Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tramarossa är tveklöst bäst i jeansvägKavaj Tagliatore
Skjorta Eaton
Jeans Tramarossa
Skor CJ Chelsea 8
Verkligen! Köpte andra paret nu och är supernöjd. Kvaliteten på tyget och detaljerna är grymma.Tramarossa är tveklöst bäst i jeansväg
Casual Friday
Jobba hemma outfit?
Japp, långtråkigt att jobba hemifrånJobba hemma outfit?
Första halvan har du rätt i i vart fall!Kanske inte hängt med i modet......men ser det inte lite latjo ut när byxorna sitter uppe vid revbenen? Benen blir toklånga och man ser lite lytt ut?
Korrigera mig om jag har fel men höga byxmidjor passa inte heller runt allt för mycket bukfett (orsak varför jag inte äger några).Första halvan har du rätt i i vart fall!
Är väl upp till personligt tycke och smak, lustigt nog ser man sällan (aldrig?) någon av oss som gillar högre byxmidjor klanka ner på folk som bär låga, som till exempel @Exekys
Klanka ner? Mer nyfiken fråga då jag tycker kroppen får en märklig proportion.....men det kanske ligger i tiden....Första halvan har du rätt i i vart fall!
Är väl upp till personligt tycke och smak, lustigt nog ser man sällan (aldrig?) någon av oss som gillar högre byxmidjor klanka ner på folk som bär låga, som till exempel @Exekys
Kanske inte hängt med i modet......men ser det inte lite latjo ut när byxorna sitter uppe vid revbenen? Benen blir toklånga och man ser lite lytt ut?
Min personliga åsikt är att det är många som tar det lite väl långt, samtidigt som jag personligen gillar lite högre midja också. Hellre det än motsatsen som många män bär i form av typ Tiger-jeans och liknande.Klanka ner? Mer nyfiken fråga då jag tycker kroppen får en märklig proportion.....men det kanske ligger i tiden....
Det Svenska ”lagom” funkar på det mestaMin personliga åsikt är att det är många som tar det lite väl långt, samtidigt som jag personligen gillar lite högre midja också. Hellre det än motsatsen som många män bär i form av typ Tiger-jeans och liknande.
Kavajen ser ut att sitta fint! Byxorna däremot ..Dagens med nya kavajen.
Vad tycker panelen? Sitter väl som den skall?
Kavajen ser ut att sitta fint! Byxorna däremot ..
För tighta för min smak.För långa?
Förstår vad du menar. Jag testade ett par mindre tajta men tyckte det blev som tält över benen då. Gillar hellre lite tightare, känns smidigare på något sätt...För tighta för min smak.
Alltid svårt att bedöma på bild. Överlag ser den bra ut. Något kort i kroppen skulle jag säga, men det är de flesta kavajerna idag. Skulle kanske göra några mindre justeringar i övrigt, armarna ser lite för långa ut. Skjortan syns inte. Det ser även ut som att det spänner något i tyget runt knappen, så kanske släppa ut midjan 1 centimeter. Men kan också vara vinkeln.Dagens med nya kavajen.
Vad tycker panelen? Sitter väl som den skall?
Alltid svårt att bedöma på bild. Överlag ser den bra ut. Något kort i kroppen skulle jag säga, men det är de flesta kavajerna idag. Skulle kanske göra några mindre justeringar i övrigt, armarna ser lite för långa ut. Skjortan syns inte. Det ser även ut som att det spänner något i tyget runt knappen, så kanske släppa ut midjan 1 centimeter. Men kan också vara vinkeln.
Mer exakt vilken jacka?Höstuniform
Höstuniform
Det är en vintage US Army M-51, vilket är föregångaren till den mer populära modellen M-65. Just min jacka är från mitten av 50-tal.Mer exakt vilken jacka?