Richard1987
Silver
Tack naturell kvarg med lite fun light wildberries är asnice 7 dagar i veckanSnyggt som fan, men Fun Light??!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack naturell kvarg med lite fun light wildberries är asnice 7 dagar i veckanSnyggt som fan, men Fun Light??!?
Snyggt. Grymt bra byxor!Rock: Mackintosh
Skjorta: Stenströms
Slips: Olof82
Byxor: Olof82
Skor: C&J Belgrave
Klocka: 5513 mk3
Tack! Kan varmt rekommendera Olof’s mtm serviceSnyggt. Grymt bra byxor!
Har funderat på den för ett par nya flanell.Vad fick du ge?Tack! Kan varmt rekommendera Olof’s mtm service
Ca 2500:- för Fox Bros. Bättre flanell tyg finns inte.. sen delar man på eventuella utlägg för justeringarHar funderat på den för ett par nya flanell.Vad fick du ge?
Låter riktigt bra! Suitsupply ska ha 2400kr för sina billigaste flanellisar (VBC 280g).Ca 2500:- för Fox Bros. Bättre flanell tyg finns inte.. sen delar man på eventuella utlägg för justeringar
Lardini
Morgano
Explorer
Rota
Precis! Jobbar här på helgernaGabucci?
Snyggt.Gillar tråden så får försöka bidra med något jag med, dagens outfit.
Piké i sidenmix från HM
Flanellbyxor från brothers
Sneaky Steve
Cartier Santos
Hur är morganos turtleneck? Beställde en igår från er, hoppas den håller måttetLardini
Morgano
Squale
Incotex
I det prissegmentet tycker jag definitivt det.Hur är morganos turtleneck? Beställde en igår från er, hoppas den håller måttet
Vad bra! Jag funderade på en från Zanone som också såg väldigt mysig ut, man kunde inte riktigt motivera det dubbla priset. Kanske finare ull?I det prissegmentet tycker jag definitivt det.
Väldigt mjuk och skön, gillar att ”rulla” kragen inåt.
Tror jag har haft den på bilden i ca 3 år och den håller formen och nopprar knappt.
Ja. Skulle sägs så, en finare ull och en annan väv. Sen kan jag tänka mig att produktionen ser olika ut.Vad bra! Jag funderade på en från Zanone som också såg väldigt mysig ut, man kunde inte riktigt motivera det dubbla priset. Kanske finare ull?
Trevlig kavaj och byxor men styr upp slipsknuten för bövelenKavaj: Olof82 MTM
Slips: Olof82
Skjorta: Stenströms
Byxor: Olof82 MTM
Skor: Loake 1880
Klocka: Rolex 5513
I know, hade bråttom..Trevlig kavaj och byxor men styr upp slipsknuten för bövelen
Var det därför du skippade näsduken också?I know, hade bråttom..
Japp.. allt e fixat nu men mörkt ute ju hahaVar det därför du skippade näsduken också?