Richard1987
Silver
Rockar alpaca från Peru och OP idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite casual friday stuk idag
Tackar! Det är blugiallos bomullsbyxor. Finns även som kostymSnygga byxor! Modell?
Barba
Rosewall
Edwin
C&J Cranleigh
AT
Har inget namn på själva kragen men skjortmodellen är vad de på sin hemsida kallar "Classic shirt model I", jag skulle säga att det är en rätt standard cut away krage som jag bara plockat ur kraglattorna ur för att ha under en crew neck tröja.Schyst krage på Barban. Vilken modell är det?
Riktigt bra!Monday blues
Tackar ödmjukast!Riktigt bra!
Du kan konsten att få överjävligt långa skosnören att se ballt ut!Dagen ”no nonsense” outfit.
Sunspel
Explorer 114270
Rota
Man tackar!Du kan koonsten att få överjävligt långa skosnören att se ballt ut!
Låter som konstig komplimang kanske men missta det inte för att vara oseriöst för det är det verkligen inte. Vart är skorna ifrån? (Du säkert skrivit det innan men...)Man tackar!
Förstår vad du menar hahah!Låter som konstig komplimang kanske men missta det inte för att vara oseriöst för det är det verkligen inte. Vart är skorna ifrån? (Du säkert skrivit det innan men...)
Hur är de i storlekarna?Förstår vad du menar hahah!
https://www.noah-shop.com/en/dominique-suede.html
Jag har kört storlek 46 vilket är vad jag brukar ha. Ditt intryck om att skorna är lite stora stämmer, för min del är det fördelaktigt då vidden kändes bredare. Det brukar alltid vara för smal läst för mina ankfötterHur är de i storlekarna?
Den som söker han finner. Såg att de var stora i storlekarna. Gick du ner en hel storlek? Har du någon sko att jämföra med?
Mycket bra!Igår och idag
Tröja från Natalino
Byxor från Luxire
Skor från Crockett & Jones