• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Outfit of the day - Dagens klädsel

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
Rose and Born
Berg och Berg
Charles Tyrwhitt
Luxire
Skolyx
0C2B2CA9-01AA-4D9D-89D0-79AEF7EC03EB.jpeg
 

MartinGFX

Cartier

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
Hur?
Jag kör sådana i mina sneakers dock utan bakre delen i stoppad då jag märkte hur de förstörde ett par skinnloafers men min fråga är alltså om de verkligen förstör alla sorters skor?
Det är den bakre delen som sabbar, trycker ut och deformerar hälen, så kör du utan att de spänner bak i så borde det vara lugnt. :)
 

POO

Panerai
ALLT går inte itu per automatik. Beror ju på hur mycket fjong där är i fjädern.
Är man nervöst lagd kan man "bryta" fjädern så minskar fjonget. Det viktiga är att man får ovanlädret utspänt. På så vis blir de justerbara och man slipper köpa massa nya dyra skoblock.
Det som dödar skor är oftast inte dålig kvalité utan dålig omvårdnad. Alla skor i läder förtjänar skoblock.
 

MasterChief

Rolex
2-Faktor
DAMN va bra ni ser ut, minns oxo tiden innan kidsen familjen huset stressen osv... platsade hos satorliastis Insta varje dag... slut med det nu.

Nån familjefar som känner igen sig :angel::D?
Tvåbarnare här. Lite mer funktionskläder nuförtiden men annars finns nog klädintresset och snoffseriet kvar hos mig. En kavaj och en scarf är ju inte så bökigt att få till liksom. ;)

Än mer OT: kan rekommendera klädboxarna som kan skickas hem och handlas ur. Gör livet mycket enklare.
 

Exekys

Cartier
DAMN va bra ni ser ut, minns oxo tiden innan kidsen familjen huset stressen osv... platsade hos satorliastis Insta varje dag... slut med det nu.

Nån familjefar som känner igen sig :angel::D?
Det var riktigt eländigt ett tag, men när väl alla barn är ur förskolegegget lättar dimman något. Fast det här med att min skor alltid begravs under deras skitiga sneakers, det har jag svårt att förlåta.
 
Topp