Mer blugiallo och ett par swims sneakers
väldigt snygg tröja, var kommer den från? (Hittade inget hos blugiallo så antar det är byxorna )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mer blugiallo och ett par swims sneakers
Tackar! Osäker på om dom gjort om(tänker på knapparna) men modellbeskrivningen från ordern är samma som denna. Om du vill kan du skicka min bild till deras support så kan dom nog svara om det är någon skillnadväldigt snygg tröja, var kommer den från? (Hittade inget hos blugiallo så antar det är byxorna )
Bland de snyggaste BD-kragarna jag någonsin sett, bravo!
Prestitch Hongkong
Saman
116234
Edward Green
Vad är det för band på din BB ?
Molequin!Vad är det för band på din BB ?
Snyggt, tack för svar !Molequin!
Perfekta strandskjortan! Var har du hittat den?Seersucker, badbrallor och boccia på stranden.
Gant Riviera Shirt!Perfekta strandskjortan! Var har du hittat den?
Den ser väldigt liten ut. En eller två storlekar bör göra tricket.Klicka hem Grand Frank mockajacka, getmocka och själva materialet känns väldigt gediget. Dock undrar jag om den är för tight? Hört de ska ge efter sig ju när man använt ett tag men osäker? Åsikter?
Håller med Christian att den är för liten.Klicka hem Grand Frank mockajacka, getmocka och själva materialet känns väldigt gediget. Dock undrar jag om den är för tight? Hört de ska ge efter sig ju när man använt ett tag men osäker? Åsikter?
Var handlade du den ifrån ?Klicka hem Grand Frank mockajacka, getmocka och själva materialet känns väldigt gediget. Dock undrar jag om den är för tight? Hört de ska ge efter sig ju när man använt ett tag men osäker? Åsikter?
Var handlade du den ifrån ?
Fast en jacka i trucker-modell brukar väl sitta lite tightare? Är inte det hela grejen typ? Kort o tight?https://www.grandfrank.com/sek/dark-brown-limoges-jacket
Tack ni andra, ni bekräfta mina misstankar. Får bli en större storlek!
Klicka hem Grand Frank mockajacka, getmocka och själva materialet känns väldigt gediget. Dock undrar jag om den är för tight? Hört de ska ge efter sig ju när man använt ett tag men osäker? Åsikter?
Fast billiga skor i mocka kan du ju få för betydligt mindre än så, så det handlar nog mer om hantverk än material, även om det såklart finns bättre och sämre mocka.Otroligt att man kan göra en mockajacka för under 3000 kr, det är vad ett par instegsskor i mocka kostar
Otroligt att man kan göra en mockajacka för under 3000 kr, det är vad ett par instegsskor i mocka kostar
Fast billiga skor i mocka kan du ju få för betydligt mindre än så, så det handlar nog mer om hantverk än material, även om det såklart finns bättre och sämre mocka.
Vad är grejen med att bära militärmönstrade uniformsbyxor? Överdrivet intresse för det militära eller vill man identifiera sig med det (även fast militär personal oftast ser ner på människor som klär sig i sådana plagg)?
Only&sons
Molecule
Jordan
Gud förbjude att någon bär det för att denne tycker det är snyggt....hemska tanke.....Vad är grejen med att bära militärmönstrade uniformsbyxor? Överdrivet intresse för det militära eller vill man identifiera sig med det (även fast militär personal oftast ser ner på människor som klär sig i sådana plagg)?