Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är riktigt snygg den där
Det mesta i min samling är udda saker. Här ett axplock på både moderna som vintage som jag är ganska säker på att jag är ensam om här på "forat" (ursäkta bildkvalitén, jag plockade från mitt Insta konto).
Tack!din Girard Perregaux är riktigt trevlig!
Tack!
Vilken av dem? Laureaton eller Sea Hawk?
Den där påminner mig om min farmors gamla Kienzle Markant Antimagnetic.Morfars gamla Tissot Antimagnetique som han fick på sin 10 årsdag 1941 är helt klart min ovanligaste klocka
Ääh, jäkla dussinur! Här är minSeiko 7T27 tilldelad svenska helikopterpiloter/navigatörer på 1990-talet. Bara sett motsvarande brittiska pilotklockor. Ska till urmakaren snart
Wow Edoxen är grym. Var har du fiskat upp den?Min trio är kanske inte den vanligaste, tror ingen annan av dessa finns på ks.
Edox Geoscope 1970
Ulysse Nardin Chronometer 36000 1972
Vacheron Constantin 222 1979
Wow Edoxen är grym. Var har du fiskat upp den?
Wow Edoxen är grym. Var har du fiskat upp den?
Snygg. På riktigt.
Tackar. Riktigt cool. SII (SEIKO instrument inc) ägrundades 1937 men hette då Daini. 1987 ändrade de namn till SII. Modellen som tros givits till anställda men troligtvis aldrig såldes tros vara för att fira Dainis 60-års jubileum. Det sitter en version av vad som verkar vara en prototyp på 7s26 i den.Snygg. På riktigt.
Radon är ju ganska stenhård och inget man ser ofta....
Sandoz Jump Hour, Tissot T12, Rado Manhattan.