Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sunspel
Stenströms
Ströms x Manolo
Superga
I all välmening hade jag skippat det där skärpet. För alltid.
•Skjorta: Gant Banker
•Jacka: Morris Stockholm
•Byxor: PRL
•Skärp: Anderssons
•Loafers: Loake
•Armband: Skultuna
•Klocka: Ω SMPC 300
I all välmening hade jag skippat det där skärpet. För alltid.
Snyggt band till Omegan! Var är det från?
Tack så mycket! Inte helt hundra på vilken outfit du menar, men ändå!Välklädd som vanligt @grodslukarenx
Dagens outfit, jag är tämligen säker på att det var du som passerade mig i folkvimlet.Tack så mycket! Inte helt hundra på vilken outfit du menar, men ändå!
Grön och blå slips och klubbkavaj? Malmö/Lund?Dagens outfit, jag är tämligen säker på att det var du som passerade mig i folkvimlet.
Lund CGrön och blå slips och klubbkavaj? Malmö/Lund?
Stämmer bra det. En tackar ödmjukast!
Du ser riktigt somrig och härlig ut!
Något motvillig sommarshopping. Bra spegel i alla fall...
Skjorta: Gammal måttad
Byxor: Luxire
Skor: CQP
Klocka: Speedy på sommarnato
Tack för tipset om HMs Espadrillos!"Denim"skjorta från Stenströms
Shorts från Brittiska armén via Broadway and sons
Espandrillos från H&M
Canvasbältet har jag haft aålänge jag kan minnas, har ingen aning om när eller varför det köptes.
Grymma! Ville också köpa de olivgröna efter din bild, men verkar som de höjt dem igen.Tack för tipset om HMs Espadrillos!
Två par för 50 spänn styck, olivgröna och samma som dina. Här kombinerat med äggskalsvita chinos från OJ, fyndade för 19 spänn plus frakt på tratten.
Veckans kap!Tack för tipset om HMs Espadrillos!
Två par för 50 spänn styck, olivgröna och samma som dina. Här kombinerat med äggskalsvita chinos från OJ, fyndade för 19 spänn plus frakt på tratten.
Härligt! Hur känns frottépikeen?Strandklädsel som inte spränger banken!
Frotté-piké - Kappahl
Badbyxor - H&M
Espradillos - H&M
Solglasögon - Ray Ban
Klocka - Longines
Gillar mina skarpt.Härligt! Hur känns frottépikeen?
Tycker den är grym. Har nästan bara burit den och linneskjorta den här sommaren.Härligt! Hur känns frottépikeen?