Den är svingrym, hade jag själv varit smal och snärt hade jag knipit den när den låg ute.Premiärkörde min rock från Eidos idag, köpt här på KS. Lite ovanlig modell men trivs rätt bra i den faktiskt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är svingrym, hade jag själv varit smal och snärt hade jag knipit den när den låg ute.Premiärkörde min rock från Eidos idag, köpt här på KS. Lite ovanlig modell men trivs rätt bra i den faktiskt.
Hur många cm slag är det där? 5?Ralph Lauren
Gransasso
Stenströms
Gagliardi
Loake 1880
Hur många cm slag är det där? 5?
Dagens hissbild. Jag gillar verkligen den här rocken men den börjar bli till åren. Någon som kan föreslå en liknande (det är ståkragen som är grejen, resten är lätt att hitta)?
Jag äger en Tiger-rock med skön ståkrage som är riktigt mysig men tror inte att den finns att köpa längre. Modellen Leonard, gjordes väl även i en nyare version vid namn Egal med lite justeringar om jag ej missminner.Dagens hissbild. Jag gillar verkligen den här rocken men den börjar bli till åren. Någon som kan föreslå en liknande (det är ståkragen som är grejen, resten är lätt att hitta)?
Kanon, tack för tipset!Jag äger en Tiger-rock med skön ståkrage som är riktigt mysig men tror inte att den finns att köpa längre. Modellen Leonard, gjordes väl även i en nyare version vid namn Egal med lite justeringar om jag ej missminner.
Den är grym! Jag letade länge efter den, ändå användes den aldrig. Slit den med hälsan.Premiärkörde min rock från Eidos idag, köpt här på KS. Lite ovanlig modell men trivs rätt bra i den faktiskt.
Verkar nice att man inte får spy i handfatet oxå!?Stod vid en pastellfärgad pissoar och tänkte på er. Ehe.
Jävla storebrorsamhälle...Verkar nice att man inte får spy i handfatet oxå!?
Meme?When in New York, matchat med 116613
Varför ska du ha mer dressade skor än sneakers till jeans och piké?Jag vet...skorna borde kanske vara mer dressade men det är nice med sneakers haha
Rock från Matinique
Lyle & skott halsduk
Handskar som jag fick av sambon för typ 8 år sedan i dödskvalité. Oklart märke :s
H&M piké
Jeans från Lee
Nike skor
Kvarg med fun light, hallon och nötter (sedvanlig frulle)
Tack, någon som förstårVarför ska du ha mer dressade skor än sneakers till jeans och piké?
Tror inte någon här hade sagt att dina skor är för nedklädda för outfiten. Ett par putsade oxfords hade bara sett konstigt ut, till exempel.Tack, någon som förstår
Nej men tänkte kanske ett par clarks eller liknande hade sett bättre ut Gött stt det inte ser för nedklätt utTror inte någon här hade sagt att dina skor är för nedklädda för outfiten. Ett par putsade oxfords hade bara sett konstigt ut, till exempel.
Snyggt som fan, men Fun Light??!?Nej men tänkte kanske ett par clarks eller liknande hade sett bättre ut Gött stt det inte ser för nedklätt ut
Klassisk kroppsbyggarfrulle.Snyggt som fan, men Fun Light??!?