Upp med lite bilder på dina Patek dåOvanliga, eller udda?
Ovanliga finns ju hur många som helst, High-end Patek är ju skapligt ovanliga, likaså DD OQ i Vitguld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Upp med lite bilder på dina Patek dåOvanliga, eller udda?
Ovanliga finns ju hur många som helst, High-end Patek är ju skapligt ovanliga, likaså DD OQ i Vitguld.
... likaså DD OQ i Vitguld.
Min omega speedmaster. Har aldrig sett någon annan och de hade inte ens någon att fota i Moonwatch Only boken utan den är bara omnämnd i boken.
![]()
Långt,långt innan Swatch.
Claro Beach Star 1969-1973.![]()
Flytta tråden till vintage, bara mögel här ju..
Denna är väl udda o ovanlig o ej mögel?
![]()
Och så jäkla bra!Denna är väl udda o ovanlig o ej mögel?
![]()
Denna är väl udda o ovanlig o ej mögel?
![]()
Sorry Hans, du har bra grejjer - men inte den där. Visst, en kult-faktor finns, men jag får rysningar i kroppen. Vilken styggelse...
Den här ger mig också rysningar i kroppen, men enbart på grund av dess skönhet.Min omega speedmaster. Har aldrig sett någon annan och de hade inte ens någon att fota i Moonwatch Only boken utan den är bara omnämnd i boken.
![]()
En trevlig klocka på prismässig sportrolexnivå jag bara sett en av är Niklas Glashutte Panomaticlunar. Riktigt mysig pjäs..
Sorry Hans, du har bra grejjer - men inte den där. Visst, en kult-faktor finns, men jag får rysningar i kroppen. Vilken styggelse...![]()
Ha, ha. Den ser ju ut som en öst-tysk test-tv-bild från 60-talet även om tavlan säger Manhattan. Men visst, jag är ju inte äldre än att jag kan ändra mig. Får du tillbaka den och knäpper ett par klock-porriga bilder så skall jag försöka njuta och ge dig några likes.Alltså, snacka om missförstådd! Denna fantastiska skapelse har varit borta sedan november, och jag är sjukt taggad på att få tillbaka den. Pingar dig då det blir bildtråd i vintage så du får njuta litet...
Är den helt kosher den där?Min ranger är väl ganska ovanlig här på forumet, är väl nog bara(?) jag och Mr Chance som äger en ranger här.
![]()
Vad finns det för ovanliga ur här på forumet ? De behöver inte vara dyra, utan bara mer ovanliga..
Visst är Rolex nutida modeller fina (har själv en datejust) men det kryllar ju av bilder på dem här, och likaså de andra vanligaste schweiziska märkena. Posta gärna bilder med, tiden får utvisa om det blir något av denna tråd.
Väl mött klockfantaster![]()
Vad har du tänkt dig? Många svurfunna ur är ju välkända i våra kretsar, eller är det typ en horologisk freakshow du tänkt dig?
Annars finns ju vintagedelen, där mycket är långt från mainstream…![]()
Är den helt kosher den där?
De ligger ju i vintage, så det finns inget nytt.
Skulle vara kul med lite info om den där.
Här kommer en trepack
Trevlig helg på Er alla