Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
23 stNär man ser Medelhavet... 2-3 eller hur många knappar var det?
Pike: Lacoste
Chinos: Arket
Bälte: Olof82
Strumpor: American Trench
Skor: Sperry
Klocka: Speedy ST69
Det är deras loose fit o min skräddare har lagt upp dom åt mej. Klart bästa brallorna i min garderob!!!!Vilka chinos är det?
Antar att du lagt slagen själv?
Det är deras loose fit o min skräddare har lagt upp dom åt mej. Klart bästa brallorna i min garderob!!!!
Tack! Dom är precis som ett par chinos ska vara. Kan varmt rekommenderaSnyggt!
Tack! Dom är precis som ett par chinos ska vara. Kan varmt rekommendera
Länk?Tack för tips!
Halva priset på hemsidan just nu!
...blev till att klicka hem ett par!
De är ju billiga även för ordinarie pris. Får testa i veckan!De här fanns, för 5 minuter sen, för halva priset, i en färg som hette ’beige’ och inte ’dark beige’:
https://www.arket.com/en_sek/men/trousers-shorts/product.regular-chinos-beige.0538636004.html
Kan det varit så sjukt att jag tig sista paret (verkade bara finnas 46)?
Jag tänkte klicka hem ett par 48 på rean men dom va slut nu. Det va samma färg som mina o tänkte köpa som reserv..De här fanns, för 5 minuter sen, för halva priset, i en färg som hette ’beige’ och inte ’dark beige’:
https://www.arket.com/en_sek/men/trousers-shorts/product.regular-chinos-beige.0538636004.html
Kan det varit så sjukt att jag tig sista paret (verkade bara finnas 46)?
Mkt bra!Mantova
PS
Manolo x Ströms
Piccadilly
Vilken av overshirtsen från drakes är detta?
Overshirt från Drakes
Skjorta från Stenströms
Jeans från Levis
Ser väldigt likt ut min washed khaki linenVilken av overshirtsen från drakes är detta?
Vilken av overshirtsen från drakes är detta?
https://www.careofcarl.com/sv/artiklar/drakes-linen-shacket-green.htmlSer väldigt likt ut min washed khaki linen
Söt!
Eidos
Cof
Snygg grön färg på överskjortan. Var hittar man en sån i Stockholm?
Overshirt från Drakes
Skjorta från Stenströms
Jeans från Levis
Haha exakt hur min fru beskrev denna bild
Jag säger inte att jag är din fru, jag säger bara att ingen har någonsin sett mig och din fru i samma rum någongångHaha exakt hur min fru beskrev denna bild
Det vet jag faktiskt inte, min är beställd hos Care of CarlSnygg grön färg på överskjortan. Var hittar man en sån i Stockholm?
Reka Drakes sida, tror de listar återförsäljare.Snygg grön färg på överskjortan. Var hittar man en sån i Stockholm?
Snygg grön färg på överskjortan. Var hittar man en sån i Stockholm?