Tvättad bommull, frotté och klubba.
Rose and Born
Kappahl
Luxire
Min 6-åriga dotters kommentar på piken, ”oh den är som en handduk pappa!”. Vilket iof typ stämmer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tvättad bommull, frotté och klubba.
Rose and Born
Kappahl
Luxire
Ha ha, barn kan få en att vakna upp och se.Min 6-åriga dotters kommentar på piken, ”oh den är som en handduk pappa!”. Vilket iof typ stämmer
Ja barn har en tendens att uppfriskande nog säga exakt som de tycker istället för konstiga omskrivningar.Min 6-åriga dotters kommentar på piken, ”oh den är som en handduk pappa!”. Vilket iof typ stämmer
Grym kavaj!Sommaruniform
En av de bättre jackorna på marknaden! Har du någonsin tvättat din? Underlig frågan kanske men har en likadan och funderar på att tvätta men är lite rätt att den ska tappa för mycket färg...
En av de bättre jackorna på marknaden! Har du någonsin tvättat din? Underlig frågan kanske men har en likadan och funderar på att tvätta men är lite rätt att den ska tappa för mycket färg...
Grymt, då behöver jag inte oroa mig för det!Den är grym! Har tvättat den 3-4 gånger på de 3 åren jag haft min, tappat ytterst lite i färg. Ger bara plagget mer karaktär tycker jag.
Vad är det för skor du har?
Common Projects, Achilles.Vad är det för skor du har?
Trevliga byxor! Vilka är det?Bläck
Luxire
Skolyx
Tack! Linen: Brown Twill Pants.Trevliga byxor! Vilka är det?
Riktigt snyggt, som vanligt!Bläck
Luxire
Skolyx
Tack, kul att höra!Riktigt snyggt, som vanligt!
Jävligt maxad alpacka med massa sladdar i sig i bakgrunden. 10/10.Inget avancerat:
Jeans och tshirt från H&M; 299 kr sammanlagt haha
Hahah har uttag precis ovanför lamadjuren, när luren är fulladdad slänger man laddaren på lamat..det är sedan gammaltJävligt maxad alpacka med massa sladdar i sig i bakgrunden. 10/10.
Piké och dosor, varifrån?
Pikéen är från Stenströms och skorna från CQP!Piké och dosor, varifrån?