Tack!Mycket bra!
Är du nöjd med tröjan från Natalino?
Den har tighta ärmslut men kommer bära den uppknäppt så stör inte mig nämnvärt. Annars nöjd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Mycket bra!
Är du nöjd med tröjan från Natalino?
Igår och idag
Tröja från Natalino
Byxor från Luxire
Skor från Crockett & Jones
TTS!Tänkte beställa från Natalino. Hur är de i storlekarna?
Inte för o gnälla men för min smak saknas det ett par cm på byxorna i längd. I övrigt propert.
Rose & Born X2
Ströms X Manolo
Crockett & Jones
Försvarsmakten
Bläck
Luxire
Loake
Stort tack! Dessa finns att köpa svinbilligt i diverse storlekar, autentiska vintagejackor alltså.Riktigt snygg jacka!
Är det den med fickor i ryggslutet?Stort tack! Dessa finns att köpa svinbilligt i diverse storlekar, autentiska vintagejackor alltså.
Yes!Är det den med fickor i ryggslutet?
Kul! Har du tips på butiker? Känner attrahera har dålig koll på Malmö och ännu sämre om det finns något i Lund..Stort tack! Dessa finns att köpa svinbilligt i diverse storlekar, autentiska vintagejackor alltså.
Röda stjärnan eller Beredskapsboden på nätet, jackan är tts imo.Kul! Har du tips på butiker? Känner attrahera har dålig koll på Malmö och ännu sämre om det finns något i Lund..
Palmer och kolibrir tillsammans med militärjacka -klocka och rådenim. Lever typ i denna jackan i nuläget.
Yes, 100 viskos. Rätt soft material, skrynkligt men skönt liksom.Är det resortskjortan från HM? Hur är materialet isf?
Svårt bestämma mig om jag gillar dessa eller ej så tänkte nog prova en billig från HM. Mer inne på färg än enfärgad, ville helst ha ljus leopard men den var slut...
Yes, 100 viskos. Rätt soft material, skrynkligt men skönt liksom.
Inget jag tänkt på..?Drar det till sig damm?
Skrynkligt låter bara bra
Inget jag tänkt på..?
Yes, 100 viskos. Rätt soft material, skrynkligt men skönt liksom.
Håller med om deras basplagg. Jag köpte två pikétröjor och en t-shirt med deras sidenmix. Grym kvalitet, i alla fall såhär i början. Hoppas kvaliteten håller i sig efter någon tvätt.Köpte denna sen, 149kr går ju överleva oavsett om den används eller ej
Fick följa med ett par linneshorts och de där linnemix chinosen vi båda har fast i svart. Tycker H&M haft rätt bra baskläder denna vår
Glad och stilig! Den där hissen har bra ljus. Undrar om man ska ta sig dit och ta ett kort nån dag.Les chiffons du jour.
Allen Edmonds
J Lindeberg
Suitsupply
Barracuta