• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Outfit of the day - Dagens klädsel

Jockinho

Patek
2-Faktor
Välkommen tillbaka Carl! :)

Den av dig så kallade "cameltoebyxan" - du får gärna peka ut var du hittar denna cameltoe, för jag ser ingen - är på frammarsch i herrmodevärlden. Jag tycker personligen att generösa byxor med hög midja är både snyggare och bekvämare än de byxor man kan se med midja strax under pubishåren och ben som korvar sig överallt och kommer fortsätta köra denna stil även efter en eventuell sväng i modet.

Nej, de är inte två storlekar för stora, men kanske fotade i lite trist vinkel.
ddcd10b9-6176-43dc-be29-4b7b0994079a-jpeg.1126548

Jag har senaste åren haft en tajt siluett på byxan. Har det fortfarande på ett par jeans (som är ingångna något djävulskt och därmed ändå sköna) men märkt/frälst i hur skönt det är med mer luftiga plagg. Och hur mkt finare det är en korvningen som framförallt är klassisk på alldeles för tajta chinos. Är byxan bara i bra längd faller den fint utan att verka stor.

Tycker byxorna ser väldigt bra ut :)
Däremot alltid ok ha annan åsikt och smak, mode är ju högst subjektivt.
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
I grunden tycker jag att du fått till det rätt bra, men hur tänkte du egentligen med byxorna? Det kanske är bilden som luras, men de ser ut att vara ungefär två storlekar för stora. Mina amerikanska medelålders kollegor ligger i lä, typ.

Eller så är det bara jag som inte fattat nånting eftersom alla härinne verkar applåderar cameltoe och byxa-på-rygg.

No offense, jag är bara en gammal stöt som inte hänger med kidzen men jag vill gärna veta. ;)

Svårt med mode och i allra högsta grad subjektivt.

För min egen del är jag död och klädd av någon annan den dagen jag bär höga byxor som ser ut att inhysa inkontinensskydd.
 
Topp