• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Outfit of the day - Dagens klädsel

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
Rose and Born
John Henric
Berg och Berg
Meermin
A755B6EC-BC83-4712-920F-A8810E3C96A3.jpeg
 

JLC

Panerai
2-Faktor
Skor: gröna driving shoes Beymen
Byxor: vita slim fit stretch pants LuLu Lemon
Bälte: grönt läder Rose and Born
Skjorta: vit skräddad från Bonham Strand HK
Kavaj: ljusbrungrån linnekavaj från Rose and Born
Klocka: Rolex grön Datejust 1601
Solbrillor: bruna Rayban Havanna 4201


9E9F3B5C-DC5D-4C07-940A-282376068199.jpeg
 

aximand

Panerai
2-Faktor
Föreningsstämma med BRFen, försöker fortsatt bestämma mig för om kavajen är gångbar eller inte. Hilfe! :D

Corneliani x Ströms
John Henric x 2
Bespokebrallor
Calzedonia
Loake Lincoln
0628D84B-E342-4F2C-9A3B-F50B977E52D7.jpeg
Jag tycker kavajen är för lång, den får dina ben att se oproportionerligt korta (vilket jag sett på andra bilder att de inte är ;) ) - sen ser det lite boxigt ut generellt. Siluetten, som den är nu, ser ut som att din naturliga midja är väldigt högt uppe... och den delen vet jag inte hur du ska tackla. :)
 

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
Jag tycker kavajen är för lång, den får dina ben att se oproportionerligt korta (vilket jag sett på andra bilder att de inte är ;) ) - sen ser det lite boxigt ut generellt. Siluetten, som den är nu, ser ut som att din naturliga midja är väldigt högt uppe... och den delen vet jag inte hur du ska tackla. :)
Förstår vad du menar, sägas skall dock att knäppning, min verkliga midja och byxmidja sammanfaller i denna klädsel. Ärmarna är något långa, tror det kanske "förlänger" helhetsintrycket.

Jag trivs i kavajen på nåt sätt, så jag tror ändå den får hänga kvar i garderoben. :)
 
Topp