Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köp en M59a från Röda Stjärnan.Vart krängs det army jackets i grovt material tro?
är trött på min hugoboss-jacka som är tunn och ingen tyngt i alls
Hur är passformen, true size eller större?Köp en M59a från Röda Stjärnan.
True imo.Hur är passformen, true size eller större?
Tack som fan!True imo.
Då får du ju dessutom fickor bak på rumpan @beardedpeareater!Köp en M59a från Röda Stjärnan.
Broadway & sonsVart krängs det army jackets i grovt material tro?
bak på rumpan? :/Då får du ju dessutom fickor bak på rumpan @beardedpeareater!
M59 har lite ovanliga fickor bak på höfterna/rumpan. Rätt coolt, men om man är begåvad med rejäl stuss ska man nog inte ha så mycket i dombak på rumpan? :/
Vart krängs det army jackets i grovt material tro?
Men riktigt snyggt!Gråtråkig
Stiligt som alltid. Är det en beskattningsbar förmån att ha en egen fotograf till KS eller går det som personalvård
Man tackar! Önskar att kameran med fjärrutlösare vore avdragsgill men ickeStiligt som alltid. Är det en beskattningsbar förmån att ha en egen fotograf till KS eller går det som personalvård
Riktigt snyggt.Första gången jag bär slips sen i våras tror jag, firar vi med att inviga en ny från Pink
Mycket nöjd! Tycker knutarna blir bra och de känns välkonstruerade. Blir nog att beställa ett gäng tillRiktigt snyggt.
Nöjd med slipsarna? Tycker de 4 jag beställde var riktigt bra.
Jag funderar också på det. Detta är en av de jag beställde men kan inte att den är brun dock. Tittade inte så nog när jag beställde. Dock snygg även i vinröttMycket nöjd! Tycker knutarna blir bra och de känns välkonstruerade. Blir nog att beställa ett gäng till
Ser snudd på lila ut? Jag ville ha den i burgundy men var slutsåld, kanske ska satsa på den du köpt. Blev en navy för min del.
Jag funderar också på det. Detta är en av de jag beställde men kan inte att den är brun dock. Tittade inte så nog när jag beställde. Dock snygg även i vinrött
Haha. Den är typ burgundy. Klicka på Brown så får du se. Riktigt fin men inte brun.Ser snudd på lila ut? Jag ville ha den i burgundy men var slutsåld, kanske ska satsa på den du köpt. Blev en navy för min del.