Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dubbla kragar alltså? Osäker på hur jag känner för det!Merinopolo: sunspel
Jeansskjorta: Aspelin
Byxor: Rota
Klocka: Explorer
Tack!Dubbla kragar alltså? Osäker på hur jag känner för det!
Snyggt i övrigt
Tycker det lirar bra.Tack!
Jag är inte så petig. Tycker att det lirar bra ihop, sen blir det ju skillnad på krage och krage.
Skulle exempelvis inte använda samma färg eller struktur på båda, sen är ju merinokragen väldigt mjuk vilket skapar större kontrast i det här fallet.
Söndagspromenad = Barbour och Manchester.
Skorna är från Myrqvist, har för mig modellen heter Orus!Perfekt promenadoutfit! Pembroke på fötterna?
Ser riktigt ”höstmulligt” ut. Och sen klockbandet på det. Riktigt mysigt!
OJ
OJ
Ströms x Manolo
Känner mig som en riktig mysfarbror!Ser riktigt ”höstmulligt” ut. Och sen klockbandet på det. Riktigt mysigt!
Den rocken är ju såå bra!Känner mig som en riktig mysfarbror!
Det är du. Ett bra ideal att klä sig efter under höst och vinterKänner mig som en riktig mysfarbror!
Är det årets rock från ADM?Trestegsraket
Rock - A days march
Dunväst - Uniqlo
Tröja - Uniqlo
Skjorta - Brothers
Byxor - Ströms x Manolo
Skor - Rizzo
Den är från förra årets kollektion. Knep den för 50% off så gav typ 1200kr. Perfekt för den pengenÄr det årets rock från ADM?
Utifrån hemsidan verkar den vara av dom rätta måtten(förutom ull-bladningen), skulle behöva en "slit och släng" rock, vad tkr du om den?
HM har en blå historia i ”premium quality” som var oväntat trevlig när jag testade. Ordentliga slag och knälång på mig som är av medellängd. Antagligen någon ullmix.Är det årets rock från ADM?
Utifrån hemsidan verkar den vara av dom rätta måtten(förutom ull-bladningen), skulle behöva en "slit och släng" rock, vad tkr du om den?
Tre olika sorters ull, och bomull.
Gör HLR på tråden. Ursäkta stökig bakgrund
Och nu på väg in till stan för shopping
Osäker på skorna med samma stuk som loakes, byxor o cardigan från H&M, skjorta från lee, bälte från saddler o rock från matinique o väska från filson i bakgrundenDela gärna med er vad det är vi ser! Ser riktigt trevligt ut!
Dela gärna med er vad det är vi ser! Ser riktigt trevligt ut!
När vintern egentligen känns som höst får man köra med Manchestertema.
Kavaj - En väldigt gammal Charles Thyrwitt
Manchesterbyxa - Dressman
Skjorta - no name köpt i Polen
Skor - herring tweed monkstrap
Det är en kombination av något kortare armar (medvetet då jag vill ha synlig manschett i alla lägen) men även en något korkad pose/vinkel - orkade inte ta någon ny bild då. Så de är medvetet ganska korta men ser ”värre” ut på bild än i verkligheten.Snyggt! Bär du ärmarna lite kortare än ”normalt”/konventionellt på den där kavajen?