Skulle tippa på Bedale?Är det en Bristol eller vilken modell?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle tippa på Bedale?Är det en Bristol eller vilken modell?
Skulle tippa på Bedale?
Är det en Bristol eller vilken modell?
Det är en BristolSkulle tippa på Bedale?
Det är en Bristol
Det tycker jag! Superskön på alla sätt.Är den följsam och rörlig även fast den saknar slitsar?
jag knep en tröja och en hoodie på rean. Typiskt att man upptäckte märket först när Martys konkadeTack! Det är en lacrosse i 100% Extrafine Merino, tror den låg på 1200 i butik men knep den när klädkedjan Marty konkade till 70% rabatt.
Bra skit i allmänhet, var det den kashmirblandade hoodien? Var sugen på den.jag knep en tröja och en hoodie på rean. Typiskt att man upptäckte märket först när Martys konkade
Yes, köpte den i grå och tröja i brunt. Mycket bra!Bra skit i allmänhet, var det den kashmirblandade hoodien? Var sugen på den.
Helt rätt outfit till Navajo-länken!Mocka, denim och indiansilver.
Härligt! Grattis!
Ett äpple och en lärarexamen rikare
Ett äpple och en ämneslärarexamen rikare:
Mabro
SS
Klercker
D+LJ
New and Lingwood genom C&J
SA
Eidos
Cavour
Hög nivå! Snyggt!!På väg mot GTG!
Cavaliere
Riley
Granqvist
Suitsupply
Myrqvist
114270
Tack hörru!Bra! Som vanligt!
Bra där!Fotograferad av Dennis Bärlund på Aleksjj Menswear Trunk.
Saroni
Stenströms Custom Line
Poszetka
Luxire
Skolyx
Tackar!Bra där!
I grunden tycker jag att du fått till det rätt bra, men hur tänkte du egentligen med byxorna? Det kanske är bilden som luras, men de ser ut att vara ungefär två storlekar för stora. Mina amerikanska medelålders kollegor ligger i lä, typ.Fotograferad av Dennis Bärlund på Aleksjj Menswear Trunk.
Saroni
Stenströms Custom Line
Poszetka
Luxire
Skolyx
I grunden tycker jag att du fått till det rätt bra, men hur tänkte du egentligen med byxorna? Det kanske är bilden som luras, men de ser ut att vara ungefär två storlekar för stora. Mina amerikanska medelålders kollegor ligger i lä, typ.
Eller så är det bara jag som inte fattat nånting eftersom alla härinne verkar applåderar cameltoe och byxa-på-rygg.
No offense, jag är bara en gammal stöt som inte hänger med kidzen men jag vill gärna veta.
Snyggt! Vad är "PS"?RJ
PS
Morgano
Stoffa
EG Dover
Rimowa
Permanent style tror jag? Antar att det är skjortan som åsyftas.Snyggt! Vad är "PS"?