Död? Det var beklagligt! Nä men tack så mkt, fast hur mkt jag än spelar Allan når jag inte upp till hans nivå.Bra där, du är din profil!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Död? Det var beklagligt! Nä men tack så mkt, fast hur mkt jag än spelar Allan når jag inte upp till hans nivå.Bra där, du är din profil!
Nej, för tusan han är odödlig! Bra trench!Död? Det var beklagligt! Nä men tack så mkt, fast hur mkt jag än spelar Allan når jag inte upp till hans nivå.
Well spoken, tack!Nej, för tusan han är odödlig! Bra trench!
Du byter inte kläder så ofta?Dagens klädsel med mitt egna slipsmärke, jacka och en av mina favoriter bland klockor nämligen IWC Da Vinci med en helt magisk tavla.
Du byter inte kläder så ofta?
https://klocksnack.se/threads/den-stora-slipstråden.131073/page-2#post-3326317
Är väl olika jackor på bilderna, dessutom?Dagens klädsel med mitt egna slipsmärke, jacka och en av mina favoriter bland klockor nämligen IWC Da Vinci med en helt magisk tavla.
Är väl olika jackor på bilderna, dessutom?
Men hade du inte outfiten ovan på dig precis? Vad sysslar du med?Favoritdinga till svart t-shirt men ska man köra länk eller läder?
Men hade du inte outfiten ovan på dig precis? Vad sysslar du med?
Då kör vi en tråd där vi endast lägger upp bilder på vilka kläder man har på sig för dagen, som dagens klocka eller dagens skor fast för hela klädseln.
Det underlättar om man preciserar tillverkare/märke på de plagg man bär vid varje post.
???? Oj lite attitydproblem. Inte nu, tidigare idag på jobbet. Nu har jag t-shirt efter jobbet. Vill stilpolisen inspektera eller?
Trodde det här var ett öppet forum för tips och frågor.
Nej. Här får man inte fråga.???? Oj lite attitydproblem. Inte nu, tidigare idag på jobbet. Nu har jag t-shirt efter jobbet. Vill stilpolisen inspektera eller?
Trodde det här var ett öppet forum för tips och frågor.
Ok sorry fel tråd att fråga på, my bad i så fall. Dock kan man ju ha lite trevligare ton kan man tycka. Men ok lämnar denna tråd och tackar för infoNej. Här får man inte fråga.
Men länk blir svaret
Jag var inte allvarlig... Även om nu tråden verkar ha ett annat syfte kan det inte vara så farligtOk sorry fel tråd att fråga på, my bad i så fall. Dock kan man ju ha lite trevligare ton kan man tycka. Men ok lämnar denna tråd och tackar för info
Dålig bild men bytt ut kavajen, skjortan och skorna i dessa Corona tider.
Drakes
HM
Stoffa
CQP (Landade idag)
Förstår det men ta chansen när den erbjuds, trevligt trots att vi inte har den försommaren de flesta nog önskar sig.Trevligt med ljusa byxor, har några i garderoben som kommer fram allt för sällan. Passar inte bra ihop med mina barn
Men blir det fint väder i helgen åker de nog fram
Blugiallo
Blugiallo
Blugiallo
Morjas
Jättebra kvalité och grym service, för mig tog det dock några justeringar innan jag fick till en bra passform. Så skulle inte rekommendera att köra på stora trumman första gången. Gillar deras bonusprogram väldigt mycketPositiva erfarenheter av Blugiallo? Tänkte testa ett bra tag men inte kommit till skott.
Kan du förklara det lite enkelt och vrf du gillar det?Jättebra kvalité och grym service, för mig tog det dock några justeringar innan jag fick till en bra passform. Så skulle inte rekommendera att köra på stora trumman första gången. Gillar deras bonusprogram väldigt mycket
Jättebra kvalité och grym service, för mig tog det dock några justeringar innan jag fick till en bra passform. Så skulle inte rekommendera att köra på stora trumman första gången. Gillar deras bonusprogram väldigt mycket
Också nyfiken på hur du menar då jag var där igår å måttade å beställde bröllopskostym.Kan du förklara det lite enkelt och vrf du gillar det?