Permanent style tror jag? Antar att det är skjortan som åsyftas.
Annars en vanlig förkortning av Paul Smith.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Permanent style tror jag? Antar att det är skjortan som åsyftas.
Och Paulo Scafora.Annars en vanlig förkortning av Paul Smith.
Snyggt! Vad är "PS"?
Korrekt!Permanent style tror jag?
Antar att det är skjortan som åsyftas.
Välkommen tillbaka Carl!
Den av dig så kallade "cameltoebyxan" - du får gärna peka ut var du hittar denna cameltoe, för jag ser ingen - är på frammarsch i herrmodevärlden. Jag tycker personligen att generösa byxor med hög midja är både snyggare och bekvämare än de byxor man kan se med midja strax under pubishåren och ben som korvar sig överallt och kommer fortsätta köra denna stil även efter en eventuell sväng i modet.
Nej, de är inte två storlekar för stora, men kanske fotade i lite trist vinkel.
Jag har för mig att hans konto är avaktiverat?Sorry för OT. Skön tråd som jag just hittat men vart tog Janne2000 vägen?
Saknas!
Snyggt! Hittat din dubbelgångare btwLeker med fjärrutlösare
Haha ja får höra det rätt oftaSnyggt! Hittat din dubbelgångare btw
Stiligt!Leker med fjärrutlösare
I grunden tycker jag att du fått till det rätt bra, men hur tänkte du egentligen med byxorna? Det kanske är bilden som luras, men de ser ut att vara ungefär två storlekar för stora. Mina amerikanska medelålders kollegor ligger i lä, typ.
Eller så är det bara jag som inte fattat nånting eftersom alla härinne verkar applåderar cameltoe och byxa-på-rygg.
No offense, jag är bara en gammal stöt som inte hänger med kidzen men jag vill gärna veta.
För min egen del är jag död och klädd av någon annan den dagen jag bär höga byxor som ser ut att inhysa inkontinensskydd.
Jag är på jakt efter ett par snygga leggings. Har du några tips?Svårt med mode och i allra högsta grad subjektivt.
För min egen del är jag död och klädd av någon annan den dagen jag bär höga byxor som ser ut att inhysa inkontinensskydd.
Jag är på jakt efter ett par snygga leggings. Har du några tips?
Vet inte om det är bilden som gör det men kavajen ser ju alldeles för liten ut över biceps. Ser ut som du har en trikå på dig och tyget ser ut som ngn slags stretch?Blugiallo
Soft goat
Suitsupply
RM williams
Ja så är det nog, tjocktröjan gör att det blir lite för tajtVet inte om det är bilden som gör det men kavajen ser ju alldeles för liten ut över biceps. Ser ut som du har en trikå på dig och tyget ser ut som ngn slags stretch?
I övrigt snygga färgkombinationer.
Höstpromenad.
Aspesi
Charles Tyrwhitt
Neuw
Human Scales
@bernoulli har en något mer proportionerlig handled för klockan. Så jäkla fin är den!Snyggt!
Och det var där den där klockan hamnade - jäkla cool!
Stiligt!B&L Ray Bans
RL Black Label
Lacrosse
D+LJ
Skolyx
Tackar!Stiligt!