• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Outfit of the day - Dagens klädsel

Jockinho

Patek
2-Faktor
Tvättad bommull, frotté och klubba.

Rose and Born
Kappahl
Luxire
B150A78D-FFCC-4B74-8A3A-D43BE1D4B71A.jpeg

Min 6-åriga dotters kommentar på piken, ”oh den är som en handduk pappa!”. Vilket iof typ stämmer :D
 

Lolle

Panerai
Min 6-åriga dotters kommentar på piken, ”oh den är som en handduk pappa!”. Vilket iof typ stämmer :D
Ja barn har en tendens att uppfriskande nog säga exakt som de tycker istället för konstiga omskrivningar.

Tycker pikén från kappahl ser bra ut på @grodslukarenx men på mig själv så gillade jag den ändå inte av någon anledning.
Jag hade tänkte mig den som perfekt piké att slänga på sig när man ska puttra runt med båten eller nere på stranden. En piké som känns mysig direkt efter att ha torkat sig efter ett dopp och nästan eftertorkar mig men ser snäppet snyggare än en vanlig t-shirt.

- Saknar mysiga frottekänslan på insidan
- Lite tjock/varm
- Lite skum passform på mig
- Har lite svårt för mjuka öppningen utan knapp

Men för pengarna så är det ändå ett bra köp för de som får till en ok passform.
 

Wesslan18

Omega
En av de bättre jackorna på marknaden! Har du någonsin tvättat din? Underlig frågan kanske men har en likadan och funderar på att tvätta men är lite rätt att den ska tappa för mycket färg...

Den är grym! Har tvättat den 3-4 gånger på de 3 åren jag haft min, tappat ytterst lite i färg. Ger bara plagget mer karaktär tycker jag.
 
Topp