Tack! 100 HandsVad är det för jacka? Jäkligt snyggt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! 100 HandsVad är det för jacka? Jäkligt snyggt
Långskott men testar, hur upplevde du storlekarna är i William Strouchs sneakers är?Softgoat
Suitsupply
Skolyx
William Strouch
Lite mindre än TTS men inte mycketLångskott men testar, hur upplevde du storlekarna är i William Strouchs sneakers är?
Lee premium
Lee x H&M
Portia1924
Loake 1880 Taunton
Tack! Nej det var ett samarbete som H&M hade med Lee förra året. Finns inte längre att hitta i butik.Jeansen såg mycket bra ut, dessa? https://www2.hm.com/sv_se/productpage.1127229001.html
Ah! va nära på att köpa myrqvists sandaler men fegade och körde nya birkenstock istället. Nöjd?Fyller på med en till medans semestern varar
Piké- Casatlantic
Byxor - Casatlantic
Sandaler - Myrqvist
Kört Birkenstock några säsonger innan och dessa sitter klart sämre på foten men för kortare sträckor/utomhushäng etc så fungerar de bra. Kul som komplementAh! va nära på att köpa myrqvists sandaler men fegade och körde nya birkenstock istället. Nöjd?
Väldigt trevlig, lite ”Snobbar som jobbar”Flanellsäsongen smyger på. Otroligt nöjd med min nyfyndade mockapaj.
Hansen & Jacob
Gran Sasso
Luxire
Loake
Glömde du bilden eller är det min mobil som spökar?
Italienska funktionskläder idag.
Jacka: C.P
Stickad tröja: SI
Byxor: C.P
Skor: Vans
Jeansen ser trevligt skurna ut! Länk till modell?Canadian tuxedo idag.
Wrangler
Uniqlo
Submariner
Dom är bra. Har för mig att det var dessa, var ett tag sedan de köptes.Jeansen ser trevligt skurna ut! Länk till modell?