Rose and Born
John Henric
Berg och Berg
Meermin
John Henric
Berg och Berg
Meermin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Somrigt och fint! Ingen dålig klocka hellerSaman
Eidos
EG
Breguet
Glad och stilig! Den där hissen har bra ljus. Undrar om man ska ta sig dit och ta ett kort nån dag.
Helt klart. Känns självskrivet när man ändå utnyttjar hissen.Självklart, men först en kaffe uppe hos mig väl?
Snyggt som tusan!! Vad är det vi ser här?Casual torsdag
Man tackar!Snyggt som tusan!! Vad är det vi ser här?
Snyggt! Kunde varit värre
Härligt när det är varmt, men när det är så här varmt och kontoret inte har luftkonditionering...
Skjorta: Granqvist
Byxor: Luxire
Skor: CQP
Jag är uppe och spelar i samma temp.. Noll ventilation på kontoret också..Snyggt! Kunde varit värre
Skulle säga att kavajen definitivt är gångbar. Snyggt!Föreningsstämma med BRFen, försöker fortsatt bestämma mig för om kavajen är gångbar eller inte. Hilfe!
Corneliani x Ströms
John Henric x 2
Bespokebrallor
Calzedonia
Loake Lincoln
Snyggt som vanligt, men på BRF stämmor brukar ju inte vara mer folk än att man i princip kan gå naken.Föreningsstämma med BRFen, försöker fortsatt bestämma mig för om kavajen är gångbar eller inte. Hilfe!
Corneliani x Ströms
John Henric x 2
Bespokebrallor
Calzedonia
Loake Lincoln
30 pers.Snyggt som vanligt, men på BRF stämmor brukar ju inte vara mer folk än att man i princip kan gå naken.
Tack! Kul att höra. Funderar på längden, mest.Jag är uppe och spelar i samma temp.. Noll ventilation på kontoret också..
Skulle säga att kavajen definitivt är gångbar. Snyggt!
Jag tycker kavajen är för lång, den får dina ben att se oproportionerligt korta (vilket jag sett på andra bilder att de inte är ) - sen ser det lite boxigt ut generellt. Siluetten, som den är nu, ser ut som att din naturliga midja är väldigt högt uppe... och den delen vet jag inte hur du ska tackla.Föreningsstämma med BRFen, försöker fortsatt bestämma mig för om kavajen är gångbar eller inte. Hilfe!
Corneliani x Ströms
John Henric x 2
Bespokebrallor
Calzedonia
Loake Lincoln
Först iväg med junior till skolan, hem, espresso, klädbyte och sedan till jobbet.
Förstår vad du menar, sägas skall dock att knäppning, min verkliga midja och byxmidja sammanfaller i denna klädsel. Ärmarna är något långa, tror det kanske "förlänger" helhetsintrycket.Jag tycker kavajen är för lång, den får dina ben att se oproportionerligt korta (vilket jag sett på andra bilder att de inte är ) - sen ser det lite boxigt ut generellt. Siluetten, som den är nu, ser ut som att din naturliga midja är väldigt högt uppe... och den delen vet jag inte hur du ska tackla.
Mycket bra, vilken PT01 byxa?When in Milan...
Luca Faloni
PT01
Crockett & Jones
De gör väl bara byxor? Står ju förövrigt i inlägget.Mycket bra, vilken PT01 byxa?
Mycket bra, vilken PT01 byxa?
De gör väl bara byxor? Står ju förövrigt i inlägget.
Mycket bra, vilken PT01 byxa?
Får ursäkta, det är jag som inte kan läsa - tyckte det stod enkom "PT01 byxa?"Tack! Gentleman fit tror jag den heter.
Står väl inte alls?
Tack!Tack! Gentleman fit tror jag den heter.
Står väl inte alls?
H&M
H&M
Superga
Tackar!-Det där är verkligen att se potentialen i saker. Riktigt snygg outfit