• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Outfit of the day - Dagens klädsel

Dagens klädsel med mitt egna slipsmärke, jacka och en av mina favoriter bland klockor nämligen IWC Da Vinci med en helt magisk tavla.
F1D2372A-E4EF-4F49-8005-FE9A5B265ED8.jpeg
10BA0593-40AA-4683-9AA1-33FF2AEBA134.jpeg

Då kör vi en tråd där vi endast lägger upp bilder på vilka kläder man har på sig för dagen, som dagens klocka eller dagens skor fast för hela klädseln.

Det underlättar om man preciserar tillverkare/märke på de plagg man bär vid varje post.

???? Oj lite attitydproblem. Inte nu, tidigare idag på jobbet. Nu har jag t-shirt efter jobbet. Vill stilpolisen inspektera eller? :D:D
Trodde det här var ett öppet forum för tips och frågor.

Positiva erfarenheter av Blugiallo? Tänkte testa ett bra tag men inte kommit till skott.
Jättebra kvalité och grym service, för mig tog det dock några justeringar innan jag fick till en bra passform. Så skulle inte rekommendera att köra på stora trumman första gången. Gillar deras bonusprogram väldigt mycket

Jättebra kvalité och grym service, för mig tog det dock några justeringar innan jag fick till en bra passform. Så skulle inte rekommendera att köra på stora trumman första gången. Gillar deras bonusprogram väldigt mycket
Kan du förklara det lite enkelt och vrf du gillar det?
Också nyfiken på hur du menar då jag var där igår å måttade å beställde bröllopskostym.

Tillbaka
Topp