Rose and Born
Berg och Berg
Charles Tyrwhitt
Luxire
Skolyx
Berg och Berg
Charles Tyrwhitt
Luxire
Skolyx
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Casual saturdayRose and Born
Berg och Berg
Charles Tyrwhitt
Luxire
Skolyx
Mycket bra!Kashmirsäsong!
Rose and Born
Gran Sasso
Luxire
Loake Lincoln
Tack så mycket!Mycket bra!
Sen på bollen, men grym smoking! Och bra fluga! Vad är det för tillverkare? Borde dubbelpostas i Smoking-tråden
Man tackar! Det är faktiskt Stiljournalens samarbete med MQ, köpte den på konkursutförsäljningen för en spottstyver Flugan är från John Henric men ska bytas ut då jag tycker den är för klumpig.Sen på bollen, men grym smoking! Och bra fluga! Vad är det för tillverkare? Borde dubbelpostas i Smoking-tråden
https://klocksnack.se/threads/smoking-tråden.49312/#post-1226336
Tack för ”tipset” ang flugan. Är på jakt efter ny och tycker denna ser riktigt bra utMan tackar! Det är faktiskt Stiljournalens samarbete med MQ, köpte den på konkursutförsäljningen för en spottstyver Flugan är från John Henric men ska bytas ut då jag tycker den är för klumpig.
Där ser man! Nosade (virtuellt) på deras samarbete men fastnade på att det inte var 100% ull. Snyggt var det i alla fall!Man tackar! Det är faktiskt Stiljournalens samarbete med MQ, köpte den på konkursutförsäljningen för en spottstyver Flugan är från John Henric men ska bytas ut då jag tycker den är för klumpig.
App app app, har du sådana där fjäderbelastade skoblock i dina sneakers? Döden för bakkappanOvershirt och oxford skor vete tusan om det flyger men jag testar idag.
Skjorta: Eton
Overshirt: Matinique
Brallor: Hope
Skor: Loake
Ajajaj, nu får jag skämmas. Nu åker alla skoblock ur mina sneakers Får fundera på alternativ, känns lite overkill med cederträ block. Kanske bäst att köra utan..App app app, har du sådana där fjäderbelastade skoblock i dina sneakers? Döden för bakkappan
Allt i skinn är det verkligen inte overkillAjajaj, nu får jag skämmas. Nu åker alla skoblock ur mina sneakers Får fundera på alternativ, känns lite overkill med cederträ block. Kanske bäst att köra utan..
Ja så länge du inte staplar skor på varandra borde det vara mycket bättre än fjäder.Ajajaj, nu får jag skämmas. Nu åker alla skoblock ur mina sneakers Får fundera på alternativ, känns lite overkill med cederträ block. Kanske bäst att köra utan..
Hur förstör fjäderblocken sneakers?Ja så länge du inte staplar skor på varandra borde det vara mycket bättre än fjäder.
Deformerar alla skor.Hur förstör fjäderblocken sneakers?
Gäller det bara sneakers i skinn eller även textil?
Hur?Deformerar alla skor.
Det är den bakre delen som sabbar, trycker ut och deformerar hälen, så kör du utan att de spänner bak i så borde det vara lugnt.Hur?
Jag kör sådana i mina sneakers dock utan bakre delen i stoppad då jag märkte hur de förstörde ett par skinnloafers men min fråga är alltså om de verkligen förstör alla sorters skor?
Byxorna ser riktigt bra ut! Gillar kavajen också, vad är det för en rackare?Inte riktigt Outfit of the Day då jag sitter och jobbar hemifrån i morgonrock MEN, jag fick hem den här skjortan och byxorna från Luxire igår så var tvungen att bränna av ett par foton Känner att passformen börjar sitta nu.
Tack, kavajen är från Eidos i deras modell/cut för No Man Walks Alone.Byxorna ser riktigt bra ut! Gillar kavajen också, vad är det för en rackare?
Ganska lik Ciro eller hur?Tack, kavajen är från Eidos i deras modell/cut för No Man Walks Alone.
Stämmer bra!Ganska lik Ciro eller hur?
Tvåbarnare här. Lite mer funktionskläder nuförtiden men annars finns nog klädintresset och snoffseriet kvar hos mig. En kavaj och en scarf är ju inte så bökigt att få till liksom.DAMN va bra ni ser ut, minns oxo tiden innan kidsen familjen huset stressen osv... platsade hos satorliastis Insta varje dag... slut med det nu.
Nån familjefar som känner igen sig ?
Det var riktigt eländigt ett tag, men när väl alla barn är ur förskolegegget lättar dimman något. Fast det här med att min skor alltid begravs under deras skitiga sneakers, det har jag svårt att förlåta.DAMN va bra ni ser ut, minns oxo tiden innan kidsen familjen huset stressen osv... platsade hos satorliastis Insta varje dag... slut med det nu.
Nån familjefar som känner igen sig ?
Instämmer till fullo med det där om skorna. Har börjat lägga upp mina på hatthyllan...Det var riktigt eländigt ett tag, men när väl alla barn är ur förskolegegget lättar dimman något. Fast det här med att min skor alltid begravs under deras skitiga sneakers, det har jag svårt att förlåta.