där och tänkte att de kanske gått all in på kläder också. Men så var alltså inte fallet.
Jag är nöjd.
Visste faktiskt inte att de hade ett eget märke.
Nöjd med skorna? värkar det va ett bra märke?
Han kanske ser medelhavet?Blir bra sen när du knäppt färdigt skjortan.
Han kanske ser medelhavet?
Aldrig 1 knapp1 knapp dagtid, 2 knappar kvällstid, 3 om du ser medelhavet.
En knapp utöver halsknappen är definitivt minimum.Aldrig 1 knapp